FF Boulevard #7

Klopt…

3 likes

Hmm. Ik vind dat best bijzonder

7 likes

Nou hij is strafrechtadvocaat. Dus hij zal in zijn carrière vaker zowel slachtoffers als vermeende daders hebben bijgestaan gok ik. Timing is wel matig, beetje soortgelijke zaken waar je gelijktijdig aan andere kanten staat. Vooral omdat het mediagevoelige zaken zijn, maar an sich is het niet abnormaal denk ik.

18 likes

Nouja dat en vermeend daders uit hetzelfde tv programma. Vind het toch een beetje apart

4 likes

Volgens Boulevard is er een appgroep met 40(!!!) slachtoffers. Mijn hemel.

21 likes

Vooral: hoezo heb je er jaren therapie voor nodig om te realiseren dat nee nee is en dat het niet oké is om seksueel getinte opmerkingen te maken naar zo’n beetje alles en iedereen (afgaand op de verhalen die ik lees). En daarbij: voor al die #metoo verhalen naar buiten kwamen was dit gedrag al onacceptabel, maar hoe kun je dat allemaal voorbij zien komen in 2017 en geen moment denken: hey wacht eens ik ben eigenlijk ook echt super kut bezig.

24 likes

Ik vraag mij nu heel erg af of dit ook niet voorkomt bij andere programma’s waar ook veel jonge kandidaten mee doen? Het voelt echt als een nieuwe metoo tijdperk dat dit allemaal aan het licht komt. Ik hoop dat alle daders heel zwaar worden gestraft.

18 likes

Ik erger mij echt aan programma’s waar nu oud tvoh deelnemers aan het woord komen: ooo ik heb hier niks van gemerkt. Wat maakt dat uit. Het gaat niet om jou!!

45 likes

Nou je merkt wel dat ze dit nieuws bij Shownieuws heel anders brengen dan bij Boulevard. Want Shownieuws wordt natuurlijk uitgezonden op John de Mols zender EN een van Jeroens beste vrienden presenteert het.

6 likes

Ik zit echt een beetje met open mond te kijken. Ze nemen echt iedereen in bescherming

7 likes

Wat zeggen ze dan? Sorry, lig al in bed dus ben niet aan het kijken maar toch benieuwd.

3 likes

Bijv 5 seconden geleden zegt iemand iets over de slachtoffers. ‘De VERMEENDE slachtoffers’ roept Natascha Harlequin meteen. Ook werd meerdere keren gezegd dat er alleen een aanklacht is tegen Ali, niet tegen Jeroen hoor!!1!!1!

5 likes

En dat het ook wel heftig is voor John de mol. Dat de voice echt zijn kindje is.

3 likes

Nou 1 van de presentatoren is blijkbaar goede vrienden met Jeroen. Hij heeft hem gebeld en gevraagd: Heb je iets gedaan wat volgens de wet niet mag? Het antwoord van Jeroen was nee dus hij blijft vrienden en alles is goed volgens hem.
Dan hebben ze het nog over de close band die in zulke talentenjachten ontstaan. Tussen kandidaten onderling maar ook met de mensen die er werken. Er wordt nou eenmaal geknuffeld en highfives gegeven :upside_down_face: Sowieso ligt de nadruk meer op Ali want daar is een aanklacht tegen. En Linda de Mol en fam zijn heel zielig

18 likes

Soms kiezen advocaten er wel voor om of alleen slachtoffers bij te staan of alleen verdachte.

4 likes

Ik ben de eerste man al weer tegen gekomen die er geen reet van geloofde en ‘waarom komen ze er nu pas mee’ en nog meer van die onzin. Heb hem op zijn plek gezet maar tis toch om te janken.

12 likes

Ja helemaal mee eens, je kunt haar van veel dingen beschuldigen maar absoluut niet van victim blaming

8 likes

@Flamoes + @Whistle Ik heb niet de indruk dat ze in zijn algemeenheid uit principe vermeende slachtoffers van zedenfeiten steunt. Volgens mij zet ze de gevestigde orde gewoon heel graag in een kwaad daglicht.

10 likes

Chantal heeft haar reactie uitgebreid in der stories.

2 likes

Ik ben helemaal niet voor victim blaming echt niet! Maar het is toch juist goed dat er nog steeds wordt gesproken over vermeende slachtoffers. Je bent toch pas schuldig als het bewezen is. (Ik geloof het trouwens wel).

9 likes