FF Boulevard #7

Kan natuurlijk ook in overleg met haar zijn? Als stok achter de deur of signaal naar de dader. Ik ga er net als bij van die stelletjes die elkaar overdreven op social media de hemel in prijzen tenminste vanuit dat ze dat óók gewoon tegen elkaar zeggen (al weet ik dat natuurlijk niet zeker). Zou het in elk geval gek vinden als het alleen publiek en niet privé zou zijn.

@anon3219017 de personen zijn Boulevard, maar de kwestie nou niet bepaald. Daarom wordt het ook door de NOS besproken. Partnergeweld dat zich ook nog eens vol in het publieke oog voltrekt, maakt nogal wat los. Ik vind dit zich echt niet lenen voor luchtigheid. Al was het maar omdat je daarmee het slachtoffer ernstig tekort doet (en de dader een dienst bewijst).

4 likes

Misschien ben ik een spuitelf en ik ben alles nog aan het lezen maar.

Buiten dat las ik gister dat ze schijnbaar ook gechanteerd wordt door lil zielepiet. Hij zou beelden in bezit hebben die hij naar buiten zou brengen als ze vertrekt. Het zou dan mogelijk zijn dat dat zoontje uit huis geplaatst zou worden. Wat hier van waar is I don’t know…

Een ding is zeker. Lil kleine heeft wel bewezen dat het een lafaard is.

2 likes

Jep, ik zag het haha. Bij gelezen en idd spuitelf. :sweat_smile:

4 likes

Ja en ze heeft gelijk dat ze zo reageert. Altijd al gevonden.

46 likes

Ze heeft toch zeker geen gelijk dat ze iemand klerelijer noemt die gebruik wil maken van de weg die zij totaal onnodig blokkeert voor een interviewtje? Ze had ook ik noem maar wat, op de stoep kunnen gaan staan of even sorry zeggen als ze het verkeer ophoudt?

17 likes

Haha que. Zij word daar geinterviewd eigenlijk had die crew iedereen veilig op de stoep moeten zetten. En dan nog heeft die autorijder ogen toch? Het is niet alsof ze net voor zn auto de straat op rent.

9 likes

Hij rijdt haar toch ook niet aan? Hij komt aangereden en remt omdat hij graag die straat in wil, zij is toch echt degene die daar onnodig de weg staat te blokkeren (met crew), vind dat uitschelden van haar echt helemaal nergens op slaan

9 likes

Hij komt dreigend op haar af en wil haar het ziekenhuis in beuken. Snap helemaal dat ze terugscheldt. Kom op man.

15 likes

Dat is ook helemaal terecht, maar ik ben het wel deels met @Rosie eens. Ze noemt hem al klerelijer als hij langs rijdt, daarna stapt ie uit en begint ie ook te schelden en te bedreigen en dan is het logisch dat ze daar tegenin gaat.

1 like

Ja schoonheidsprijs verdient het niet, maar ‘wees blijk dat ik rem’, en ‘ik beuk je zo het ziekenhuis in’ vind ik niet echt in verhouding staan met die klerelijer.

Maar goed, stokoud filmpje, en niet relevant voor de situatie nu natuurlijk.

9 likes

Ja dat is inderdaad mijn punt, zij begint met het aso gedrag. Dat hij vervolgens haar bedreigt slaat ook weer helemaal nergens op (en vind het ook weer terecht dat ze dat zich niet laat zeggen)

6 likes

Dat filmpje is toch geensceneerd?

3 likes

Hoe krijgt zij het toch voor elkaar om dit soort berichten ook te weten en te krijgen. Is toch walgelijk hoe dit gaat, hoe dit de wereld in gaat met ook dat filmpje erbij wat iedereen maar kan zien

5 likes

Ja ik vind het van diegene die deze beelden naar haar heeft gestuurd ook echt heel kwalijk. Waarschijnlijk een medewerker van een zaak waar dus die camera hing?

3 likes

Ah het gaat er nu over in Boulevard. ‘Er gaan verhalen’ dat Jaimie de beelden zelf met vriendinnen heeft gedeeld en het zo naar Yvonne gelekt is

1 like

Alsof je als vriendin denkt laat ik het aan een roddelkanaal sturen want dat gaat het geheel beter maken

4 likes

Waarschijnlijk doen mensen dat wel voor geld of welke reden dan ook

5 likes

Ze krijgen er geen geld voor. Maar misschien hebben ze het gedaan in de hoop tot jaimie door te dringen dat dit niet meer zo verder kan. Een soort wanhoopsdaad.

3 likes

Glennis + mede verdachten moet nog een nachtje vast zitten. Ik weet niet hoe dat juridisch zit maar is het dan dat het zo heftig is dat ze iemand zo lang vast houden? Of meer omdat er nog een onderzoek loopt?

5 likes

Omdat hij zelf ook is aangevallen door Jorik.

1 like