Ik had hem eigenlijk wel zien lijden bij een getuigenverhoor. Net als bij dat interview maar nog een beetje erger.
Hij lijkt me geen aangename man.
Het houdt gvd gewoon niet op he
Ik had het ook gezien, maar gelukkig kwam v.d. Sar echt niet zo goed uit de verf.
Wel ontzettend kwalijk weer zeg!
Glennis is op vrije voeten
Het is me niet duidelijk of haar zoon ook vrij is, maar volgens het artikel gaat hij in ieder geval een counter aangifte doen van mishandeling.
Haar zoon ook staat in het artikel.
Ze heeft op haar Insta gezet âhet met vertrouwen tegemoet te gaanâ. Ondertussen heeft de politie Amsterdam een filmpje gepost waarin ze uitleggen dat de 3 opgepakte personen verdacht worden van mishandeling met voorbedachte rade en openlijke geweldpleging. Ik neem aan dat er camerabeelden bekeken zijn en dat ze dit niet zomaar verdenken? (Dat âik zie het met vertrouwen tegemoetâ is overigens wel echt het standaard zinnetje van verdachte bnâer ofniet ).
Jezus ik keek net shownieuws en hoe die Sandra sprak over het slachtoffer in die zaak van prins Andrew. Dat ze vond dat ze âde ballen moest hebbenâ om door te zetten en deze deal niet had moeten ondertekenen bla bla. Wat een achterlijke doos
Je zou bijna zeggen dat ze vrouwen haat.
De ballen ook echt, als er iemand ballen heeft⊠Met naam en toenaam genoemd, alle verhalen verteld, intieme fotoâs gedeeld. Iedereen kent haar nu. EN ze heeft zelfs nu een soort schuldbekentenis afgedwongen plus excuus.
Er is ook niemand op deze aarde die denkt dat deze man onschuldig is. Ergens denk ik ook dat een daadwerkelijke veroordeling er mss ook gewoon niet in zat. Hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik denk dat ze maar even wat beelden moeten terugplaatsen om de cancel-lacunes weer te vullen.
Majoor Bosshardt lijkt mij een veilige keuze.
Wrs vertrouwt ze geheel terecht op een veroordeling.
Wat een walgelijke man is die Maxim Hartman. Hij heeft het wel vaker laten zien maar hij bewijst het keer op keer.
Kunnen we hem niet rapporteren oid voor opruiing/pesten?
Ik heb hem gerapporteerd voor pesten, niet dat ik denk dat het ook maar iets gaat doen maar gadverdamme
Ik ga stuk dat iemand hem de kanye west van nederland noemt haha
Het is NIKKIE Maxim
Dus zijn probleem is dat vrouwen volgens hem te veel make up gaan dragen, Nikkie stimuleert dat volgens hem, en dat wil hij niet want hij kijkt liever naar ongeplamuurde vrouwen?
Is goed Maxim, we zullen ons allemaal aanpassen naar wat JIJ graag wilt zien.
Nee, niet eens dat ze veel make up dragen maar zich opmaken zoals een ordinaire Poolse prostituee.
Wauw. Van alle zaken waarover je je op dit moment kan uitspreken kies je een vrouw die niks verkeerd doet?!?
Het meeste valt mij nog op dat hij geen tegenspraak duldt. Dat geeft wel aan dat hij nattigheid voelt. En dat hij toch niet zo zeker is van zichzelf als hij zich presenteert.
Sneue haas.