Ik las dit vannacht en postte in wjekw. So sad m’n favo band. En zo onverwacht en jong. Zo erg voor z’n vrouw en kinderen
Nee, zo is alie-express voor ons, de consumenten, bekend geworden. Maar ali baba/alie express is oorspronkelijk b2b.
Iemand heeft ooit eens een rechtstreekse lijn gevonden en zo extra kosten weten te omzeilen en daar speelt alie express natuurlijk slim om in.
Ook wel typisch dat Yvonne eindigt met honderden bestellingen? Is toch ook niet relevant in het verhaal. En zo’n heftige reactie vind ik alleen maar verdacht haha
Edit: veel komt idd gewoon van ali, maar er wordt ook wel veel nagemaakt tegenwoordig hoor.
Ik heb de Foo Fighters twee keer live gezien en deze man was echt een waanzinnige drummer. Zo erg dit😢.
Echt vreselijk, zo jong ook.
Wat een verschrikkelijke nare reactie van de vriendin van Youri Mulders, hoe haal je het in je hoofd zoiets aan iemand te vragen, vooral iemand die je niet kent.
Een belediging waar je van moet bijkomen. Lekker homofoob.
Maar wie zijn deze mensen in godsnaam.
Volgens mij heeft hij direct erna gestuurd dat hij weer bij was en bedoelt hij het juist zo dat het geen belediging is, maar kan het fout hebben
Is toch sarcastisch?
Zo vatte ik het ook op inderdaad
Haar bericht is raar maar geen oordeel, dat maakt hij ervan
Ik lees zijn reactie echt als een ‘couldn’t care less fuck you’ richting haar. En terecht, wat is er mis met je als je dit soort berichten gaat sturen?
Ik heb wat context nodig hoor, wie stuurt dit naar wie en over wie gaat het en wie zijn dit uberhaupt.
Nu snap ik het tenminste.
Echt de Pete Davidson van de lage landen
Benieuwd wanneer hij zichzelf laat brandmerken dan.
Ik ging haar even opzoeken en zij heeft wel echt een uniek gezicht (goh daarom is ze model) dat echt op elke foto anders lijkt.
Ja ik heb dus ook een zwak voor hem, kan er niks aan doen