Jep, ik zag het haha. Bij gelezen en idd spuitelf.
Ja en ze heeft gelijk dat ze zo reageert. Altijd al gevonden.
Ze heeft toch zeker geen gelijk dat ze iemand klerelijer noemt die gebruik wil maken van de weg die zij totaal onnodig blokkeert voor een interviewtje? Ze had ook ik noem maar wat, op de stoep kunnen gaan staan of even sorry zeggen als ze het verkeer ophoudt?
Haha que. Zij word daar geinterviewd eigenlijk had die crew iedereen veilig op de stoep moeten zetten. En dan nog heeft die autorijder ogen toch? Het is niet alsof ze net voor zn auto de straat op rent.
Hij rijdt haar toch ook niet aan? Hij komt aangereden en remt omdat hij graag die straat in wil, zij is toch echt degene die daar onnodig de weg staat te blokkeren (met crew), vind dat uitschelden van haar echt helemaal nergens op slaan
Hij komt dreigend op haar af en wil haar het ziekenhuis in beuken. Snap helemaal dat ze terugscheldt. Kom op man.
Dat is ook helemaal terecht, maar ik ben het wel deels met @Rosie eens. Ze noemt hem al klerelijer als hij langs rijdt, daarna stapt ie uit en begint ie ook te schelden en te bedreigen en dan is het logisch dat ze daar tegenin gaat.
Ja schoonheidsprijs verdient het niet, maar ‘wees blijk dat ik rem’, en ‘ik beuk je zo het ziekenhuis in’ vind ik niet echt in verhouding staan met die klerelijer.
Maar goed, stokoud filmpje, en niet relevant voor de situatie nu natuurlijk.
Ja dat is inderdaad mijn punt, zij begint met het aso gedrag. Dat hij vervolgens haar bedreigt slaat ook weer helemaal nergens op (en vind het ook weer terecht dat ze dat zich niet laat zeggen)
Dat filmpje is toch geensceneerd?
Hoe krijgt zij het toch voor elkaar om dit soort berichten ook te weten en te krijgen. Is toch walgelijk hoe dit gaat, hoe dit de wereld in gaat met ook dat filmpje erbij wat iedereen maar kan zien
Ja ik vind het van diegene die deze beelden naar haar heeft gestuurd ook echt heel kwalijk. Waarschijnlijk een medewerker van een zaak waar dus die camera hing?
Ah het gaat er nu over in Boulevard. ‘Er gaan verhalen’ dat Jaimie de beelden zelf met vriendinnen heeft gedeeld en het zo naar Yvonne gelekt is
Alsof je als vriendin denkt laat ik het aan een roddelkanaal sturen want dat gaat het geheel beter maken
Waarschijnlijk doen mensen dat wel voor geld of welke reden dan ook
Ze krijgen er geen geld voor. Maar misschien hebben ze het gedaan in de hoop tot jaimie door te dringen dat dit niet meer zo verder kan. Een soort wanhoopsdaad.
Glennis + mede verdachten moet nog een nachtje vast zitten. Ik weet niet hoe dat juridisch zit maar is het dan dat het zo heftig is dat ze iemand zo lang vast houden? Of meer omdat er nog een onderzoek loopt?
Omdat hij zelf ook is aangevallen door Jorik.
Vanwege onderzoek
Ah ok! Ik dacht dat ze je daar maar max een dag voor mochten vast houden, maar wist het niet zeker Thnx!