FF Boulevard #7

Het is denk ik ook echt de pony.

7 likes

En de makeup

14 likes

Is ze niet een tiener op de eerste foto?

*In ieder geval een stuk jonger want hij is uit 2015 zie ik.

10 likes

Ik zal wel echt de visagist ontslaan :sweat_smile:

12 likes

Een dikkere bovenlip maar dit kan ook getekend zijn en die pony inderdaad.

2 likes

Volwassener (geen 20 meer) plus make-up.

8 likes

Wie de fuck is dat dan?

8 likes

Sigrid ten Napel.
Ik snap serieus niet waarom het uiterlijk (en dan heb ik het niet over make-up of kleding) van actrices altijd zo onder de loep gelegd moet worden. Volgens mij is dit ook nog eens een still uit een filmpje. Alsof iemand daar normaal op staat.

14 likes

Hoofdrol in penoza

4 likes

Prince Andrew heeft een flinke schikking getroffen met Guiffre. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Voor haar you do you, al weet ik niet of het geld naar haar of enkel haar stichting gaat. Maar gewoon het idee dat er dus mensen bestaan die het ā€˜privilege’ hebben om zich uit dit soort benarde situaties te kopen.

Aan de andere kant is hij weer harder getroffen door de media-aandacht dan een gemiddelde Andrew nobody.

14 likes

Hij heeft ook zijn titels niet meer, dus dat is voor hem ook een domper. Maar inderdaad hij koopt zichzelf uit de problemen.

Als slachtoffer snap ik wel dat je voor het geld gaat. Ik zou ook geen zin in hebben dat een gehaaide advocaat mij hierover zou ondervragen.

3 likes

D’r neus lijkt heel anders maar dat kan obv deze foto net zo goed rare contouring zijn. En al heeft ze wat laten doen, haar levuh

2 likes

Ja, vanuit haar snap ik het volledig dus nul kritiek. Plus, kijk wat ze inderdaad bereikt heeft. Hij wordt overal uitgelachen, nul titels etc. En toch hĆØ is er vast ergens een fonds waar hij prima van ergens comfortabel kan rentenieren ipv rotten in de gevangenis.

15 likes

Ik las een bericht op fb dat de top van Aja x heeft gezegd dat men het jammer vond dat de vrouwen die werden lastiggevallen door Overmars, zonder overleg naar de pers zijn gestapt. En die vd Sar ging zn maat ook verdedigen
Ik dacht alleen…wtf, nog ff lekker natrappen.
Kan het artikel helaas zo snel niet terugvinden.

Edit: gevonden!

9 likes

Ik had hem eigenlijk wel zien lijden bij een getuigenverhoor. Net als bij dat interview maar nog een beetje erger.
Hij lijkt me geen aangename man.

2 likes

Ik googelde haar en kwam deze foto tegen voor bij een dubbelinterview.

Whyyyy

5 likes

Het houdt gvd gewoon niet op he

Ik had het ook gezien, maar gelukkig kwam v.d. Sar echt niet zo goed uit de verf.
Wel ontzettend kwalijk weer zeg!

1 like

Glennis is op vrije voeten

Het is me niet duidelijk of haar zoon ook vrij is, maar volgens het artikel gaat hij in ieder geval een counter aangifte doen van mishandeling.

4 likes

Haar zoon ook staat in het artikel.

2 likes