FF Boulevard #7

Nee volgens mij is het wat @Lichtknopje zegt

5 likes

Ik snap het nog niet @Oprah en @Lichtknopje met wie heeft hij nou?!

6 likes

Een of andere Michelle Bibi (geen idee wie dat is). Maar zij is blijkbaar de ex van Ferry de Lits (geen idee wie dat is) en die heeft gezoend met Nicole Gerits en Nicole doet het met Peter Gilis.

9 likes

Ik kan de juicechannel niet meer vinden op insta. Ik heb nooit op iets van ze gereageerd ofzo dus ik kan ook niet geblokt zijn. Wat is dit?

4 likes

Volgens mij komt dat door een shadow ban van hun kanaal

3 likes

O ik zie inderdaad dat je via een omweg nog wel naar hun insta kan. Thanks

3 likes

Ja! Las het ook net. Lekker bezig Royke

10 likes

Hoe kun je onze kroeg knaller Ferry nou niet kennen?

Ja ik heb dit moeten opzoeken en ik kende alleen deze van zijn hele repertoire.

3 likes

Ben ook benieuwd hoe Chantal en Wendy vanavond gaan samenwerken trouwens.

2 likes

Bedoel je niet andersom?

6 likes

Nee ik weet nog wel dat. Wietze heel vaak zei dat ie Mattie als collega zag en niet als vriend (waarom onthoud ik dit soort dingen)

1 like

Huh maar dan snap ik Mattie’s punt niet dat ze zulke goeie vrienden waren en dat dit een maten streek was

1 like

Hij had Mattie ook niet uitgenodigd voor de hele bruiloft ook toch? Dat was ook een ding geloof ik toen

3 likes

Tsja geen idee haha, misschien. heeft er wel meer gespeeld dan naar buiten is gekomen.

Weet alleen maar dat ik Wietze heel eng vond met zijn ‘gelekte’ brief over de duivel

7 likes

Mattie heeft 11 maanden onterecht gedacht dat de babies van z’n vriendin van hem waren, volgens mij kan hij een ruzie met een collega van 5 jaar terug redelijk in perspectief zien.

4 likes

Appels met peren vergelijken dit

35 likes

Dat heeft er toch niks meer te maken pfff

5 likes

Ik kan me herinneren dat ze weleens hebben verteld dat ze elkaar buiten de ochtendshow om helemaal niet spraken.

2 likes

Als het al een marketingstunt was om aandacht te trekken werkt het iig wel goed want het gaat al een hele tijd nergens anders over.

9 likes

Ik luister nooit radio en dacht tot vandaag oprecht dat de ruzie tussen die twee kwam omdat de één vader bleek te zijn van de kinderen van de vriendin van de ander, maar blijkbaar waren dat twee verschillende drama’s en was de werkelijkheid veel saaier en ben ik nu nog minder invested dan daarvoor.

113 likes