Ik vond het zielig voor Mattie want Wietze zei dat het voorgesprek zondag wel soepeltjes ging, mede omdat hij flink had gezopen. Oftewel: dat had ik nodig voor een normaal gesprek met Mattie
Vind het maar kinderachtig. Snap heel goed dat hij zich destijds zwaar genaaid voelde, maar kom op, dat is vijf jaar geleden inmiddels. Zet het voor zo’n dag gewoon even aan de kant joh
Voor wie? Hij is toch op komen dagen? Hij heeft de show toch gedaan? En goed ook, want mensen kunnen er maar niet over op houden om over elk detail te mierenneuken.
Ik vind het echt zo raar om voor iemand anders te beslissen hoe diegene om moet gaan met iets wat diegene zelf is overkomen en waar wij echt geen reet mee te maken hebben verder.
Ben ook niet in iemands team of iets dergelijks, want het interesseert me verder niet. Alleen verbaas me nu echt al sinds gisteren over alle uitspraken hieromtrent. Wie weet is het wel gewoon allemaal show.
En dan heb je mij: al klein als ik sta, maar doordat ik in verhouding ook nog een kort bovenlijf heb, kom ik zittend maar net boven de tafel uit
Deze mannen zijn echt het saaiste shownieuws in tijden, jesus Maria echt who cares
Hebben Nick en Simon ook wel een ruzie gehad?
Ik vind al die steken onder water gewoon heel onnodig op zo’n dag dat het om giro 555 hoort te draaien en niet om twee volwassen mannen met ruzie. Als hij daar nu nog mee zit, tja dat kan, maar zet het op zo’n dag dat het niet om jou draait opzij en had anders nee gezegd
Ik denk dan eigenlijk dat je precies het punt mist. Het draait wel om hen, want waarom zou je anders die twee bij elkaar zetten en er zo een show van maken? Ze hadden ook gewoon elk ander duo kunnen kiezen. Maar nee, ze kiezen juist dit duo, omdat het wel om hen draait. Veel luisteraars, veel buzz, en dus veel inkomsten. Precies het punt.
Heb zelf overigens niet geluisterd, maar gok dat er altijd wel wat te klagen was. Steken onder water is ook wel een beetje hoe radio dj’s opereren.
Vond deze termen echt het interessantst tijdens het bijlezen haha. Heel benieuwd ook naar wie nu een zitreus of zitdwerg is.
Maargoed kan wel klagen, maar zelf ook weinig juice.
Las op tiktok wel iets vreemds over Kelly Mexy die met een 17 jarige bezette jongen zou hebben gezoend, maar zij is niet echt boulevard waardig ook I guess en het is vooral heel sneu.
Echt verbazingwekkend hoeveel mensen ene fuck geven om radio DJ’s. Ben echt oprecht verbaasd
Wil je ook bij mijn Tineke de Nooij fanclub page op Facebook? We delen glitterplaatjes en plaatsen over hoe ze de liedjes in haar radioshow met haar zwoele stem zo mooi aan elkaar praat.
Zitreuzen
Heb je dit toevallig van Paulien Cornelisse geleerd?
De eeuw van de amateur ja!
Frank vd Lende is de enige radioman die mij kan bekoren.
IK ZAG HET!!! Echt leuk. Zin in al haar foute baby aankopen
Copyprint+Copyprint?
Ja ze heeft ook een statement afgegeven maar… wie is zij?
Iemand die keer op keer in m’n tiktok algoritme omhoog komt, ookal heb ik telkens verwoed geklikt op ‘not interested’.
Volgens mij ‘gewoon een influencer’, ken haar alleen van die app.
Vond het een apart verhaal, omdat dit andersom ook zo fout is: als man van rond de 30 met een 17 jarige zoenen. Zal die statement eens bekijken (goed voor m’n algoritme haha kut)
ze ontkent het dus niet? dat is in ieder geval wat ik eruit haal