FF Boulevard #7

Koen Kardashian heeft nu ook een bericht gericht aan Jaimie geplaatst, zo ver ik weet zijn zij goede vrienden.

2 likes

Dan heeft hij toch ook haar telefoonnummer?

86 likes

Ik dacht het, jij zegt het.

Naar mijn herinnering was hij er de vorige keer (toen er al geruchten waren over mishandeling in dat hotel etc.) wat vaag over en hield zich afzijdig, misschien is dit zijn manier om een signaal te geven van tot hier en niet verder door het publiekelijk te plaatsen oid.

Nog voor de mensen zonder insta

5 likes

waarom heet hij eigenlijk koen kardashian??

5 likes

Maar als je je niet publiekelijk uitspreekt, keur je het gedrag van Jorik Scholten toch niet opeens goed?

5 likes

Ik weet niet hoe ik dit op een andere manier moet zeggen maar vind je ‘steeds’ wat naïef over komen? Waarom kan dat (eventuele) materiaal niet naar boven komen nu hij is gearresteerd? Dat kan toch alsnog, het is niet alsof hij nu voorgoed in de gevangenis blijft natuurlijk.

Edit: laatste stukje weggehaald want formuleerde mezelf verkeerd.

16 likes

Soms kan publieke steun juist heel fijn zijn. Dan is het out in the open.

1 like

Hij is nu dus gearresteerd nav deze video maar komt dat dan omdat Jaimie aangifte heeft gedaan? Of is het zo duidelijk dat hij het is op die video? Ik heb hem niet gezien.

Edit: never mind, ik lees nu dat hij is aangehouden op verdenking van mishandeling

1 like

Ik vind het heel terecht als allerlei radiozenders of bijv. Spotify hem niet meer zouden draaien. Ik zie heel graag heel veel verontwaardiging over Jorik, totale cancellation met zoveel mogelijk aandacht als het aan mij ligt.
Maar dit is een vriend van haar, het slachtoffer. Heeft zij echt baat bij steun die via stories wordt uitgesproken? wat mij betreft wordt zij gewoon met rust gelaten en krijgt ze gewoon real life steun.

26 likes

Ik heb hier helaas zelf ervaring mee, wat ik heb gedaan is telkens een aantekening laten maken omdat ik nog geen aangifte durfde te doen, inmiddels was er dus al een behoorlijk dossier opgebouwd toen ik dat eenmaal wel deed (denk ook aan buren die gebeld hebben wat genoteerd is etc etc. alles wordt bijgehouden natuurlijk).

Ook zal de hotelsituatie een tijd terug bekend zijn bij de politie en het geweld naar andere mensen
 even los van of ze nou wel of geen aangifte heeft gedaan zeg maar.

7 likes

Ja dit denk ik ook, daarnaast is het geen duidelijk statement maar een vaag verhaal waarvan alleen Jaimie precies weet wat er bedoeld wordt en de rest van de wereld eigenlijk alleen maar weer over gaat speculeren (zoals ook hier in dit topic bijvoorbeeld).

5 likes

Zijn bijnaam komt van een reality-programma van 7 jaar geleden over jonge mensen uit een rijker milieu in Rotterdam: Niet lullen maar poetsen.

2 likes

Het was geenszins m’n bedoeling te speculeren of haar een slechte moeder te noemen. Die 1e snap ik dat je dat dacht maar dat 2e zeg ik nergens?

1 like

Ik vind het verder wel wat over Jorik zeggen. Wat het dan ook voorn matteriaal is. Het is zo heftig als iemand dat tegen je heeft zodat jij niet bij diegene weg gaat. Ze word dus wss niet alleen fysiek mishandelt.

5 likes

Of het netjes is om dit uberhaupt in te brengen is 1 ding. Maar ik lees zelf niet dat ze speculeert over haar rol als moeder? Vind dat vooral als er zou staan: eigen schuld, want

Denk dat we redelijk eensgezind zijn dat we hopen zij en haar zoontje hier zo min mogelijk last van krijgen via de media.

En persoonlijk hoop ik dat de pauperkabouter gaat rotten in de gevangenis en daarna met therapie hopelijk ooit een beter mens wordt.

En dat zijn labels, management en vrienden/fans die hem steunen echt in de stront zullen zakken (sorry, not sorry).

4 likes

Ik vatte het bericht van @ZusjevanJoost ook zo op.
Het geeft vooral aan hoeveel macht hij heeft over Jaimie. eerder waren er al verhalen over hun financiële situatie. Allemaal verhalen ja, maar het geeft evt weer hoe ver Joriks misbruik gaat en ook hoe makkelijk het is voor de buitenwereld om te zeggen tegen het slachtoffer om bij haar partner weg te gaan terwijl wij niet weten wat haar situatie is.

2 likes

Ik reageerde puur op de zin ‘Hoeft zij niet meer bang te zijn omdat niemand dat materiaal meer serieus gaat nemen?’

Nogmaals het was absoluut niet mijn bedoeling haar als slechte moeder weg te zetten, mijn excuses dat ik het zo heb neergezet dat meerdere personen dat erin lazen. Ik ben een van de laatsten die zou mom shamen, dus het is echt niet zo bedoeld.

Zal voortaan beter op mijn formulering letten.

2 likes

Ik weet niet of dit overdreven is, maar in de eerste reactie van hun management vragen ze om ‘het gezin met rust te laten’. Ik had een beetje moeite met de woorden ‘het gezin’. Zo klinkt het alsof hun gezamelijk iets is overkomen oid, terwijl HIJ haar iets heeft aangedaan, en dat is echt een heel groot verschil.

(En mijn persoonlijke ongenuanceerde mening is dat er maar geen grens mag zitten aan de hoeveelheid shit die hij over zich heen krijgt)

40 likes

een vrouw en haar kind zijn ook een gezin! (in de naĂŻeve hoop dat ze dat bedoelden)

5 likes

Ik denk dat er bij onderwerpen zoals huiselijk geweld , sexueel overschrijdend gedrag, en racisme enzo best wel even gemoraalridderd mag worden.

44 likes