FF Boulevard #7

Wat een wereldverbeteraar die mijt

Ik haat dit soort berichten. Welke idioot gooit koekjes zomaar weg?

8 likes

WAT?

5 likes

Doet me denken aan die serie dat Drew Barrymore een zombie is en dan snarky met rauw vlees. Ieuw

6 likes

Hopelijk ben je al een beetje bijgekomen, want:

20 likes

Jeeeeee dat je gewoon die afgelikte boterham weer in je bed neemt. Sorry hoor maar dan heb je ook geen zelfrespect.

19 likes

Normaal stoot een ezel niet twee keer aan dezelfde steen. Deze ezel heeft onderhand een hersenschudding door meermaals haar kop te rammen aan dezelfde steen.

Maar haar leven. Domme keuze, maar haar leven.

17 likes

Haha bij mij staat er een artikel onder over Maxima. Sluit mooi aan bij die laatste zin. Zelfs Maxima heeft haar bedenkingen erover zo te zien :rofl:

35 likes

Haha ben nou wel benieuwd of de Van Oranje-Nassautjes ook de achterklap lezen en over b- en c-sterren roddelen :joy:

14 likes

nou morgen weer een nieuwe pandemie denk ik dan maar?

7 likes

Lil ging huilen en toen

4 likes

Wow. Houdt er iemand een hand boven zijn hoofd ofzo? Hierna lekker ‘bijkomen’ in Ibiza in afwachting van het proces, en aan zichzelf werken natuurlijk, zielig album schrijven en alles is weer goed

8 likes

Wow
 haha. Ik scrolde hier snel overheen en ik dacht even dat dit Doutzen was. Toen kreeg ik even kortsluiting in mijn hoofd, na haar berichten over alleen nog maar “zuiver willen zijn.” Meteen daarna dacht ik dat rauw vlees eten misschien een nieuw dieet zou zijn dat misschien gepromoot zou worden door haar klei drinkende zusje.

Maar het is Heidi Montag. Ik kan nu gewoon weer verdergaan tot de orde van de dag en mijn brein vertellen dat het moet ophouden met die rare associaties.

11 likes

er gebeurt teveel rond kanye om te posten maar deze kon ik niet laten liggen
ik vind het van allebei de kanten veel te intens worden, arme north

edit: ok en deze

20 likes

Ik vind die filmpjes van hem ook echt heel vreemd en pijnlijk om te zien. Is er niemand die hem tegen zichzelf in bescherming kan nemen?

8 likes

Maar eerlijk, ik vind het van Pete ook echt nergens op slaan. Zogenaamd van joh zoek hulp en ik wil je helpen blabla, maar wel die foto en “in bed with your wife” oke

21 likes

Ja wel beetje kinderachtig, maar aan de andere kant, kim en pete worden echt constant door hem aangevallen, ik kan me voorstellen dat je het dan een keer genoeg vind

Echt heel droog trouwens hoe Kanye hier weer op reageerde ‘this doesn’t even make any sense, she’s not my wife anymore’

9 likes

Nah op een gegeven moment wordt je gewoon helemaal gek ervan, ik snap het opzich wel. Dan ga je ook raar reageren, en vooral op zo’n kut, bedreigende vraag.

9 likes

Hij heeft verderop nog wel aardigere dingen gezegd op zich
Moest vooral lachen om die Yo its Skete

3 likes

Alle volwassenen gedragen zich vreselijk in dit verhaal (inclusief Kim) en de kinderen zijn de dupe.

Het feit dat er ĂŒberhaupt al meegeleefd wordt met North laat zien dat het publiek een beeld van dit 8-jarige meisje heeft. Wie ze is, wat ze voelt. Over Blue Ivy of andere celebrity kinderen weten we nagenoeg niets en zo hoort het ook.

Het stomme van Kanye is dat hij soms een punt heeft en dan vervolgens zoveel stomme shit zegt dat zijn punt totaal in het niet valt. Hij wil bijvoorbeeld niet dat North filmpjes plaatst op TikTok en dat kan ik heel goed begrijpen. Maar dan haalt hij zoveel absurde dingen aan dat je hem over niets meer serieus kan nemen.

10 likes