en dat je zo lang niks wist of hebt weggewuifd, betekent niet dat je het niet had moeten of kunnen weten. Het betekent al helemaal niet dat er niks gebeurd is
Echt totaaaaal niet relevant ook wie er wel of niet iets vanaf wisten. En met gevaar dat mensen denken ohh als Martijn én Chantal én Glennis niks wisten⦠dan kan het toch niet waar zijn?
Ja, eens hoor! Ik was gewoon verbaasd omdat hij zān geloof vaak zo mooi uitdroeg. Maar goed dat zegt helemaal geen fuck, dat zie je keer op keer weer.
Pfff wat een ellende allemaal voor de vrouwen die dit mee hebben moeten maken.
Ik vraag me wel iets af. Veel mensen zeggen hier iets over het statement van Jeroen maar ik mis heel even wat er zo verkeerd is aan zijn statement? Laat voorop staan: zijn acties zijn verkeerd. Maar dat zegt hij ook, het is tenminste geen laffe āsorry dat jij het als vervelend hebt ervarenā. Is het niet zo dat je het in deze situatie nooit goed kan doen. Als je niets laat horen is het verkeerd, maar wat je ook wel laat weten is ook verkeerd.
Opzich natuurlijk ook niet erg dat alles wat deze man nu zegt verkeerd valt, er is ook teveel verkeerds gebeurd (door deze man). Maar ben benieuwd wat jullie dan wel goed zouden vinden in deze situatie.
Nou ja, het voelt voor mij in elk geval een beetje krom dat hij pas opstapt nu er ophef over ontstaat. Ik zou het beter vinden als hij meteen toen het had plaatsgevonden was opgestapt/weggestuurd. Nu voelt het alsof je je imago probeert te redden, maar je gewoon was gebleven als er niks aan het licht was gekomen
Het statement vind ik niet perse verkeerd. Ik vind het wel laf en raar dat hij nu pas opstapt, en nog veel vreemder dat ITV hem toentertijd niet de laan heeft uitgestuurd.
Als er toch iets aanleiding is voor ontslag op staande voet, dan is het wel seksuele intimidatie.
RTL boulevard deed er vrij hoog over verslag van (geen details mbt relatie Linda, therapie Jeroen, het eerder weten van zijn opdrachtgever).
Edit; er kwam later nog een specifieke update over Jeroen-Linda
Dat komt nog.
Yes vulde ik aan
Er zou haast een pil ontwikkeld moeten worden die mannen weerhoudt om overal hun piemel in te willen steken. Bah.
echt he, het verbaast me gewoon zo dat al die mannen seks zo ontzettend belangrijk vinden dat ze daar allerlei grenzen voor overschrijden, wetten breken en vertrouwensbanden schaden. zo boeiend is het niet?? wat een fucking losers echt
Erger me er aan dat die advocaat maar blijft benadrukken dat het er op lijkt dat er geen strafbare feiten zijn gepleegd.
Hou gewoon je kop, daar gaat het niet om.
En Samantha Steenwijk kon het zich allemaal niet voorstellen. De schemaās zijn zo strak gepland, daar kan echt niets gebeurd zijnā¦
Die vrouw weet ook opeens alles over iedereen en zān moeder. Kan iemand haar een enkeltje maan geven? En dan bedoel ik niet Maan de Steen.
Ben ook heel benieuwd hoe ze er straks bij Shownieuws mee omgaan. Zender van de Mol en bij Marco Borsato namen ze hem ook helemaal in bescherming
100% zo irritant. Ze bleef het alleen maar ih strafrecht trekken. Als er sex zou hebben plaatsgevonden ātja misschien was er dan sprake van dwang, maar als het bij alleen appen bleefā¦ā.
Jeroen geeft zelf nota bene toe dat het meerdere kandidaten betrof;
Clarice: āja als het maar 1 persoon is, is het meer een privĆ© kwestieā ???
Ze heeft het gehele MeToo debat gemist lijkt me. Had van haar meer een genuanceerde reactie verwacht. Ik heb vanuit mijn werk ook te maken met onderzoek naar bepaald grensoverschrijdend gedrag en tuurlijk is niet alles strafbaar te bewijzen, maar het kan ook onfatsoenlijk en kwalijk zijn.
Zijn statement voelt voor mij alsof hij dr pas wat over kwijt wou als het uit zou komen. En zich dan wel schuldig zou voelen. Terwijl dit al langer aan de gang was en er blijkbaar ook meerdere dingen aan de gang zijn.
Vrouwen cannot catch a break. Denk je dat we mannen als onze vijand hebben, kunnen je medevrouwen er ook wat van.
Maar echt. Dan heb je een vrouw en gezin thuis zitten en voel je nog de nood om je op te dringen aan wildvreemde jonge vrouwen. Wie denk je dan dat je bent.
Jaa je snapt niet dat een vrouw het dan nog even in twijfel gaat trekken op tvā¦