Ik denk niet dat ze gelijk dat doen. Zou mij niet verbazen als ze eerst toestemming moeten krijgen van het hoofdkantoor in Engeland. Weet geeneens of het smelten in Nederland gebeurt, die wassenbeelden worden ook in Engeland gemaakt.
ik kwam tijdens het zoeken naar een foto van zn beeld wel hier op uit, hoogst vermakelijk
Hahaha hoe de fuck reageer je ook als je zelf als celeb bij de onthulling bent en dit komt onder het doek vandaan
Hahahah zo creepy
En over een paar jaar kun je dan voor dubbele prijs een ‘Madam Tussauds Xtreme Behind the Scenes’ tour doen in die kelder, win win voor iedereen (of nja, vooral voor Madam Tussauds💸)
Leuk dat Arjen Lubach al zijn eigen wassen beeld heeft!
Wow ik zag net heel snel beeld van Sigrid ten Napel op de rode loper voor haar nieuwe film. Haar gezicht lijkt verbouwd😨
Even linkje delen dan!
Ik heb 2 keer op een post van jou gereageerd in dit topic zonder een reactie. Is dat toeval of ben je alleen een plaatser?
En verbouwd vind ik niet erg aardig klinken.
Het was bij Boulevard op tv, sorry. Ik zie het op haar Instagram ook maar waarschijnlijk gaan mensen zeggen: neee joh, ik zie niks geks
Niet bewust, waarschijnlijk over het hoofd gezien, sorry. Wil je een reactie nu nog op een post? Dan ga ik even terugzoeken
Haha ah nee dat hoeft niet! Dan was het toeval
Nou ja bij deze doe ik het zelf.
Ik zie het niet
Nee zij heeft van zichzelf al een goeie kaaklijk en volle jukbeenderen (of hoe het ook allemaal heet)
Ik ook niet. Gewoon een lekker make-uppie op voor de première.
Dit is een recente foto op haar insta