Het lijkt er volgens mij op dat die advocaat gewoon zijn werk doet.
Ik werd echt boos toen ik dit las. Zo blijkt maar weer dat ‘we’ helaas echt hardleers zijn qua victim blaming.
Lijkt mij dat de Jumbo gewoon camera beelden heeft, dus zal snel genoeg duidelijkheid komen over wat daar echt is gebeurd.
Is Lil Kleine al de laan uit gestuurd door Sony Music?
Tuurlijk niet. Hij heeft net een nieuw album uit!
Lil kleine zit nu toch vast? Vind het een soort van jammer dat hij dit dan allemaal niet kan lezen of kan zien
Vorige keer had hij toch ook zon video gemaakt met Jaimie. Waar hij zegt van ik zou dr nooit wat aan doen ofzo.
Ugh ja op zn insta toch? Zo’n achterlijke video was dat. Puur imagoschade proberen te redden
Wat allemaal niet kan lezen? En dat kan hij alsnog achteraf doen. Maar hij geeft geen fucks:
(dit gaat over een bericht dat 3 dagen geleden is geplaatst n.a.v. het mishandelen van een man tijdens het uitgaan)
Dat filmpje waarbij hij haar zowat gegijzeld hield?
Jaa die ja vreselijk
Tja. Beetje Rumag stijl, ik weet niet, vind het toch ongepast. Arme Jamie ook.
Ja ik weet het eigenlijk ook niet echt. Ik zag hem toevallig net na het lezen van dit topic en dacht ik repost hem maar ik heb wel instant spijt meestal nadat ik even langer nadenk.
Je mag altijd terug komen op dingen
Vind het echt naar, dat Jamies leed nu wordt gebruikt voor een stomme meme, makkelijk scoren.
Ja dat is zeker zo. Heb je gelijk in.
Omg wat afschuwelijk.
Ik las dat Jorik materiaal heeft over / van Jamie dat zo schokkend zou zijn dat het haar moederschap in gevaar zou brengen en dat dat wellicht een van de redenen is dat ze het zo lang heeft doorstaan. Wat kan ik daar dan van denken? Komt dat materiaal nu nooit meer naar boven want Jorik is gearresteerd? Hoeft zij niet meer bang te zijn omdat niemand dat materiaal meer serieus gaat nemen?