Volwassener (geen 20 meer) plus make-up.
Wie de fuck is dat dan?
Sigrid ten Napel.
Ik snap serieus niet waarom het uiterlijk (en dan heb ik het niet over make-up of kleding) van actrices altijd zo onder de loep gelegd moet worden. Volgens mij is dit ook nog eens een still uit een filmpje. Alsof iemand daar normaal op staat.
Hoofdrol in penoza
Prince Andrew heeft een flinke schikking getroffen met Guiffre. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Voor haar you do you, al weet ik niet of het geld naar haar of enkel haar stichting gaat. Maar gewoon het idee dat er dus mensen bestaan die het âprivilegeâ hebben om zich uit dit soort benarde situaties te kopen.
Aan de andere kant is hij weer harder getroffen door de media-aandacht dan een gemiddelde Andrew nobody.
Hij heeft ook zijn titels niet meer, dus dat is voor hem ook een domper. Maar inderdaad hij koopt zichzelf uit de problemen.
Als slachtoffer snap ik wel dat je voor het geld gaat. Ik zou ook geen zin in hebben dat een gehaaide advocaat mij hierover zou ondervragen.
Dâr neus lijkt heel anders maar dat kan obv deze foto net zo goed rare contouring zijn. En al heeft ze wat laten doen, haar levuh
Ja, vanuit haar snap ik het volledig dus nul kritiek. Plus, kijk wat ze inderdaad bereikt heeft. Hij wordt overal uitgelachen, nul titels etc. En toch hè is er vast ergens een fonds waar hij prima van ergens comfortabel kan rentenieren ipv rotten in de gevangenis.
Ik las een bericht op fb dat de top van Aja x heeft gezegd dat men het jammer vond dat de vrouwen die werden lastiggevallen door Overmars, zonder overleg naar de pers zijn gestapt. En die vd Sar ging zn maat ook verdedigen
Ik dacht alleenâŚwtf, nog ff lekker natrappen.
Kan het artikel helaas zo snel niet terugvinden.
Edit: gevonden!
Ik had hem eigenlijk wel zien lijden bij een getuigenverhoor. Net als bij dat interview maar nog een beetje erger.
Hij lijkt me geen aangename man.
Het houdt gvd gewoon niet op he
Ik had het ook gezien, maar gelukkig kwam v.d. Sar echt niet zo goed uit de verf.
Wel ontzettend kwalijk weer zeg!
Glennis is op vrije voeten
Het is me niet duidelijk of haar zoon ook vrij is, maar volgens het artikel gaat hij in ieder geval een counter aangifte doen van mishandeling.
Haar zoon ook staat in het artikel.
Ze heeft op haar Insta gezet âhet met vertrouwen tegemoet te gaanâ. Ondertussen heeft de politie Amsterdam een filmpje gepost waarin ze uitleggen dat de 3 opgepakte personen verdacht worden van mishandeling met voorbedachte rade en openlijke geweldpleging. Ik neem aan dat er camerabeelden bekeken zijn en dat ze dit niet zomaar verdenken? (Dat âik zie het met vertrouwen tegemoetâ is overigens wel echt het standaard zinnetje van verdachte bnâer ofniet
).
Jezus ik keek net shownieuws en hoe die Sandra sprak over het slachtoffer in die zaak van prins Andrew. Dat ze vond dat ze âde ballen moest hebbenâ om door te zetten en deze deal niet had moeten ondertekenen bla bla. Wat een achterlijke doos
Je zou bijna zeggen dat ze vrouwen haat.
De ballen ook echt, als er iemand ballen heeft⌠Met naam en toenaam genoemd, alle verhalen verteld, intieme fotoâs gedeeld. Iedereen kent haar nu. EN ze heeft zelfs nu een soort schuldbekentenis afgedwongen plus excuus.
Er is ook niemand op deze aarde die denkt dat deze man onschuldig is. Ergens denk ik ook dat een daadwerkelijke veroordeling er mss ook gewoon niet in zat. Hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik denk dat ze maar even wat beelden moeten terugplaatsen om de cancel-lacunes weer te vullen.
Majoor Bosshardt lijkt mij een veilige keuze.