FF Boulevard #7

Ik weet niet wat het beste uit Geleen is, frietje Akropolis of dit immaterieel cultureel erfgoed.

7 likes

zo damn ik dacht dat dit Donny Roelvink was, die mannen lijken van de zijkant ook op elkaar zeg

13 likes

Tumblr_l_347609792442396

Wie zijn deze mensen en waar kennen we ze van? :smiling_face_with_tear:

12 likes

Dat haal ik er ook uit.

En de verlegging van focus op haar slachtofferschap.

Die online haat lijkt me ook wel echt eng, zeker als de haat tot aan haar eigen huisdeur komt. Heb voor dat gedeelte nog wel iets van medelijden, maar dat had ik voor een man in deze situatie niet gehad, dus heb vraagtekens bij m’n eigen oordeel nu.

6 likes

Jaaa nog meer drama in Nederland! Nee echt, love gewoon al die simpele drama tussen Mattie en Wietze etc

5 likes

Ik zie dit net voorbij komen op de insta van Nicolette van Dam. Is dat wel vaker zo dat je ergens uitgenodigd wordt maar alsnog zelf je kaartje moet kopen?

4 likes

Boekenbal is toch sowieso echt een heel raar feest? Dat is toch waar iedereen het met elkaar doet en vieze mannetjes lopen?

6 likes

Maak dat de kat wijs

10 likes

:roll_eyes:

17 likes

Wat een wereldverbeteraar die mijt

Ik haat dit soort berichten. Welke idioot gooit koekjes zomaar weg?

8 likes

WAT?

5 likes

Doet me denken aan die serie dat Drew Barrymore een zombie is en dan snarky met rauw vlees. Ieuw

6 likes

Hopelijk ben je al een beetje bijgekomen, want:

20 likes

Jeeeeee dat je gewoon die afgelikte boterham weer in je bed neemt. Sorry hoor maar dan heb je ook geen zelfrespect.

19 likes

Normaal stoot een ezel niet twee keer aan dezelfde steen. Deze ezel heeft onderhand een hersenschudding door meermaals haar kop te rammen aan dezelfde steen.

Maar haar leven. Domme keuze, maar haar leven.

17 likes

Haha bij mij staat er een artikel onder over Maxima. Sluit mooi aan bij die laatste zin. Zelfs Maxima heeft haar bedenkingen erover zo te zien :rofl:

35 likes

Haha ben nou wel benieuwd of de Van Oranje-Nassautjes ook de achterklap lezen en over b- en c-sterren roddelen :joy:

14 likes

nou morgen weer een nieuwe pandemie denk ik dan maar?

7 likes

Lil ging huilen en toen

4 likes