Wow. Houdt er iemand een hand boven zijn hoofd ofzo? Hierna lekker ‘bijkomen’ in Ibiza in afwachting van het proces, en aan zichzelf werken natuurlijk, zielig album schrijven en alles is weer goed…
Wow… haha. Ik scrolde hier snel overheen en ik dacht even dat dit Doutzen was. Toen kreeg ik even kortsluiting in mijn hoofd, na haar berichten over alleen nog maar “zuiver willen zijn.” Meteen daarna dacht ik dat rauw vlees eten misschien een nieuw dieet zou zijn dat misschien gepromoot zou worden door haar klei drinkende zusje.
Maar het is Heidi Montag. Ik kan nu gewoon weer verdergaan tot de orde van de dag en mijn brein vertellen dat het moet ophouden met die rare associaties.
er gebeurt teveel rond kanye om te posten maar deze kon ik niet laten liggen
ik vind het van allebei de kanten veel te intens worden, arme north
edit: ok en deze
Ik vind die filmpjes van hem ook echt heel vreemd en pijnlijk om te zien. Is er niemand die hem tegen zichzelf in bescherming kan nemen?
Maar eerlijk, ik vind het van Pete ook echt nergens op slaan. Zogenaamd van joh zoek hulp en ik wil je helpen blabla, maar wel die foto en “in bed with your wife” oke
Ja wel beetje kinderachtig, maar aan de andere kant, kim en pete worden echt constant door hem aangevallen, ik kan me voorstellen dat je het dan een keer genoeg vind
Echt heel droog trouwens hoe Kanye hier weer op reageerde ‘this doesn’t even make any sense, she’s not my wife anymore’
Nah op een gegeven moment wordt je gewoon helemaal gek ervan, ik snap het opzich wel. Dan ga je ook raar reageren, en vooral op zo’n kut, bedreigende vraag.
Hij heeft verderop nog wel aardigere dingen gezegd op zich
Moest vooral lachen om die Yo its Skete
Alle volwassenen gedragen zich vreselijk in dit verhaal (inclusief Kim) en de kinderen zijn de dupe.
Het feit dat er überhaupt al meegeleefd wordt met North laat zien dat het publiek een beeld van dit 8-jarige meisje heeft. Wie ze is, wat ze voelt. Over Blue Ivy of andere celebrity kinderen weten we nagenoeg niets en zo hoort het ook.
Het stomme van Kanye is dat hij soms een punt heeft en dan vervolgens zoveel stomme shit zegt dat zijn punt totaal in het niet valt. Hij wil bijvoorbeeld niet dat North filmpjes plaatst op TikTok en dat kan ik heel goed begrijpen. Maar dan haalt hij zoveel absurde dingen aan dat je hem over niets meer serieus kan nemen.
Was inderdaad onnodig, maar ik denk dat iedereen een breekpunt heeft. Als je stelselmatig wordt lastiggevallen, kan ik mij voorstellen dat je een sneer niet kan laten. Na zoveel onzin te moeten slikken, vind ik het nog netjes dat je het hierbij houdt. Ik zou zo petty zijn dat ik al lang was geflipt.
Nah dit is gewoon echt niet waar. Ik heb zelf te maken met iemand met mentale issues in mijn familie (of meerderen eigenlijk) en soms lukt het gewoon niet om altijd maar begripvol en verstandig te reageren. Het is niet goed om zo kinderachtig te doen maar het is niet onbegrijpelijk vind ik.
Ik snap echt niet dat er zoveel begrip is voor Kanye. Ja, hij is bipolair, maar híj́ is degene die al weken/maanden alles en te onpas op straat gooit, (deels) onwaarheden verspreidt, een walgelijke clip maakt en simpelweg geen afstand kan houden van zijn ex-vrouw.
Dit is echt toxic ex written al over. Hij vertoont constant grensoverschrijdend gedrag, en haalt uit naar Pete, maar omdat laatstgenoemde nu uit de tent gelokt wordt is hij de boeman? Is het kinderachtig? Tuurlijk, maar een mentale aandoening praat echt niet al dit gedrag goed lijkt mij en hoe Ye zelf zijn dochter/kinderen misbruikt hierin is echt niet ok.
Ja en hoezo haalt hij uit naar Pete? Hij ging eerst met Uncut Jaaaams en nu een soort kopie van Kim dus hij date toch ook?
Mijn professionele mening hierop is dat zijn mentale problemen volgens mij juist heel nauw verweven zijn met zijn gedragingen. Althans, niet zo zeer de zijne want daarover kan ik niet oordelen op afstand. Maar in zijn algemeenheid is grenzeloosheid op verschillende levensgebieden is juist heel kenmerkend
Volgens mij post hij ook de meest gekke dingen als hij “down” is ( ik weet niet de juiste benaming)
Als hij in een gewone staat is verwijderd hij het weer.
Aangezien Kanye een video heeft uitgebracht waarin hij Pete vermoord, vind ik dit een kinderachtige, maar alsnog vrij milde reactie. Zeker gezien het feit dat hij zich zo lang stil heeft gehouden. Mentale problemen of niet, op een gegeven moment is het klaar.
Hier ben ik het wel mee eens.
Pete wordt al weken ( zo niet maanden) openlijk bedreigd door Kanye, en in die laatste video zelfs met de dood.
Ja, het is kinderachtig en onverstandig van Pete, maar ik begrijp het wel.
Je geduld en medeleven is een keer op.
Dat zowel Kim als Pete nog geen contactverbod of cease and desist hebben aangevraagd, verbaasd me. Ik denk dat ze die allebei zo zouden kunnen afdwingen.
Ik denk dat het tekenend is dat ze dat (nog) niet gedaan hebben. Ik denk dat zeker Kim, toch nog op een fatsoenlijke afwikkeling hoopt.
Klopt er zijn heel veel zaken welke hij had moet ondernemen. Maar waar ik moeite mee had was dat @wompie een opsomming gaf van zijn ongewenst gedrag en dat los koppelde van zijn bipolaire stoornis, terwijl ik dat juist in het verlengde van elkaar zie (voor zover je daar vanuit onze positie überhaupt iets over kan zeggen)
Edit: overigens is vaak het probleem met manische mensen dat zij geen hulp willen, omdat ze zichzelf heel goed en onoverwinnelijk voelen juist.
Ondanks je opsomming kan iemand er dan nog geen grip op hebben helaas.