FF Boulevard #7

Als een boer met kiespijn, maar ik ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurt tussen die lach en het lopen. Misschien een blik richting zijn vrouw, zij keek niet blij.

11 likes

Was het bekend dat zij die haar aandoening heeft?

*ik had eerst alocasia geschreven maar dat is een plant :sweat_smile:

2 likes

Ja, ik kan me herinneren dat ik op gossip sites las hierover en dat dat inderdaad de reden is dat ze haar haar kort heeft want daarvoor droeg ze veel pruiken om het te verbergen en daar wilde ze mee stoppen.

3 likes

Wat een achterlijke reactie van Will. Echt classy hoor.

20 likes

Really? Geweld is toch niet te rechtvaardigen.

Ik vind het ook echt een nare ‘grap’ en ik vind Chris Rock ook echt niets. Maar Will had beter anders kunnen reageren. Bijvoorbeeld door uit te leggen waarom deze grap totaal niet grappig is. Iemand slaan kan echt niet. Ook niet als je iemand vreselijk vindt

34 likes

Geweld is nooit een antwoord, dit was zo ongemakkelijk. Het was echt een agressieve aanval en Chris Rock had hem echt de zaal uit kunnen zetten. Het verbaast mij dat Will Smith (daarna?) een Oscar wint, ik zou het als organisatie aan de nummer twee geven. Je weet dat hier gezeik van gaat komen. Ik vind het echt een van de meest ongemakkelijke momenten van televisie.

Will Smith had best naar Chris Rock kunnen lopen en kunnen uitleggen voor de zaal waarom het geen goede grap is (ik vond het namelijk echt geen goede grap). Hij had zo zoveel respect gekregen.

29 likes

Nooit verwacht dat Will Smith Ye West nog eens zou overtreffen.

29 likes

Er zit ook wel echt iets geacteerde aan, het gaat allemaal net iets te soepel, Chris Rock lijkt ook totaal niet aangedaan. Echt heel vreemd

15 likes

Ja ik geloof eigenlijk niet dat daar iets gebeurd wat niet gescript is

7 likes

Ik denk wel dat het echt is. Er zijn bts beelden dat andere acteurs Will Smith proberen te kalmeren en Chris Rock lijkt op andere beelden na afloop echt verbaasd en in shock. Geruchten zijn nu dat Will Smith zijn oscar misschien moet inleveren.

Edit: de hele slap was overigens ook niet op tv te zien, dus ze probeerden weg te cutten naar iets anders. Daardoor lijkt het mij ook echt en niet gescript.

7 likes

De organisatie weet niet wie de oscar wint. Dit loopt via een extern bureau die alle stemmen tellen, dus ze hadden geen idee waarschijnlijk. Volgens mij lag dit eerst bij PWC maar weet niet of die het nog doen nadat iemand toen de kaartjes met de winnaar had omgewisseld een paar jaar geleden.

Die lach van hem was toch niet echt/oprecht? Die awardshows zijn toch ook vet kut, en die acteurs moeten altijd incasseren/nep lachen om (al dan niet goede) grappen of nep ok zijn met hun verlies als er een camera op hun bakkes staat.

De grap van Chris Rock is écht misplaatst, maar dit is zo’n slechte reactie. Het was veel beter geweest om uit te leggen waarom, ipv slaan en roepen wat hij nu roept. Zonde hoor. En kost hem miss nog een oscar ook (edit: en terecht, maar extra dom van Will)

8 likes

Ik vrees dat dat voor meer drama en gezeik had gezorgd. Vind het iig een bizarre situatie. Ben benieuwd of hij hem nu nog in moet leveren. Er zullen flink wat gestreste mensen in een meeting zitten om te bepalen wat er gaat gebeuren.

5 likes

@kali je post is weer weg maar HauteLeMode op insta is wel chill! Hij is nog bezig met uploaden maar maakt ook fijne video’s

3 likes

Misschien ben ik naief maar ik verwacht echt niet dat ze nu nog die oscar terug gaan eisen eigenlijk. Wat ga je er dan mee doen, aan de nummer 2 geven? Lijkt me dat nummer 2 ook niet echt blij wordt van een oscar die hij eigenlijk niet echt gewonnen had.

13 likes

Gewoon geen oscar uitreiken voor deze categorie lijkt me best gepast dan

2 likes

Maar dat zou betekenen dat je alle categorieën waarvoor smith genomineerd is moet cancelen? Puur uit voorzorg
Als ik een post hiervoven moet geloven dat de organisatie niet weet wie wint

1 like

Hij was maar in één categorie genomineerd geloof ik. Ik had het op het moment niet gecanceld maar misschien na afloop wel. Maar ik ben de organisatie niet, weet niet wat voor protocollen hiervoor zijn, als die er al zijn.

2 likes

Oké unpopulaire mening, maar ik vind die grap helemaal niet zoo keihard? Heb wel hardere gehoord bij dit soort shows. Ja ze is kaal door een ziekte, supernaar natuurlijk maar gelukkig niet levensbedreigend maar cosmetisch, en hij grapt dat ze nu goed gecast kan worden voor een film waarin een supersterke, en ja kale, vrouw de hoofdrol speelt. Demi Moore werd ook alleen maar meer een icoon door die look. Hij zegt niet dat ze nu door kan voor de rol van kankerpatient ofzo. Maar eens dat hij het beter niet als onderwerp had kunnen kiezen, want voor haar ligt het ongetwijfeld heel gevoelig, maar welcome to stand-up comedy. Volgens mij speelde er ook al meer tussen die drie waardoor het misschien nu zo is geëscaleerd.

58 likes

Geweld is zeker niet de oplossing nee maar ik vind het wel goed dat will voor zn vrouw opkomt met dat geschreeuw, als hij nou gewoon niet was opgestaan…

3 likes