FF Boulevard #7

Of Thierry heeft zijn vrouwtje (:face_vomiting:) niet onder controle

6 likes

Davide’s fotografie is puur technisch gezien niet heel slecht, maar het is op geen enkele manier onderscheidend of creatief. Zoals iemand al zei, de serie ā€˜Fallen Angels’ zijn voornamelijk de verdienste van de dansers, Davide heeft gezorgd voor de ā€˜juiste’ technische specificaties (daar heb je niet per se talent voor nodig), maar op vlak van perspectief, belichting, materiaalgebruik, achtergrond etc. en onderwerp zijn het vrij voorspelbare beelden, en naar mijn mening dus echt heel saai.

Daarnaast; hoe kan je samenzijn met iemand wiens gedachtengoed sterk aanleunt bij dat van een partij dat op systematische wijze miljoenen mensen heeft vermoord (nota bene hƔƔr voorouders). Ze volgt hem ook nog in zijn samenzweringstheorieĆ«n (terwijl ze toch zou moeten weten dat daar ook voor een deel de basis lag van de jodenvervolging, en hoe gevaarlijk dat dus is). Baudet is niet zomaar ā€˜een lijpe man’, maar iemand met zeer gevaarlijk gedachtengoed waarin zij hem als partner steunt.

Ik ben feminist, mijn afkeer van Davide heeft echt niets met misogynie te maken, ik heb gewoon een hekel aan fascisten en iedereen die fascisme steunt.

53 likes

eigenlijk denk ik dat zij misschien wel de broek aanheeft in die relatie

4 likes

Wie denkt deze mafklapper dat hij is? Durf te wedden dat de meeste hem niet eens kennen, laat staan herkennen. Hij heeft wel eens eerder van die egotripperij aanvallen gehad in t ā€˜nieuws’ volgens mij.
Blijf vooral met je hoofd onderwater meid, de enige plek waar je anoniem kan zijn. :roll_eyes:

7 likes

Hoezo is dat egotripperij? Hij zegt gewoon dat hij er niet van geniet om vaak herkend te worden, dat lijkt me niet zo vreemd en ik kan me ook voorstellen dat dat best vaak gebeurt. Sowieso heel voetbalkijkend Nederland kent hem

22 likes

Hahaha ik voel woede in dit bericht :joy:

6 likes

Ja hij heeft een Ajaxhoofd

22 likes

Nou voetbalkijkers herkennen toch geen gezichten, vooral niet van mannen :joy: Ohnee…het is zijn ā€œMeer dan 2 meter langeā€ lijf.

3 likes

Eens! :flushed::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Oh God ik kan je vertellen dat ik dus daadwerkelijk met hem op de foto ben geweest omdat mijn voetbal kijkende vader hem ooit herkende :joy::joy:

Is wel meer dan tien jaar geleden, maar ik weet zeker dat hij voor sportliefhebbers echt wel een bekend hoofd is.

4 likes

Ik zou deze man echt wel herkennen op straat hoor, terwijl ik niet eens altijd voetbal kijk.

8 likes

Ja volgens mij moet je echt onder een steen leven om hem niet te herkennen. Zijn naam ken je misschien niet, maar volgens mij denkt iedereen wel van: ā€˜HĆ©, dat is die gozer van voetbal.’

5 likes

Nou in dat geval, lekker blijven zwemmen Joost!

4 likes

Ik leef dus onder een steen haha. Zijn naam en ook zijn foto zegt me helemaal niks.

19 likes

Same, maar hij lijkt wel echt op een personage uit een pixar animatiefilm

13 likes

Ik ken hem vooral van De 80’s en 90’s Kwiz op de zender Tien zo’n 15 jaar geleden :joy:

4 likes

Yvonne verkoopt weer eens goedkope teringbende van AliExpress onder de noemer ā€œmijn kledinglijnā€.
Uiteraard wordt ze daar direct op betrapt en nu is het weer janken dat boulevard naar een reactie vraagt.

Deze vrouw heeft echt de zelfreflectie van een weggewaaid dakraam.

12 likes

Waar ze die bende vandaan haalt boeit me niet.

Het gaat mij om het feit dat deze vrouw nul incasseringsvermogen heeft.
Laatst zat ze ook te janken dat een roddelblad over haar had geschreven en dat ze haar met rust moesten laten.
Dit mens doet werkelijk niets anders dan mensen lastig vallen. Echt, gaat het ff niet??
Tot gister zat ze nog tot haar ellebogen in de reet van boulevard en nu kunnen ze opdonderen omdat ze aan hoor en wederhoor doen.

45 likes

Die reactie erboven ook🤣. Mens is niet goed hoor.

Ze had al aangekondigd dat ze de kleding niet zelf heeft ontworpen, dus het ā€œbetrappenā€ is dan al niet aan de orde lijkt me.
Neemt niet weg dat haar reactie van ā€œfuck off boulevardā€ nogal overdreven is.

3 likes