FF Boulevard #7

Wrs vertrouwt ze geheel terecht op een veroordeling.

3 likes

Wat een walgelijke man is die Maxim Hartman. Hij heeft het wel vaker laten zien maar hij bewijst het keer op keer.
Kunnen we hem niet rapporteren oid voor opruiing/pesten?

17 likes

Ik heb hem gerapporteerd voor pesten, niet dat ik denk dat het ook maar iets gaat doen maar gadverdamme

6 likes

Ik ga stuk dat iemand hem de kanye west van nederland noemt haha

42 likes

Het is NIKKIE Maxim :triumph:

12 likes

Dus zijn probleem is dat vrouwen volgens hem te veel make up gaan dragen, Nikkie stimuleert dat volgens hem, en dat wil hij niet want hij kijkt liever naar ongeplamuurde vrouwen?
Is goed Maxim, we zullen ons allemaal aanpassen naar wat JIJ graag wilt zien.

15 likes

Nee, niet eens dat ze veel make up dragen maar zich opmaken zoals een ordinaire Poolse prostituee.

4 likes

Wauw. Van alle zaken waarover je je op dit moment kan uitspreken kies je een vrouw die niks verkeerd doet?!?

23 likes

Het meeste valt mij nog op dat hij geen tegenspraak duldt. Dat geeft wel aan dat hij nattigheid voelt. En dat hij toch niet zo zeker is van zichzelf als hij zich presenteert.
Sneue haas.

5 likes

Hahaha I can’t. Hoe praat je met zo iemand. ā€˜ben je het niet met me eens; hou het lekker voor je’. Maar zelf wel dit soort dingen wel zeggen waar echt NIEMAND op zit te wachten of om heeft gevraagd. Wat een zielig excuus voor een vent dit.

19 likes

Gatverdamme. Hoe kun je zo walgelijk zijn. Ik kan maar gewoon niet begrijpen dat je de behoefte voelt dit te delen met de wereld. WƔƔr is hij zo bang voor? Wat wordt hem afgenomen waar hij niet zonder kan? Hoe kun je zo verdorven raken?

Bah ik word er verdrietig van.

3 likes

Gatverdamme wat een eikel is die man ook. En ik vind ā€œnon-binaire wezensā€ ook echt een walgelijke uitspraak. Nikkie is zo succesvol. Echt, hoe kan hij denken dat hij daar iets over te zeggen heeft überhaupt. Zij is echt 100000enz. keer zo relevant dan hij. Ik heb het bericht ook gerapporteerd.

5 likes

Zijn reacties op iedereen ook. Letterlijk als een kleuter die zijn zin niet krijgt.

2 likes

ā€œFuk jouā€

1 like

Mwa, Kanye West heeft tenminste talent

13 likes

Ik vind maxime hartman echt een sneu figuur en de hoeveelheden aan beledigingen in zijn instagram post zijn totaal onnodig en onaardig.

Maar Ʃrgens zit er wel iets in toch? Ieder idd zn ding maar je geeft die hele kleine kids en pubermeiden toch onbewust mee dat je jezelf een totale make over kan geven met make up. En natuurlijk voor de fun is daar niks mis mee. Maar ik hoop toch ergens dat ook de nadruk gelegd word op dat make up niet noodzakelijk is. Dat je goed bent zoals je bent, zeker ook zonder make-up. Dat je je niet anders hoeft voor te doen dan je bent.

Ik volg nikkie verder niet maar ik hoop dat zij met haar jonge volgers de nadruk legt op dat het voor de fun kan zijn en dat je je niet anders hoeft voor te doen dan je bent. Kan mezelf nooit goed verwoorden

3 likes

Gok dat je nooit haar YouTube filmpje The Power Of Makeup hebt gezien.

Overigens vind ik dat de ouders het moeten zeggen dat je goed bent zoals je bent ipv een wildvreemde op de televisie

4 likes

Ik vind dat bij Nikkie juist niet het geval. Ze laat haar gezicht super vaak zonder make-up zien, dus ze pretendeert niets. En ze maakt eerder kunstprojecten dan sexy glamourmake-up met als doel aantrekkelijk te zijn voor het andere geslacht.

Dus als je iets wilt zeggen over een heersend schoonheidsideaal (waar wellicht inderdaad iets in zou kunnen zitten) dan vind ik Nikkie echt niet de juiste persoon om aan te spreken.

92 likes

Ik heb echt duizend keer liever dat mijn kinderen naar Nikkie kijken dan naar een walgelijke seksist die denkt dat vrouwen dingen speciaal voor hem doen.

Nikkie heeft het juist altijd over lol hebben met make up, en laat zichzelf ook zien zonder. Wat make up kan doen, maar dat je het vooral voor jezelf doet en dat je jezelf ermee kan uitdrukken. Als ik iemand een positieve invloed vind hebben in Nederland dan is zij het wel.

56 likes

Ik denk dat je het programma niet gezien hebt? Het gaat niet over jezelf mooier maken en je wallen bedekken. Maar over creatief zijn met make up. Ik denk dat er veel youtubers zijn die jonge meiden onzeker zouden maken maar nikkie is daar niet een van.

29 likes