FF Boulevard #7

Die lach van hem was toch niet echt/oprecht? Die awardshows zijn toch ook vet kut, en die acteurs moeten altijd incasseren/nep lachen om (al dan niet goede) grappen of nep ok zijn met hun verlies als er een camera op hun bakkes staat.

De grap van Chris Rock is écht misplaatst, maar dit is zo’n slechte reactie. Het was veel beter geweest om uit te leggen waarom, ipv slaan en roepen wat hij nu roept. Zonde hoor. En kost hem miss nog een oscar ook (edit: en terecht, maar extra dom van Will)

8 likes

Ik vrees dat dat voor meer drama en gezeik had gezorgd. Vind het iig een bizarre situatie. Ben benieuwd of hij hem nu nog in moet leveren. Er zullen flink wat gestreste mensen in een meeting zitten om te bepalen wat er gaat gebeuren.

5 likes

@kali je post is weer weg maar HauteLeMode op insta is wel chill! Hij is nog bezig met uploaden maar maakt ook fijne video’s

3 likes

Misschien ben ik naief maar ik verwacht echt niet dat ze nu nog die oscar terug gaan eisen eigenlijk. Wat ga je er dan mee doen, aan de nummer 2 geven? Lijkt me dat nummer 2 ook niet echt blij wordt van een oscar die hij eigenlijk niet echt gewonnen had.

13 likes

Gewoon geen oscar uitreiken voor deze categorie lijkt me best gepast dan

2 likes

Maar dat zou betekenen dat je alle categorieën waarvoor smith genomineerd is moet cancelen? Puur uit voorzorg
Als ik een post hiervoven moet geloven dat de organisatie niet weet wie wint

1 like

Hij was maar in één categorie genomineerd geloof ik. Ik had het op het moment niet gecanceld maar misschien na afloop wel. Maar ik ben de organisatie niet, weet niet wat voor protocollen hiervoor zijn, als die er al zijn.

2 likes

Oké unpopulaire mening, maar ik vind die grap helemaal niet zoo keihard? Heb wel hardere gehoord bij dit soort shows. Ja ze is kaal door een ziekte, supernaar natuurlijk maar gelukkig niet levensbedreigend maar cosmetisch, en hij grapt dat ze nu goed gecast kan worden voor een film waarin een supersterke, en ja kale, vrouw de hoofdrol speelt. Demi Moore werd ook alleen maar meer een icoon door die look. Hij zegt niet dat ze nu door kan voor de rol van kankerpatient ofzo. Maar eens dat hij het beter niet als onderwerp had kunnen kiezen, want voor haar ligt het ongetwijfeld heel gevoelig, maar welcome to stand-up comedy. Volgens mij speelde er ook al meer tussen die drie waardoor het misschien nu zo is geëscaleerd.

58 likes

Geweld is zeker niet de oplossing nee maar ik vind het wel goed dat will voor zn vrouw opkomt met dat geschreeuw, als hij nou gewoon niet was opgestaan…

3 likes

Oh ik vind dat geschreeuw niet echt opkomen voor iemand, meer een soort middelbare school haantjes kreet

31 likes

Ik zou me kapotschamen als dat mijn man of vriend was. Gebruik mij niet als excuus voor je wedstrijdje ver pissen asjeblieft

58 likes

Ik vat het totaal niet op als wedstrijdje ver pissen.
Je ziet dat Jada duidelijk is geraakt door zijn opmerking (wat ook begrijpelijk is, ze is heel open geweest over hoe die ziekte haar leven beinvloed), en daarom komt Will voor haar op.
De discussie of hij dat op de juiste manier doet daar gelaten…

10 likes

Volgens dit artikel wel inderdaad (een eerdere opmerking van Rock in 2016).

Ook lees ik op internet dat ze best okay bevriend zijn ih echt en dat Jada verwacht had dat Chris deze grap vooraf bij haar had moeten checken

1 like

Wat vind je terecht? Dat Smith geweld gebruikt?

1 like

De actie van Will getuigt echt van een gevoel van onschendbaarheid. Dit is absolute niet te rechtvaardigen mishandeling. Onder het oog van cameras en 100den getuigen loopt hij een podium op om iemand een klap (bitch slap) te geven.
Ik hoop dat het hem duur komt te staan.

Zo leuk was de grap niet, maar dat geldt voor ongeveer alle grappen diengemaakt worden tijdens zo’n show. Er volgens mij worden ze niet eens door de presentator zelf bedacht. Iedereen moet op zo’n avond nu eenmaal incasseren. De incassant kan zelf bepalen of hij lacht, al dan niet met kiespijn, of verbaal zijn ongenoegen laat blijken.

17 likes

Marketingvrouw plaatst hier ook een aantal stories over. Oa dat het terecht is aangezien Chris eerder een docu maakte over de relatie tussen zwarte vrouwen en hun haar. En nu hiervan probeert te profiteren

“In this time in my life, in this moment, I am overwhelmed by what God is calling on me to do and be in this world,” he said through tears. “I’m being called on in my life to love people and to protect people and to be a river to my people.”

vind deze speech van will dan ook weer veeeel te intens
wat betekent uberhaupt to be a river to my people??

5 likes

Doe zoals elke fatsoenlijke celebrity het doet. Zeik bij de hoge piefen en zorg ervoor dat Chris Rock op de blacklist komt.

2 likes

Will is sowieso heel intens en emotioneel vlg mij!
Blijkt dat hij is getroost door Denzel (my fave man) en Bradley cooper en dat niemand echt Chris erkende. Weet niet wat dat precies zegt.

Die reacties ook: Login • Instagram

Moest wel grinniken om Jaden die gelijk tweet “thats how we do it” ofzo

2 likes

Gelijk gaan slaan omdat iemand je vrouw beledigt vind ik echt tokkiegedrag.

15 likes