Kim heeft meerdere nannies dus dat helpt ook wel
Zin om te lezen van iedereen met een kind hoe laat ze opstaan en of ze sporten
ho ho iedereen zonder kind gaat ook duit in het zakje doen
Dan doe ik ook mee, ben nanny en sport elke dag haha. Beste van twee werelden
Nou mijn katten beginnen om 06:00 uur al te kloten (catmoms mogen ook meedoen)
Maar hoevaak sport je dan? Want achter katten aanrennen is gelijk aan hardlopen voor ontbijt
Ik maak mijn cavia nog eerder wakker en na het sporten douch ik met een handdoek die ik minstens twee weken gebruik.
Jazeker dus elke dag van 6 tot 6.30
Wie hebben het zwaarder, mensen met
- Kinderen
- Dieren
0 stemmers
Ik erger me aan Miljuschka in Boulevard. Ze probeert zo quasi grappig te doen, weet vaak niet hoe ze haar zinnen moet afmaken, en wat ze zegt raakt ook vaak kant noch wal.
Ik vind haar normaal best oké maar vandaag was ze heel hyper of zo?
Ja wtf was dat voor warverhaal over meer/minder vleesconsumptie?
Ze leek zelf niet te weten welk punt ze wilde maken.
Iets heel anders; laatst ging een prestatie op werk niet zo lekker en had erna wat artikelen over opgezocht.
Tip1 was: niet teveel overdenken en het zo perfect willen doen.
Precies hieraan moest ik denken toen ik haar net bij rtl zag. Het was zo onnavolgbaar omdat ze vlg mij heel erg in haar hoofd zit ofzo
Die super originele tips voor wat je dan zou kunnen eten: nou bijvoorbeeld een salade of soep. poeh dat iedereen niet vegan eet met deze tips zeg
Hahaha
Door de podcast van marc marie en aaf heb ik nu een heel raar beeld van deze man
‘Met die bal in zijn mond’ gahaha
Ooh Wietze en Mattie weer samen. Eerste 10 minuten waren ze zo awkward en nerveus, maar nu mis ik ze echt, eigenlijk het enige duo naast Coen en Sander dat voor mij altijd werkte.
Ik luisterde ook altijd naar hun en sinds Wietze weg is, is de ochtendshow van Q echt niet leuk meer. Ben hier ook speciaal eerder voor mn bed uitgekomen, wilde dit wel horen.
Ja, en toen ze begonnen dacht ik: oh god dit wordt super awkward, maar nu zitten ze er echt weer lekker in volgens mij, met de grapjes over en weer over elkaar.
Mattie en Marieke en Klaas en Wietze is toch minder leuk voor mij.
Had er ook de wekker voor gezet! Vond het heeeel erg fijn ze weer samen te horen, maar heb het idee dat het toch steeds een beetje ongemakkelijker wordt naar elkaar. Of nouja, vooral Mattie die het achter zich lijkt te willen laten en Wietze die steken onder water blijft geven.
De eerste paar grappen vond ik fijn hoor, gaven wat lucht en humor aan de situatie, maar het blijft maar doorgaan.
Nog 20 minuten te gaan, hoop dat het fijn eindigt. En hoop eigenlijk dat het op een dag écht goed komt en ze weer standaard samen op de radio zijn.