Wat goed zo’n oproep tot verandering aan de dader ipv het slachtoffer! Go Jim!
Eigenlijk ook echt erg he. Bij al die shit die de afgelopen tijd gebeurt is word er altijd naar de vrouw gekeken.
Word je verkracht had je maar aan de bel moeten trekken. Word je mishandelt moet je maar bij hem weg.
Dat mannen hun piemel en handen thuis moeten houden word weinig geroepen. Want ja boys will be boys.
Bizar. Ze zouden eens iets moeten lezen over de Cirkel van Geweld. Dan wordt duidelijk waarom het ontzettend moeilijk is om uit geweld in een afhankelijkheidsrelatie te stappen.
Ik heb niet het idee dat mensen die zulke domme comments maken boeken lezen
Ik heb toevallig vandaag Jaimie’s realityserie gebinged (ik had nood aan licht vermaak op de achtergrond tijdens het opruimen), en gelukkig lijkt ze echt een heel hecht en warm sociaal netwerk om zich heen te hebben. Ik hoop dat ze daardoor goed wordt opgevangen, maar dat verwacht ik wel
Ik zie nu op Juicechannel dat lilkleine is aangehouden
Holy shit Lil Kleine is 27?? Ik dacht echt dat hij veel ouder was… niet vanwege zijn gedrag of uiterlijk trouwens, misschien meer vanwege de hoeveelheid narigheid die hij op z’n kerfstok heeft.
En wat goed dat Jim inderdaad even “de man” aanhaalt in zijn post. Dat gebeurt echt veel te weinig.
Ze heeft haar reacties nu ook uitgezet
Wtf
Wat dan?
Iemand is een wilde aso in een supermarkt, FF: “Nee, je mag mensen geen tokkie noemen hoor!!!”
Ugh!
Neen, jij vond haar heerlijk Ratchet. Denigrerende term die enkel bij zwarte vrouwen wordt gebruikt. Niemand heeft haar actie goedgekeurd maar het is zeker niet aan jou om hier een zwarte vrouw ratchet te noemen.
Hou je aan de juiste termen, dank je. En meer weten over het woord? Wij hebben een fantastische zoekmachine ter beschikking.
Pff lekker die vrouw aanvallen omdat ze mishandeld is en dan de mishandelaar een portie klappen toewensen. Niveautje hoor
Het lijken twee verschillende verhalen die verteld worden.
Het lijkt er volgens mij op dat die advocaat gewoon zijn werk doet.
Ik werd echt boos toen ik dit las. Zo blijkt maar weer dat ‘we’ helaas echt hardleers zijn qua victim blaming.