Haha tot zover, dat “zerotolerance beleid” van RTL. Je gaat me niet vertellen dat ze hier niet van op de hoogte waren.
Maar RTL zei dat ze er niets over wisten toch? Terwijl zij dus jaren geleden hem al op de vingers hadden getikt?
Ja dus RTL is aan het jokken. Not surprised
Zijn opdrachtgever zou ook het productiebedrijf kunnen zijn, dat is dan iets anders dan rtl
Beetje voorbarig. Misschien hebben ze wel geweten van Jeroen, maar niet van andere aantijgingen die afgelopen week door Boos zijn gedaan. Dan zit er dus nog steeds nieuwe informatie tussen waar ze van zijn geschrokken.
Ja hij zegt ergens opdrachtgever en verderop werkgever?
En op juice channel wordt Talpa ook genoemd?
Dat kan zeker, maar dan wisten ze niet van ‘niets’ want ze wisten in ieder geval van een deel.
Nu ook officieel bekend gemaakt door z’n advocaat.
Nadat duidelijk werd dat het Ali B betrof, liet de rapper weten tegen De Telegraaf : “Ik ben 100 procent overtuigd van mijn onschuld. Het gaat om een beschuldiging over iets dat lang geleden zou zijn gebeurd, maar daar is niets van waar”.
Zo freaking hypocriet dit. Zodra de hele bende openbaar bekend word stap je op, terwijl je destijds die conclusie niet aan je gedrag hebt gehangen.
Het enige dat ik weet dat het een extra lange aflevering wordt van BOOS en gaat sowieso door as donderdag. Heftig allemaal!
Boys will be boys
Gefixt
En ik geloof er ook nog eens geen hout van. Hoe vaak wordt dit wel niet gezegd als een man zijn handen weer eens niet thuis heeft kunnen houden. Ik vind dat echt de verantwoordelijkheid van je afschuiven (ik ben zielig en kan er niets aan doen dat ik zo ben).
Precies!
Ik ken Ali B helemaal niet maar had het van hem echt niet verwacht joh. (Mocht het waar zijn).
Maar twaalf jaar lang? Het kan, maar ik vind het niet super aannemelijk
Iedereen gaat nu toch roepen dat ze er niks vanaf wisten… alsof Martijn Krabbé ineens gaat zeggen: ja ik wist hier al 12 jaar vanaf maar het boeide me niet.