Na heel veel aandringen, verontwaardiging op hun social media en radiostilte van hun kant (kwam hele week geen statement, eerst wel, toen toch geweigerd etc) dus was niet van harte
Klopt, samenwerking met Top Notch was kort daarvoor verbroken, die hebben nog wel zān laatste album uitgebracht. Heb ff de bron aangepast, hier staat wat meer info in dan op Boulevard
Ik zie op die juice kanalen steeds dat Jorik zich in het buitenland bevindt, maar als je op voorwaarden vrijgelaten wordt mag je dan het land verlaten?
Denk dat het gewoon een rekensommetje was van het verlies van inkomsten (slechte publiciteit als ze hem hielden) en de opbrengst door negatieve publiciteit (wel veel aandacht voor hem nu)
Het mag niet nee. Maar ik denk dat we door de panini wel hebben gezien dat er veel mensen zijn die mag niet niet serieus nemen.
Dat ligt aan de die gestelde voorwaarden. Hij zit nog binnen Europa, dat zal wel schelen.
Hoe werkt dat met een platencontract? Er zal vast met een kleine passage in het contract staan dat als Lil Kleine zn eigen reputatie schaadt Sony eronderuit kan.
Krijgt hij die 3 miljoen āzomaarā? Moet hij daarvoor niet eens een plaat uitbrengen?
Als je een interview geeft over je muziek, je heet geen Adele of Rihanna en je hebt het over hƩt onderwerp van dit moment, dan moet je er niet vreemd van opkijken dat dit wordt opgepikt. Niemand gaat het dan over je nieuwe album hebben, dus als je hiervan schrikt is mediatraining misschien wel handig.
Ik kan mij best voorstellen dat Sony Music niet direct naar buiten kan treden met dat ze de samenwerking beƫindigen met Lil Kleine. Alles moet juridisch ook eerst worden dichtgetimmerd want ik ga er vanuit dat ze die 3 miljoen ook teruggaan vragen aangezien er door Lil Kleine nog niks is uitgebracht.
Ik ben het totaal niet eens met de strekking van DD, maar nu.nl is wel een ster in clickbait koppen schrijven hoor.
Ondertussen hebben zij dan ook de kop veranderd:
Dit is hoe Carmen Verheul van Radio 2 dit altijd zegt hahah
@Gato ik hoorde het vanmorgen en ik vind het zo leuk. Ik vind Andre zo een sympathieke man. Ik gun het hem!
Mag gewoon hoor, alleen niet als het als bijzondere voorwaarde wordt gesteld dat je in NL moet blijven (bijvoorbeeld als vluchtgevaar wordt aangenomen in situaties waarbij mensen een andere nationaliteit hebben)
Deze vrouw sowieso
Ik ben dus stiekem wel benieuwd op hoe zoān manier Lil Kleine / Jorik weer wat van zich gaat laten āhorenā op social mediaā¦
- Hij houdt de arrogante walgelijke attitude en doet alsof er niets aan de hand is
- Probeert eerst āhumbleā over te komen en komt met excuses o.i.d
- Doet alsof er niets aan de hand is
- I donāt care
0 stemmers
In december een interview in het VK magazine
Sowieso niet de bron waar je dit het eerste gaat horen.
Voor wie het leuk vindt om te lezen hoe dit wel gaat gebeuren en waarom dit never nooit via een of ander trash Instagramkanaal zal gaan: Operation London Bridge - Wikipedia
Wow.
Ik heb Nicki Minaj of hoe je het schrijft ook op niet meer afspelen staan op spotify. Heeft geen invloed natuurlijk maar toch. Echt ziek gedrag.
Wat erg. Doe mij Cardi B maar, veel leuker.