Zo ze is echt bloedmooi my God
ze is geeneens advocaat!!!
Is dat die Robin Holzken ofzo. Ik heb haar vlogs een paar jaar geleden gevolgd en vond het toen wel echt een oprecht en grappige chick.
Jep
Ok dus dit gebeurde: Will Smith slaat Chris Rock tijdens The Oscars nadat Chris een grap maakt over alopecia
https://www.instagram.com/tv/CboZWikAgQt/?utm_medium=copy_link
Hoort het hier??
Ik werd zo ongemakkelijk toen ik net die Will Smith / Chris Rock situatie terug keek tijdens de Oscars.
( Will Smith heeft Chris Rock tijdens de Oscars een stomp in zijn gezicht gegeven nadat Chrisâ een grap maakte over Willâs vrouw geschoren haar. Ze heeft dit blijkbaar gedaan n.a.v. jarenlange haaruitval.)
Als je terugkijkt ze je dat Chris de grap maakt, Will wel lacht, maar Jada inderdaad niet en echt gelijk boos kijkt. Maar vervolgens staat Will op en slaat hem.
Ik dacht snapte hij eerst de grap niet en lachte hij daarom of besloot hij dat pas te doen nadat zijn vrouw er duidelijk not amused over was?!
Edit; oh @ZusjevanJoost was me al voor
Woooow, ik zag die geschokte gezichten wel voorbij komen maar dit is echt een bizarre reactie en het had veel meer opgeleverd als ze gewoon allebei geen reactie hadden gegeven.
Ik las wel dat hij bij zijn Oscar gereageerd had en dat het gods wil was ofzo.
Een enorm misplaatste grap. En misschien is die stomp buitenproportioneel maar stiekem vind ik Chris Rock vreselijk dus vind ik het niet zo erg.
Die klap zag er zo fake/ingestudeerd uit, dacht echt âjaaa hoorâ. Maar de hele situatie daarna was echt zo ongemakkelijk en gespannen, holy shit. Vraag me af of we hier nog wat over gaan horen.
Als een boer met kiespijn, maar ik ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurt tussen die lach en het lopen. Misschien een blik richting zijn vrouw, zij keek niet blij.
Was het bekend dat zij die haar aandoening heeft?
*ik had eerst alocasia geschreven maar dat is een plant
Ja, ik kan me herinneren dat ik op gossip sites las hierover en dat dat inderdaad de reden is dat ze haar haar kort heeft want daarvoor droeg ze veel pruiken om het te verbergen en daar wilde ze mee stoppen.
Wat een achterlijke reactie van Will. Echt classy hoor.
Really? Geweld is toch niet te rechtvaardigen.
Ik vind het ook echt een nare âgrapâ en ik vind Chris Rock ook echt niets. Maar Will had beter anders kunnen reageren. Bijvoorbeeld door uit te leggen waarom deze grap totaal niet grappig is. Iemand slaan kan echt niet. Ook niet als je iemand vreselijk vindt
Geweld is nooit een antwoord, dit was zo ongemakkelijk. Het was echt een agressieve aanval en Chris Rock had hem echt de zaal uit kunnen zetten. Het verbaast mij dat Will Smith (daarna?) een Oscar wint, ik zou het als organisatie aan de nummer twee geven. Je weet dat hier gezeik van gaat komen. Ik vind het echt een van de meest ongemakkelijke momenten van televisie.
Will Smith had best naar Chris Rock kunnen lopen en kunnen uitleggen voor de zaal waarom het geen goede grap is (ik vond het namelijk echt geen goede grap). Hij had zo zoveel respect gekregen.
Nooit verwacht dat Will Smith Ye West nog eens zou overtreffen.
Er zit ook wel echt iets geacteerde aan, het gaat allemaal net iets te soepel, Chris Rock lijkt ook totaal niet aangedaan. Echt heel vreemd
Ja ik geloof eigenlijk niet dat daar iets gebeurd wat niet gescript is
Ik denk wel dat het echt is. Er zijn bts beelden dat andere acteurs Will Smith proberen te kalmeren en Chris Rock lijkt op andere beelden na afloop echt verbaasd en in shock. Geruchten zijn nu dat Will Smith zijn oscar misschien moet inleveren.
Edit: de hele slap was overigens ook niet op tv te zien, dus ze probeerden weg te cutten naar iets anders. Daardoor lijkt het mij ook echt en niet gescript.
De organisatie weet niet wie de oscar wint. Dit loopt via een extern bureau die alle stemmen tellen, dus ze hadden geen idee waarschijnlijk. Volgens mij lag dit eerst bij PWC maar weet niet of die het nog doen nadat iemand toen de kaartjes met de winnaar had omgewisseld een paar jaar geleden.