Vind het ook alleszeggend dat hij op basis van deze verklaring tot nu toe nul oog had voor hoe dit was voor de vrouwen in kwestie.
Die Clarice praat sowieso heel onduidelijk valt me op. Wat is haar punt nou
Ik heb soms het idee dat grensoverschrijdend gedrag in de entertainment industrie zo genormaliseerd is dat deze mensen het niet eens meer kunnen herkennen als iets NIET normaal is. En blijkbaar is er ook niets geleerd van het hele MeTooā¦
Daar kan je vanalles van vinden, maar dat is wel de rol van de advocaatā¦
Dat is ook haar rol als advocaat.
Nu vind ik al dat je daar helemaal niets te zoeken hebt als advocaat, als je nul inzicht hebt in de zaak.
Maar los daarvan, want ik begrijp heus wel waarom ze er zit, maar ze heeft niet ineens de mond genomen dat overschrijding weleens waar niet strafbaar hoeft te zijn, maar wel als ernstig beschouwd moet worden.
Echt, met geen enkel woord.
Ik begrijp dat ze daar in een bepaalde rol zit, maar een soort van medemenselijkheid mag toch wel verwacht worden?
De pil werkt libido verlagend voor vrouwen, zou zoiets bij mannen werken?
Niet helemaal hoe je het bedoelt, maar dit bestaat. Libidoremmende medicatie, vaak in de vorm van een injectie, bijv Androcur. Het wordt vooral gebruikt in de forensische psychiatrie bij zedendelinquenten.
Maarja daar staat geen enkele man om te springen natuurlijk en kan ook wel flinke bijwerkingen hebben.
Sorry beetje offtopic, maar vind dit heel interessant haha
Zo zeg, wat een beerput. Ik ken toevallig iemand die ook gore berichtjes heeft ontvangen van Jeroen. Echt heel naar.
Ik hoop voor gerechtigheid voor de slachtoffers en wat mij betreft mogen die mannen echt forever geband worden, burrrrrn
Oh wat goed! Zou wat mij betreft vaker ingezet mogen worden
Ben wel benieuwd naar hoe de docu van boos in elkaar zit. Zeker omdat die al eerder is opgenomen en er veel onderzoek gedaan is. Neem aan dat ze ook bij rtl verhaal zijn gaan halen. Als die toen al wisten van het onderzoek hadden ze toen toch al actie kunnen ondernemenā¦
Hij heeft ook een oproep gedaan op zijn socials dus op dat moment hadden ze al kunnen bedenken dat er misschien actie nodig was.
Jaa en dan nu ineens met zn alle doen van wir haben das nicht gewusst
Ben vooral benieuwd of dit verder gevolgen gaat hebben, en zo ja wat voor gevolgen.
Ook omdat RTL eerder onderzoek heeft laten doen naar grensoverschrijdend gedrag, toendertijd bij het tv programma de villa.Wat verder geen gevolgen had, omdat er geen strafbare feiten waren gepleegd.
Ik denk dat ze het nog wel zullen aanvullen met nieuwere informatie
Mijn bericht ging over Plasman, die zei dat er geen sprake was van strafbare feiten. Jij hebt het begrijp ik over Clarice Stenger. Zij heeft eigenlijk een beetje de theorie van zeden-verdenkingen uiteengezet en concludeert dat het niet altijd even gemakkelijk is strafbaar gedrag te bewijzen. Ze zegt wel dat het (even in mijn eigen woorden) verre van fraai is.
Ik bedoelde Stenger, inderdaad. Van Plasman is het uiteraard geheel begrijpelijk, gezien het zijn cliƫnt is.
Ik heb de hele uitzending gezien, en heb niet opgemerkt dat ze liet vallen het niet fraai te vinden, enkel keer op keer de benadrukking dat het allemaal niet strafbaar hoeft te zijn (joh!)
Zat misschien teveel in mān woede om het op te merken. Zal nog eens terug kijken, goed dat je me er op wijst.
Nee hoor ze ergerde mij ook.
Nou ze benoemde het wellicht 1x maar het strafbare is niet het enige dat leidend is, is mijn ervaring in werksituaties. En tuurlijk dat is haar werk maar alsnog is de vraag, wie wist wat, en hoe verhoudt dat zich tot de zorgplicht van rtl.
Ze was ook niet goed bij, wist niet precies hoe het met de aangifte zat, stamelde over een en ander. Kortom, van mij hoeft ze niet meer te reageren.
Die hele schuldbekentenis leest toch ik ik ik ik ik ik. Me me me me me me. Als je echt je excuses wilt aanbieden raad ik aan het niet vooral over jezelf, je verzachtende omstandigheden en je onwetendheid te hebben. Hij zegt eigenlijk: ik had het nooit zo bedoeld, ik had het niet kunnen weten, het heeft me heel veel gekost, ik werk aan een betere ik, ik heb mijn leven gebeterd ennuh sorry.
Kutste deel vind ik dat hij de aanklacht bagatelliseert door aan te geven dat er in zijn ogen geen sprake is van machtspositie omdat hij niemand kan bevoordelen. Dan is alles wat je daarna zegt loos. Je bent schoonbroer van de bedenker van het programma, as if je dan geen macht hebt
Wat Peter Plasman niet ook de advocaat vd slachtoffers v Marco B? Of heb ik dat zelf verzonnenā¦