FF Boulevard #7

Nou ja… vergeet niet dat zij ook neppe Chanel en Dior armbandjes verkocht

6 likes

Punt van inkoop prima, maar als roddel koningin zo doen tegen Boulevard vind ik echt zó arrogant.

7 likes

Jezus wat een kattige opmerking. :’) Gelukkig had ik haar toch al niet hoog zitten.

Huh maar stond zijn niet een paar weken geleden aan de desk bij RTL Boulevard? Toen alles rondom lil kleine en Jaimie vaes begon? En nu zo’n tekst erboven naar hun… Wat is daar in die korte periode gebeurd joh

11 likes

Ze zal het wel niet leuk vinden dat zij ook gewoon op een slechte manier in het daglicht kan staan. Net als de mensen waar zij over schrijft.

3 likes

Nou, niets dus.
Ze vragen of haar kleding van Ali komt, en nu kunnen ze de tering krijgen van yv want ze op haar bevallige teentjes getrapt.

7 likes

Ik vraag me af wat de houdbaarheid is van zo’n Yvonne. Ze doet erg haar best om een BN-er te zijn, maar hoe zou haar carrière vergaan na haar juice periode?

14 likes

Is ze nog een BN-er? Ooit deed ze ook Telekids toch. Maar nu is ze toch niet meer dan die andere juice kanalen? :rofl: Vind ik ook alleen geen BN-ers (Dennis en Jan zijn dat labeltje ook wel een beetje kwijt in mijn ogen, vooral Jan).

6 likes

Ze vragen het niet alleen, ze hebben dit gewoon 4 minuten nadat ze haar hadden gewhatsappt al online geknald:

Haar reactie met fuck off is onprofessioneel ja, maar ik ben het ook wel zat dat als iets op Ali Express staat er altijd meteen gedaan wordt alsof diegene het ook daar heeft gekocht. Zoooo vaak staan er dingen op Ali Express met foto’s die gewoon gestolen zijn en is het daadwerkelijke product nagemaakt en van veel slechtere kwaliteit. Daarnaast heeft zij nooit gezegd dat het haar eigen kledinglijn zou zijn, ze koopt dingen gewoon in bij een groothandel zoals al die boutiquejes op insta ook doen. Maar dan is het geen probleem want dan is de eigenaar van die boutique niet bekend.

10 likes

Ik heb het hier boven al gezegd, maar nog maar een keer; daar gaat het niet om.

Het gaat om hoe deze vrouw alleen maar uit kan delen en werkelijk niets, maar dan ook niets kan incasseren.
Het is niet “onprofessioneel” wat ze doet, ze is een hypocriet met gigantische lange teentjes.
Ze doet zelf niets anders dan mensen outen, en nu gebeurt het omgekeerd en mevrouw staat meteen te gillen. En dit is al de zoveelste keer.

13 likes

Zelf doet ze natuurlijk nooit aannames zonder enige onderbouwing.

11 likes

Ik denk dat haar carrière haar niet boeit. Die meid is een sjacheraar en probeert overal een handeltje mee te beginnen. Wanneer dat uiteindelijk ophoudt, gaat ze weer wat anders doen. Hoeveel zaakjes heeft ze wel niet gehad?

2 likes

Maar Yvonne verkoopt toch ook kleding van Ali? Ik lees niks in die titel wat niet waar is.

3 likes

De titel had toch moeten zijn: “Yvonne verkoopt jurkjes die ook op Ali te koop zijn”

Ze zegt dat zij ze via een groothandel inkoopt

9 likes

Maar eigenlijk is ali ook een groothandel?

6 likes

Ja klopt, alleen doelde ik op het feit dat zij iedereen afzeikt maar dat het absoluuuut niet bij haar mag, dan is het meteen “optyfen”. Terwijl er echt al genoeg mensen hebben gevraagd of zij hen met rust wilt laten.

4 likes

Ik zou aliexpress eerder omschrijven als een platform waar groothandelaars aan B2C kunnen doen. Dus eigenlijk slaat het argument dat haar kleding van aliexpress komt nergens op.

Correct me if I’m wrong uiteraard

2 likes

Wat een toeval heh

9 likes

Zo, dit is even kut wakker worden :cry:

13 likes

Ik werd er even stil van. Ik hoop niet dat de drugsdemonen waren teruggekeerd en dit het gevolg hiervan is. Ik heb de Foo’s meerdere keren live gezien en Taylor deed mij altijd denken aan een golden retriever puppy achter een drumkit. Die man was altijd zo vrolijk als hij live speelde, in ieder geval voor de buitenwereld.

20 likes