FF Boulevard #7

Nou aan de oorverdovende stilte te horen leeft Queen Elizabeth nog, gelukkig maar

12 likes

Nou, wie had dat gedacht he, dat het nep was:

9 likes

Heeft die niet ooit letterlijk toegegeven dat ze mannen drogende en dan seks met ze had/hun geld jatte? Zoiets staat me bij

2 likes

Was het niet eerst seks, daarna drogeren?
Zeker niet ok maar van een heel ander en niet zelfde kaliber als het misbruiken van minderjarigen.

2 likes

Volgens mij niet zo zeer een vergelijking, meer bedoeld als: how about allebei niet!!

6 likes

Zolang ik geen NOS melding krijg dat de queen dood is leeft ze gewoon nog haha.

5 likes

Zolang de BBC het niet zegt vooral. Waarom iemand een Hollywood roddelsite zou geloven…

8 likes

Ohja naja ik ga er gewoon vanuit dat als het moment daar is dat NOS ook wel een pushmelding de deur uitdoet. :+

3 likes

Hollywood Unlocked heeft een uur geleden hun excuses geplaatst voor de leugen. Het was een vergissing.

4 likes

Ik zeg toch niet dat ik denk dat ze is gestorven? :see_no_evil: Juist niet want dan had ik allang een melding gehad op mijn telefoon, NOS is altijd heel snel erbij.

2 likes

Ah neen, was ook niet als reactie op jou bedoeld. Meer algemeen en ja als ze komt te overlijden dan zal een roddelsite niet als eerste het nieuws buiten brengen. Het is the Queen :smiley:

6 likes

Ah ok ik vind Cardi leuk!

4 likes

Ik denk dat Yvonne Coldeweijer er met de scoop vandoor zal gaan

36 likes

Maar helaas gaan we dat bericht natuurlijk wel binnen nu en een paar jaar krijgen.

4 likes

Voor mijn gevoel zal de Queen nog steeds elke dag opstaan om haar taken uit te voeren nadat de rest van de mensheid allang is omgekomen door de gevolgen van klimaatverandering oid

49 likes

Ik vind Cardi ook leuk maarja… Het is een beetje gek dat we een vrouw wel met dit soort dingen laten wegkomen (want vrouw dus ‘‘minder erg’’?) maar als het een man zou zijn dit niet accepteren.

10 likes

Jaaa Cate is echt :cupid: Heb stiekem een beetje een crush op haar en ik wil de inhoud van haar kledingkast ook wel hebben.

4 likes

eerst drogeren en dan beroven

3 likes

Maar niet seks hebben met iemand die gedrogeerd is toch?

ze zegt zelf:
“I had to go strip, I had to go, ‘Oh yeah, you want to fuck me? Yeah, yeah, yeah, let’s go to this hotel,’ and I drugged n*****s up and I robbed them. That’s what I used to do.”

dus nee, volgens mij geen seks met gedrogeerde mannen

snap de vergelijking met gangsterrappers ook wel op zich

5 likes