Zo mooi!!
Verder geen menig over twee millionaires die lopen te bitchfighten. Wat een opgeblazen gedoe.
Zo mooi!!
Verder geen menig over twee millionaires die lopen te bitchfighten. Wat een opgeblazen gedoe.
Ik kan het niet goed plaatsen, maar voor mijn gevoel is de hele samenloop van deze situatie zo onnatuurlijk. Neem wat ik zeg maar met een korrel zout, want mensen lezen is niet mijn ding
@Frenky Wow ze lijkt met die jurk net op een Hextianpop
Ik vind het contrast tussen de geklede rok en blouse juist leuk.
Ik vind die cutout in de jurk van Megan zo jammer, vind het echt de jurk verpesten terwijl ie verder mooi is en haar haar en make-up ook.
Sowieso te veel mensen met Cutouts, die trend mag wel stoppen van mij.
Ik denk dat Bram sowieso wel een schatje is eigenlijk. Uiterlijk zegt me weinig, ik vond mijn vriend ook niet leuk qua uiterlijk maar nadat we steeds meer gingen praten enz begon ik hem toch wel leuk te vinden. En nu 2 jaar later vind ik dat nog.
Love het haar!
Maar welke witte feministen bedoelt ze dan? Oprechte vraag want ik probeer het te begrijpen
@Beutyschooldropout ja en als er gezegd wordt dat iets gevoeliger ligt bij poc/zwart wordt niet bedoeld dat het niet erg is bij een wit persoon. Het kan door bepaalde context/verleden meer impactvol zijn.
Tuurlijk kan dat bij ieder individu erg zijn maar het gaat nu om de groeps aanduiding
@Zora geen idee denk dat het los ging op Twitter/insta?
Hoezo ver pissen? Ik mis denk ik wat context heb alleen t filmpje gezien 1 x
Dat is… niet Chris Rock haha
Oh goed dat je dit zo benoemt!! Ik wist hier vrij weinig over alleen het slavernij gedeelte
Oh whahaha never mind
Je kan op zo een moment ook gewoon op het podium het woord overnemen en duidelijk maken dat je niet bent opgezet met zulke grapjes omdat dit gevoelig ligt. Dan was hij ook opgekomen voor zijn vrouw, en had hij nog een luidkeels applaus in ontvangst mogen nemen.
Maar iemand in zijn gezicht slaan voor zoiets? Neen, dat is een stap te ver
Amy Schumer met haar kuthumor en Kirsten Dunst in haar gezicht een seatfiller noemen was ook weer niveautje trash.
Amy Schumer is sowieso trash
Wat een genante vertoning, dat er überhaupt 1 iemand in de zaal is die hier om kan lachen…
Typisch wel dat hier niks over wordt gezegd. Denk dat als het een mannelijke host was geweest die vrouwen op deze manier had betast, er wel reacties waren geweest.
Maar goed Will heeft het nog wat bonter gemaakt dus gaat daar de aandacht heen.
Anoniem: Wat is erger/stommer?
0 stemmers
Het filmpje met de hilarische grappen van Regina Hall.