FF Boulevard #7

Ik heb het hier boven al gezegd, maar nog maar een keer; daar gaat het niet om.

Het gaat om hoe deze vrouw alleen maar uit kan delen en werkelijk niets, maar dan ook niets kan incasseren.
Het is niet “onprofessioneel” wat ze doet, ze is een hypocriet met gigantische lange teentjes.
Ze doet zelf niets anders dan mensen outen, en nu gebeurt het omgekeerd en mevrouw staat meteen te gillen. En dit is al de zoveelste keer.

13 likes

Zelf doet ze natuurlijk nooit aannames zonder enige onderbouwing.

11 likes

Ik denk dat haar carrière haar niet boeit. Die meid is een sjacheraar en probeert overal een handeltje mee te beginnen. Wanneer dat uiteindelijk ophoudt, gaat ze weer wat anders doen. Hoeveel zaakjes heeft ze wel niet gehad?

2 likes

Maar Yvonne verkoopt toch ook kleding van Ali? Ik lees niks in die titel wat niet waar is.

3 likes

De titel had toch moeten zijn: “Yvonne verkoopt jurkjes die ook op Ali te koop zijn”

Ze zegt dat zij ze via een groothandel inkoopt

9 likes

Maar eigenlijk is ali ook een groothandel?

6 likes

Ja klopt, alleen doelde ik op het feit dat zij iedereen afzeikt maar dat het absoluuuut niet bij haar mag, dan is het meteen “optyfen”. Terwijl er echt al genoeg mensen hebben gevraagd of zij hen met rust wilt laten.

4 likes

Ik zou aliexpress eerder omschrijven als een platform waar groothandelaars aan B2C kunnen doen. Dus eigenlijk slaat het argument dat haar kleding van aliexpress komt nergens op.

Correct me if I’m wrong uiteraard

2 likes

Wat een toeval heh

9 likes

Zo, dit is even kut wakker worden :cry:

13 likes

Ik werd er even stil van. Ik hoop niet dat de drugsdemonen waren teruggekeerd en dit het gevolg hiervan is. Ik heb de Foo’s meerdere keren live gezien en Taylor deed mij altijd denken aan een golden retriever puppy achter een drumkit. Die man was altijd zo vrolijk als hij live speelde, in ieder geval voor de buitenwereld.

20 likes

Ik las dit vannacht en postte in wjekw. So sad :sob::sob: m’n favo band. En zo onverwacht en jong. Zo erg voor z’n vrouw en kinderen :pleading_face::pleading_face:

7 likes

Nee, zo is alie-express voor ons, de consumenten, bekend geworden. Maar ali baba/alie express is oorspronkelijk b2b.

Iemand heeft ooit eens een rechtstreekse lijn gevonden en zo extra kosten weten te omzeilen :stuck_out_tongue_winking_eye: en daar speelt alie express natuurlijk slim om in.

Ook wel typisch dat Yvonne eindigt met honderden bestellingen? Is toch ook niet relevant in het verhaal. En zo’n heftige reactie vind ik alleen maar verdacht haha

Edit: veel komt idd gewoon van ali, maar er wordt ook wel veel nagemaakt tegenwoordig hoor.

3 likes

:sob::sob::sob:

3 likes

Ik heb de Foo Fighters twee keer live gezien en deze man was echt een waanzinnige drummer. Zo erg dit😢.

1 like

Echt vreselijk, zo jong ook.

9 likes

Wat een verschrikkelijke nare reactie van de vriendin van Youri Mulders, hoe haal je het in je hoofd zoiets aan iemand te vragen, vooral iemand die je niet kent.

10 likes

Een belediging waar je van moet bijkomen. Lekker homofoob.

Maar wie zijn deze mensen in godsnaam.

27 likes

Volgens mij heeft hij direct erna gestuurd dat hij weer bij was en bedoelt hij het juist zo dat het geen belediging is, maar kan het fout hebben

35 likes

Is toch sarcastisch?

14 likes