FF Boulevard #7

Ja dit heb ik inmiddels ook. Heb het idee dat Wietze het helemaal nog niet afgesloten heeft ofzo

5 likes

Ik kijk nu de herhaling. Maar die doet echt raar joh!

4 likes

Ik ook. Misschien aangeschoten. Zag Frank ook raar naar haar kijken.

5 likes

Ik heb het einde gehoord over het meerijden. Vond ik ook een beetje ongemakkelijk, maar misschien lag dat aan mij?

Ach ik vind Marieke en Mattie ook leuk samen.

4 likes

Ik zou dat dus echt niet kunnen he, als ik zo genaaid ben door iemand ga ik me hele lefe petty doen. opbokken

71 likes

Nou dat was niet het Disney-einde waar ik op hoopte. Wietze sluit af met ‘nee nee, ik wil niet met je meerijden Mattie en trouwens, je Tesla staat dubbel geparkeerd.’ En daarna een korte knuffel voor de show en zonder oogcontact meteen doorlopen.

Ik wil niet veroordelen hoe rot de situatie voor Wietze is geweest, maar als luisteraar/kijker had ik gehoopt op een beetje meer warmte. Het waren nu echt twee exen, waarvan een er het beste van wilde maken en de ander dat blokkeerde vanwege zijn wrok.

(Ik heb woord ‘wrok’ nog nooit gebruikt in een zin, dus hopelijk klopt dat.)

8 likes

Ik geef Wietze wel gelijk hoor, die heeft 5 jaar aan opmerkingen en grappen opgespaard.

50 likes

Haha ik ook. Snap die steekjes onder water ook, ik had ze ook zeker gemaakt. Of daar helemaal niet gezeten, haha

Ik had niet verwacht dat ze daar weer als dikke vrienden zouden zitten, volgens mij zijn ze dat ook nooit echt geweest. Niet zoals ze het wilden doen voorkomen, volgens mij heeft Mattie het altijd al meer als vriendschap gezien dan Wietze, ook toen ze dus nog wel goed waren met elkaar.
Dit was alleen wel ongemakkelijk, met die ‘‘grapjes’’ tussendoor. Ik had gehoopt dat ze de eerste paar minuten ff grapjes zouden maken, zoals Mattie zijn de olifant uit de kamer

4 likes

Weet niet, vind dit niet het moment om dit soort spanningen op de voorgrond te laten treden. Had dan nee gezegd, als je niet je eigen wrok opzij kunt zetten. Of ga eerst met elkaar in gesprek, want aan hun manier van communiceren te merken is dit duidelijk niet gebeurd.

20 likes

Hier ben ik het inderdaad wel een beetje mee eens. Ze benoemen een paar keer dat het natuurlijk om radio555/oorlog gaat, maar er waren zoveel steken onder water dat het bijna leek alsof het ‘op z’n plek zetten van Mattie’ minsten zoveel prioriteit had.

Zal een soort coping mechanisme zijn hoor, maar niet heel handig.

Was overigens al anders geweest als ze in het begin hadden gezegd, ‘we zijn niet fijn uit elkaar gegaan en voor elke goede grap die Wietze hierover maakt, gaat er €100,- aan donaties bij naar giro555’, dan wisten wij als luisteraar ook dat dit hun manier van dealen met de situatie was.

12 likes

Daar heb je helemaal gelijk in.

4 likes

Ze zouden 5 jaar geleden samen van Q-music naar Skyradio gaan, deal was rond, en op het laatste moment zag Mattie er vanaf.

6 likes

en volgens mij hadden ze Mattie een Tesla en 6 ton geboden om te blijven bij Q, vandaar de grapjes over de auto de hele tijd.

15 likes

Ik vrees dat de personen welke dit concept bedacht hebben inderdaad juist hierop uit waren. Dat dit duo veel luisteraars zou trekken omdat het 2 spraakmakende en 1 “normale” kant zou kunnen opgaan:

• soort van feelgood film waarbij het weer als vanouds was en iedereen gelukzalig was om de hereniging van mattie en wietze
  • een fitty of in ieder geval een gespannen sfeer
  • of beide manneb zouden een knop om zetten en leggen 100% de focus op Ukraine en maken op professionele wijze radio.

Hoe dan ook, grote kans dat het sensatie radio zou worden wat veel luisteraars trekt. Het zou me daarom ook niet verbazen dat er juist geen gesprek op voorhand is gefaciliteerd, of dat dit zelfs is geboycot. Want zo gaat dat in de media. Helaas niet gepast rondom zo’n radioshow denk ik want die zou inderdaad andere prioriteiten moeten dienen

13 likes

Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen zich druk maken om twee mannetjes van de radio.
Nou vind ik radio DJ’s sowieso werkelijk afschuwelijk, maar dit was toch niets meer dan een zeer doorzichtige publiciteitsstunt?

66 likes

Ja tuurlijk was het een stunt, maar zolang het geld opbrengt is het prima

5 likes

En waarschijnlijk heeft ze een gym in huis, dat maakt het ook iets makkelijker. En meerdere huishoudsters, tuinmannen etc. Dat doen de meeste mensen zelf.

6 likes

Ik heb het idee dat de beeldredacteur van de NOS niet zo enthousiast over alle aandacht voor dit tweetal was. Deze foto wordt al de hele dag gebruikt.

15 likes

Ik lees nu op Juicechannel dat Roy Donders een vriendin zou hebben!

6 likes

Ik las het ook. En dat zou de ex zijn van een volkszanger waarmee Nicole van ‘massa is kassa’ zou vreemd mee zijn gegaan.

Edit. Oprah was me voor. Ik lees er niet uit dat Roy dat gelekt zou hebben

8 likes