Echt verbazingwekkend hoeveel mensen ene fuck geven om radio DJ’s. Ben echt oprecht verbaasd
Wil je ook bij mijn Tineke de Nooij fanclub page op Facebook? We delen glitterplaatjes en plaatsen over hoe ze de liedjes in haar radioshow met haar zwoele stem zo mooi aan elkaar praat.
Zitreuzen
Heb je dit toevallig van Paulien Cornelisse geleerd? ![]()
De eeuw van de amateur ja!
Frank vd Lende is de enige radioman die mij kan bekoren.
IK ZAG HET!!! Echt leuk. Zin in al haar foute baby aankopen
Copyprint+Copyprint?
Ja ze heeft ook een statement afgegeven maar… wie is zij?
Iemand die keer op keer in m’n tiktok algoritme omhoog komt, ookal heb ik telkens verwoed geklikt op ‘not interested’.
Volgens mij ‘gewoon een influencer’, ken haar alleen van die app.
Vond het een apart verhaal, omdat dit andersom ook zo fout is: als man van rond de 30 met een 17 jarige zoenen. Zal die statement eens bekijken (goed voor m’n algoritme haha kut)
ze ontkent het dus niet? dat is in ieder geval wat ik eruit haal
Ik weet niet wat het beste uit Geleen is, frietje Akropolis of dit immaterieel cultureel erfgoed.
zo damn ik dacht dat dit Donny Roelvink was, die mannen lijken van de zijkant ook op elkaar zeg

Wie zijn deze mensen en waar kennen we ze van? ![]()
Dat haal ik er ook uit.
En de verlegging van focus op haar slachtofferschap.
Die online haat lijkt me ook wel echt eng, zeker als de haat tot aan haar eigen huisdeur komt. Heb voor dat gedeelte nog wel iets van medelijden, maar dat had ik voor een man in deze situatie niet gehad, dus heb vraagtekens bij m’n eigen oordeel nu.
Jaaa nog meer drama in Nederland! Nee echt, love gewoon al die simpele drama tussen Mattie en Wietze etc
Ik zie dit net voorbij komen op de insta van Nicolette van Dam. Is dat wel vaker zo dat je ergens uitgenodigd wordt maar alsnog zelf je kaartje moet kopen?
Boekenbal is toch sowieso echt een heel raar feest? Dat is toch waar iedereen het met elkaar doet en vieze mannetjes lopen?
Maak dat de kat wijs
![]()