Oh is Glennis haar artiestennaam?
Ah ok! Nooit eerder gehoord dat ze zo werd genoemd. Het voelt ook een beetje flauw om haar niet bij haar naam te noemen waar ze bekend mee is. Maar wellicht niet zo bedoeld.
Yup, Glenda en Lil Kleine.
Alleen bij extreem geweld of overval druk je de knop in.
hebben wij gelukkig nog nooit hoeven doen.
Wat bedoel je, dat bij Kleine zân artiestennaam wel wordt gebruikt en bij Glennis niet (omdat ze een vrouw is?)
Ik weet niet waarom het is. Misschien om de artiesten- of sterrenstatus af te pakken? Je bent âgewoonâ Glenda, niet de ster Glennis Grace meer.
Maarbis het niet vreemd dat glennis wel glenda wordt genoemd maar lil kleine blijft lil kleine? Hij heet gewoon Jorik.
Vind dat wat ze allebei hebben gedaan niet kunnen, maar lijkt wel alsof lil kleine er makkelijker mee weg komt? Of kan iemand mij het uitleggen, want ik snap het niet helemaal.
Edit: Of misschien snap ik het te goed, want ik krijg echt het idee dat mannen overal makkelijker mee wegkomen?
Vind het juist goed dat er over lil kleine wordt gepraat want dan weet tenminste iedereen over wie het gaat
Ik wist ook niet wie glenda was. Ik moest googlen of glennis zo heet, of haar zoon. Of wie Glenda uberhaupt is.
In de berichten die ik zie, wordt ook hij negen van de tien keer bij zijn echte naam genoemd. Vaak staat zijn artiestennaam er ook wel bij.
Ik heb echt heel veel pauperkabouter voorbij zien komen op internet ipv Lil Kleine of Jorik
Denk dat Glennis/Glenda er dan nog redelijk goed vanaf komtâŠ
Wtf Wietze en Klaas van 538 hadden gisteren een valentijnscadeautje voor elkaars vrouw. Ze gaven het cadeautje van de ander dan aan hun eigen vrouw alsof het van hen zelf kwam. Ze lieten vanmorgen de reacties van de vrouwen horen.
Klaas had voor Wietzes vrouw een rompertje met de tekst ânog eentje?â gedaan terwijl die vrouw blijkbaar heel graag een 4e kindje wil en Wietze niet.
Ze kreeg helemaal tranen in haar ogen en toen bleek het dus een geintje. Super pijnlijk en dan ook nog terug te horen op de radio. Wow.
Ik wil net zeggen, zullen hem gewoon pauper kabouter gaan noemen ipv Lil Kleine of Jorik
Misschien unpopulair maar vind de naam Pauper Kabouter ook echt zĂł sneu en onnodig. Weet waar het vandaan komt maar noem de jongen gewoon bij zân echte naam.
Van Peter Pannenkoek. Takes one to know one
Ja I know Vind het gewoon zo dom zoân bijnaam - ook al verdient hij het misschien op alle manieren.
Bewijst maar weer dat zij totaal niet grappig zijn. Ik mis het oude ochtend ploeg.
Oh sorry hahah ik las ânietâ
met oa âMan man manâ als je graag naar inhoudsloos gezwam van omhooggevallen mannen luistert
Nee sorry maar Frank was ook echt totaal niet grappig en een wappieâŠ
Klaas vind ik stiekem leuk (sorry, omgen mag) maar wietze vind ik trying too hard.