Oh ik vind dat geschreeuw niet echt opkomen voor iemand, meer een soort middelbare school haantjes kreet
Ik zou me kapotschamen als dat mijn man of vriend was. Gebruik mij niet als excuus voor je wedstrijdje ver pissen asjeblieft
Ik vat het totaal niet op als wedstrijdje ver pissen.
Je ziet dat Jada duidelijk is geraakt door zijn opmerking (wat ook begrijpelijk is, ze is heel open geweest over hoe die ziekte haar leven beinvloed), en daarom komt Will voor haar op.
De discussie of hij dat op de juiste manier doet daar gelatenā¦
Volgens dit artikel wel inderdaad (een eerdere opmerking van Rock in 2016).
Ook lees ik op internet dat ze best okay bevriend zijn ih echt en dat Jada verwacht had dat Chris deze grap vooraf bij haar had moeten checken
Wat vind je terecht? Dat Smith geweld gebruikt?
De actie van Will getuigt echt van een gevoel van onschendbaarheid. Dit is absolute niet te rechtvaardigen mishandeling. Onder het oog van cameras en 100den getuigen loopt hij een podium op om iemand een klap (bitch slap) te geven.
Ik hoop dat het hem duur komt te staan.
Zo leuk was de grap niet, maar dat geldt voor ongeveer alle grappen diengemaakt worden tijdens zoān show. Er volgens mij worden ze niet eens door de presentator zelf bedacht. Iedereen moet op zoān avond nu eenmaal incasseren. De incassant kan zelf bepalen of hij lacht, al dan niet met kiespijn, of verbaal zijn ongenoegen laat blijken.
Marketingvrouw plaatst hier ook een aantal stories over. Oa dat het terecht is aangezien Chris eerder een docu maakte over de relatie tussen zwarte vrouwen en hun haar. En nu hiervan probeert te profiteren
āIn this time in my life, in this moment, I am overwhelmed by what God is calling on me to do and be in this world,ā he said through tears. āIām being called on in my life to love people and to protect people and to be a river to my people.ā
vind deze speech van will dan ook weer veeeel te intens
wat betekent uberhaupt to be a river to my people??
Doe zoals elke fatsoenlijke celebrity het doet. Zeik bij de hoge piefen en zorg ervoor dat Chris Rock op de blacklist komt.
Will is sowieso heel intens en emotioneel vlg mij!
Blijkt dat hij is getroost door Denzel (my fave man) en Bradley cooper en dat niemand echt Chris erkende. Weet niet wat dat precies zegt.
Die reacties ook: Login ⢠Instagram
Moest wel grinniken om Jaden die gelijk tweet āthats how we do itā ofzo
Gelijk gaan slaan omdat iemand je vrouw beledigt vind ik echt tokkiegedrag.
In geen enkel geval is het een terechte reactie dat Will hem op zn muil slaat. Wat een idioot en een extreem slecht voorbeeld. Walgelijk.
Is will zijn reactie terecht?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Die foto is ook daadwerkelijk van dat moment met La la land, niet van nu
Oh echt? Haha ik zie dat ie de foto van Bey niet pakte. Zij kijkt nog best unfazed Login ⢠Instagram
Ja ik kan mij in haar stories vinden. Ik vind het ook wel bijzonder dat het (ook hier) met name gaat over Will die Chris een bitchslap geeft dan over de AANLEIDING van deze klap.
En dat is dat een zwarte man, die notabene heeft geprofiteerd van POC vrouwen en hun relatie met hun haar, daar nu grappen over maakt.
Ja ik ook wel. Rationeel vind ik het niet kunnen merk ik, maar zoiets grijpt je wel aan. Heb daarom ook moeite met de poll invullen want het voelt voor mij niet zwart/wit. Ja Chris gaat een grens over maar Will net zo goedā¦
Nee precies, we kunnen wel hier allemaal roomser dan de paus doen maar sommige mensen verdienen soms gewoon een klap voor hun bek. Maar ik merk dat dit wel een beetje een unpopular opinion is.
Ja het kan allemaal naast elkaar bestaan: ja Will had dit mogen/kunnen doen, maar de Academy had er ook beter op moeten reageren. Ik snap dat een organisatie wel weer zegt: dit kan niet (is vooralsnog niet echt gebeurd, men vindt reactie tot dusver vrij laf)
Ik zag deze story bij Marketingvrouw. Ik begrijp niet goed waarom dit gaat over zwarte comedians.
Het gaat toch gewoon over een man die reageert op een misplaatste grap die een andere man over zijn vrouw maakte. En toevallig zijn alle betrokkenen ook zwart.
In hoeverre wat het anders geweest als het witte mensen waren?
Ik wil mijn eerdere bericht wel iets nuanceren;
Ik begrijp Wills emotie. Voor zijn actie heb kk geen begrip.