FF Boulevard #7

Eens! :flushed::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Oh God ik kan je vertellen dat ik dus daadwerkelijk met hem op de foto ben geweest omdat mijn voetbal kijkende vader hem ooit herkende :joy::joy:

Is wel meer dan tien jaar geleden, maar ik weet zeker dat hij voor sportliefhebbers echt wel een bekend hoofd is.

4 likes

Ik zou deze man echt wel herkennen op straat hoor, terwijl ik niet eens altijd voetbal kijk.

8 likes

Ja volgens mij moet je echt onder een steen leven om hem niet te herkennen. Zijn naam ken je misschien niet, maar volgens mij denkt iedereen wel van: ā€˜HĆ©, dat is die gozer van voetbal.’

5 likes

Nou in dat geval, lekker blijven zwemmen Joost!

4 likes

Ik leef dus onder een steen haha. Zijn naam en ook zijn foto zegt me helemaal niks.

19 likes

Same, maar hij lijkt wel echt op een personage uit een pixar animatiefilm

13 likes

Ik ken hem vooral van De 80’s en 90’s Kwiz op de zender Tien zo’n 15 jaar geleden :joy:

4 likes

Yvonne verkoopt weer eens goedkope teringbende van AliExpress onder de noemer ā€œmijn kledinglijnā€.
Uiteraard wordt ze daar direct op betrapt en nu is het weer janken dat boulevard naar een reactie vraagt.

Deze vrouw heeft echt de zelfreflectie van een weggewaaid dakraam.

12 likes

Waar ze die bende vandaan haalt boeit me niet.

Het gaat mij om het feit dat deze vrouw nul incasseringsvermogen heeft.
Laatst zat ze ook te janken dat een roddelblad over haar had geschreven en dat ze haar met rust moesten laten.
Dit mens doet werkelijk niets anders dan mensen lastig vallen. Echt, gaat het ff niet??
Tot gister zat ze nog tot haar ellebogen in de reet van boulevard en nu kunnen ze opdonderen omdat ze aan hoor en wederhoor doen.

45 likes

Die reactie erboven ook🤣. Mens is niet goed hoor.

Ze had al aangekondigd dat ze de kleding niet zelf heeft ontworpen, dus het ā€œbetrappenā€ is dan al niet aan de orde lijkt me.
Neemt niet weg dat haar reactie van ā€œfuck off boulevardā€ nogal overdreven is.

3 likes

Nou ja… vergeet niet dat zij ook neppe Chanel en Dior armbandjes verkocht

6 likes

Punt van inkoop prima, maar als roddel koningin zo doen tegen Boulevard vind ik echt zó arrogant.

7 likes

Jezus wat een kattige opmerking. :’) Gelukkig had ik haar toch al niet hoog zitten.

Huh maar stond zijn niet een paar weken geleden aan de desk bij RTL Boulevard? Toen alles rondom lil kleine en Jaimie vaes begon? En nu zo’n tekst erboven naar hun… Wat is daar in die korte periode gebeurd joh

11 likes

Ze zal het wel niet leuk vinden dat zij ook gewoon op een slechte manier in het daglicht kan staan. Net als de mensen waar zij over schrijft.

3 likes

Nou, niets dus.
Ze vragen of haar kleding van Ali komt, en nu kunnen ze de tering krijgen van yv want ze op haar bevallige teentjes getrapt.

7 likes

Ik vraag me af wat de houdbaarheid is van zo’n Yvonne. Ze doet erg haar best om een BN-er te zijn, maar hoe zou haar carriĆØre vergaan na haar juice periode?

14 likes

Is ze nog een BN-er? Ooit deed ze ook Telekids toch. Maar nu is ze toch niet meer dan die andere juice kanalen? :rofl: Vind ik ook alleen geen BN-ers (Dennis en Jan zijn dat labeltje ook wel een beetje kwijt in mijn ogen, vooral Jan).

6 likes