FF Boulevard #7

Frank was ook niet mijn favoriet, zeker niet op het eind want was idd wappie. Maar kon meestal wel lachen om Jelte. Die gaf meestal ook wel tegenspraak als Frank weer wappie uitspraken deed. Team van nu is niet mijn smaak.

2 likes

Gelukkig smiddags nog wel de Coen en Sander show.
Tijdens de ochtendshow moet ik ook nooit meer lachen in de auto en dat moest ik eerst wel

7 likes

Gewoon radio 2 luisteren, lost alle problemen op

25 likes

Of stubru :blush::+1:

9 likes

Jan willem en Jeroen :heart_eyes: altijd leuk en gezellig en geen puberale humor

15 likes

Na zn vervanger vorig jaar, kan ik inmiddels zelfs hem waarderen, haha

3 likes

Mijn lievelings!!

5 likes

Zo dat was ook een nare man! En geen prettige stem. Maar Ruud luister ik ook niet nee.

1 like

Wauw ik zou scheiden, bye :wave:

8 likes

Het lijkt er wel op dat Lil Kleine deze keer wel ‘gecanceld’ gaat worden. Gezien dit soort berichten in ieder geval. (Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat ik het een beetje gek begrip vind, niet omdat ik het er niet mee eens ben!)

38 likes

Wow wie staat er nog wel in madam tussauds?

45 likes

Ik ben vooral benieuwd waar die wassenbeelden heen gaan. Soort wassenbeelden kerkhof in de kelder.

102 likes

Hopelijk bij dit soort figuren de fik erin. Lekker symbolisch

14 likes

Hopelijk smelten ze die

11 likes

Zullen ze gesmolten kunnen worden?

Dan kan er later weer een andere artiest van gemaakt worden :thumbsup:

7 likes

Ieuw stel je voor dat je daar een beeld krijgt en dat je dan van gerecyclde lil kleine blijkt te zijn. Zou vriendelijk bedanken voor de eer

53 likes

Nikkie Tutorials

7 likes

Smelten en wordt gebruikt voor een nieuwe wassen beeld.

1 like

Of ze maken daar de omhulsels van babybell van.

82 likes

Maar doen ze dat dan direct, of zetten ze hem even in de kelder om hem even te bewaren voor wanneer zich hier niet meer druk over maakt?

4 likes