Beutyblogtopic XL #13

Op een ander juicechannel (realityfbi) wordt gezegd dat Mascha geprobeerd heeft contant te zoeken met Yvonne want het is helemaal niet waar. Ze was vrijdag alleen weg voor een bezoekje aan de kaasboer en haar kind was op de opvang. Ze was niet in de buurt van die genoemde plekken…

7 likes

Yvonne heeft dus spionnen met een dikke :+1: waaruit ze van alles zuigen.
Yvonne is gewoon een pestkop.
Anna Nooshin is ook een geliefd slachtoffer van Yvonne. Ze kan het duidelijk niet hebben dat anderen het veel beter hebben dan haar. Met haar aliexpress winkeltje en roddeltelegram voor een tientje per maand.

15 likes

Je verwacht het niet…

12 likes

Die reactie die werd verwijderd door @Lula zonder dat daar eigenlijk reden toe was :woman_shrugging:t2:

2 likes

Vind het ook echt zo’n slappe roddel die twee pubers verzinnen terwijl ze zich kapotvervelen op hun slaapkamer tijdens de kerstvakantie om een ff een geintje uit te halen :joy:

15 likes

Dingen die op privé staan worden hier niet gedeeld.

4 likes

Die vrouw kun je toch nooit meer serieus nemen?

Die deal met WW zou haar wel eens meer kunnen gaan kosten dan opleveren.

1 like

wow full face masker? wat is dat?

1 like

Massa is in ieder geval wel heel duidelijk haar stories aan het updaten om te kijken hoeveel views ze vandaag heeft na de Alivonne ophef.

5 likes

Een balaclava.

3 likes

Alivonne hahahahaha

5 likes

Je kan nog voor minder krijgen bij de Lucardi.

Complot theorie: Mascha heeft zelf via een ander account deze ‘juice’ (eerder Appelsientje dat over de datum is) naar Yvonne gestuurd.

Waarom? Geen idee, misschien om over iets anders dan dat WW drama te hebben

Super vergezocht van mij

21 likes

Het begrip ‘juice’ is wel aan inflatie onderhevig hè.

11 likes

Ik denk niet dat ze hier meeleest, het gaat op social media bij meerdere influencers (Debbie, Cynthia, die Aafke ofzo) over WW en Mas.

Hier lezen een paar honderd mensen ofzo, niks bij de aantallen die influencers halen.

13 likes

Ze post idd echt veel stories de afgelopen dagen!

Geen juice :beverage_box: maar appelazijn he !
( schijnt fijn voor de lijn te zijn)

Zo realistisch ook, dat Mascha zich richting Gregor eerst zorgen maakt over of ze herkent zullen worden om vervolgens zich in geuren en kleuren uit te laten over Yvonne.

Ik geloof geen snars van dit verhaal :joy:

4 likes

Weer genoeg materiaal voor een scriptie over Mascha :+1:

11 likes

Lol ik ga echt stuk om dat filmpje van WW met Mas hoor. Specifiek dat stukje wanneer ze een slokje thee neemt. Doen jullie dat ook na een slokje thee :rofl::rofl::rofl::rofl:

17 likes