Ik weet niet wat het beste uit Geleen is, frietje Akropolis of dit immaterieel cultureel erfgoed.
zo damn ik dacht dat dit Donny Roelvink was, die mannen lijken van de zijkant ook op elkaar zeg
Wie zijn deze mensen en waar kennen we ze van?
Dat haal ik er ook uit.
En de verlegging van focus op haar slachtofferschap.
Die online haat lijkt me ook wel echt eng, zeker als de haat tot aan haar eigen huisdeur komt. Heb voor dat gedeelte nog wel iets van medelijden, maar dat had ik voor een man in deze situatie niet gehad, dus heb vraagtekens bij m’n eigen oordeel nu.
Jaaa nog meer drama in Nederland! Nee echt, love gewoon al die simpele drama tussen Mattie en Wietze etc
Ik zie dit net voorbij komen op de insta van Nicolette van Dam. Is dat wel vaker zo dat je ergens uitgenodigd wordt maar alsnog zelf je kaartje moet kopen?
Boekenbal is toch sowieso echt een heel raar feest? Dat is toch waar iedereen het met elkaar doet en vieze mannetjes lopen?
Maak dat de kat wijs
Wat een wereldverbeteraar die mijt
Ik haat dit soort berichten. Welke idioot gooit koekjes zomaar weg?
WAT?
Doet me denken aan die serie dat Drew Barrymore een zombie is en dan snarky met rauw vlees. Ieuw
Hopelijk ben je al een beetje bijgekomen, want:
Jeeeeee dat je gewoon die afgelikte boterham weer in je bed neemt. Sorry hoor maar dan heb je ook geen zelfrespect.
Normaal stoot een ezel niet twee keer aan dezelfde steen. Deze ezel heeft onderhand een hersenschudding door meermaals haar kop te rammen aan dezelfde steen.
Maar haar leven. Domme keuze, maar haar leven.
Haha bij mij staat er een artikel onder over Maxima. Sluit mooi aan bij die laatste zin. Zelfs Maxima heeft haar bedenkingen erover zo te zien
Haha ben nou wel benieuwd of de Van Oranje-Nassautjes ook de achterklap lezen en over b- en c-sterren roddelen
nou morgen weer een nieuwe pandemie denk ik dan maar?
Lil ging huilen en toen