FF Boulevard #7

Echt shocking! Spijt dat ik heb gekeken.

Vond het filmpje van Van de Sar op yvonne’s insta btw ook absurd! “Leuk dat er meldingen zijn, maar daar kunnen we niet meteen naar handelen” :exploding_head::tired_face: dissapointed yet not surprised, waarom was overmars niet op non actief gesteld tijdens een onderzoek dan?! Mn zn fckn dickpics, niet ok

9 likes

Dat er hopelijk nog meer van dit soort reacties volgen en dat die gast eindelijk eens gecanceld én gestraft wordt :rage::rage:

52 likes

Wat goed zo’n oproep tot verandering aan de dader ipv het slachtoffer! Go Jim!

21 likes

Eigenlijk ook echt erg he. Bij al die shit die de afgelopen tijd gebeurt is word er altijd naar de vrouw gekeken.
Word je verkracht had je maar aan de bel moeten trekken. Word je mishandelt moet je maar bij hem weg.

Dat mannen hun piemel en handen thuis moeten houden word weinig geroepen. Want ja boys will be boys.

59 likes

Bizar. Ze zouden eens iets moeten lezen over de Cirkel van Geweld. Dan wordt duidelijk waarom het ontzettend moeilijk is om uit geweld in een afhankelijkheidsrelatie te stappen.

6 likes

Ik heb niet het idee dat mensen die zulke domme comments maken boeken lezen

15 likes

Ik heb toevallig vandaag Jaimie’s realityserie gebinged (ik had nood aan licht vermaak op de achtergrond tijdens het opruimen), en gelukkig lijkt ze echt een heel hecht en warm sociaal netwerk om zich heen te hebben. Ik hoop dat ze daardoor goed wordt opgevangen, maar dat verwacht ik wel

4 likes

Ik zie nu op Juicechannel dat lilkleine is aangehouden

7 likes

https://www.ad.nl/show/lil-kleine-aangehouden-op-verdenking-van-mishandeling~a35a23ba/

23 likes

Holy shit Lil Kleine is 27?? Ik dacht echt dat hij veel ouder was… niet vanwege zijn gedrag of uiterlijk trouwens, misschien meer vanwege de hoeveelheid narigheid die hij op z’n kerfstok heeft.

En wat goed dat Jim inderdaad even “de man” aanhaalt in zijn post. Dat gebeurt echt veel te weinig.

5 likes

Wat probeert deze gek nou weer te beweren

9 likes

Ze heeft haar reacties nu ook uitgezet

4 likes

Wtf

6 likes

Wat dan?

6 likes

Iemand is een wilde aso in een supermarkt, FF: “Nee, je mag mensen geen tokkie noemen hoor!!!”

Ugh!

16 likes

Neen, jij vond haar heerlijk Ratchet. Denigrerende term die enkel bij zwarte vrouwen wordt gebruikt. Niemand heeft haar actie goedgekeurd maar het is zeker niet aan jou om hier een zwarte vrouw ratchet te noemen.
Hou je aan de juiste termen, dank je. En meer weten over het woord? Wij hebben een fantastische zoekmachine ter beschikking.

61 likes

Kan iemand me vertellen dat dit aub een zieke sarcastische joke is?

14 likes

Pff lekker die vrouw aanvallen omdat ze mishandeld is en dan de mishandelaar een portie klappen toewensen. Niveautje hoor

2 likes

En dan nu dit:

Houd gewoon je kop meid.

15 likes

Het lijken twee verschillende verhalen die verteld worden.