ik wist wat ik zou aanzwengelen toen ik het postte maar kon het niet laten, sorry
Ik geloof echt niet dat dit allemaal echt is
Vraag me af wat dan wel interessant genoeg is om hier te bespreken.
Vage mensen die een keer op Videoland in hun bikini te zien waren.
Ik had net er net met een collega over en we kwamen tot de volgende conclusie.
Jada - Jaden
Will - Willow
Ze waren erg van het vernoemen schijnbaar
Waarom niet?
Zoe Kravitz en Zendaya ook nog op dit lijstje.
Kirsten Stewart is sowieso mijn BEC. Ik kan haar echt niet uitstaan. Waarom? Geen idee. Maar haar vibe en Twilight =
Normaal staat alles wat Zendaya goed, maar ik vind deze outfit echt lelijk. Prachtige rok, maar dat blousje vind ik echt tien keer niks. Het past gewoon niet bij elkaar.
Zo mooi!!
Verder geen menig over twee millionaires die lopen te bitchfighten. Wat een opgeblazen gedoe.
Ik kan het niet goed plaatsen, maar voor mijn gevoel is de hele samenloop van deze situatie zo onnatuurlijk. Neem wat ik zeg maar met een korrel zout, want mensen lezen is niet mijn ding
@Frenky Wow ze lijkt met die jurk net op een Hextianpop
Ik vind het contrast tussen de geklede rok en blouse juist leuk.
Ik vind de jurk nog wel ok maar vind vooral het kapsel jammer. Dan heb je dit hoofd waarmee je werkelijk met alles wegkomt, en dan neem je zo’n standaard meisjeskapsel.
Ik vind die cutout in de jurk van Megan zo jammer, vind het echt de jurk verpesten terwijl ie verder mooi is en haar haar en make-up ook.
Sowieso te veel mensen met Cutouts, die trend mag wel stoppen van mij.
Ik denk dat Bram sowieso wel een schatje is eigenlijk. Uiterlijk zegt me weinig, ik vond mijn vriend ook niet leuk qua uiterlijk maar nadat we steeds meer gingen praten enz begon ik hem toch wel leuk te vinden. En nu 2 jaar later vind ik dat nog.
Love het haar!
Ik denk dat het inderdaad voor iedereen verdrietig is als diegene z’n haar verliest. Maar er ligt voor zover ik heb begrepen wel meer gevoeligheid rondom het thema ‘haar’ in de black community. O.a. omdat er vanuit Afrikaanse tradities haar heel cultureel is (vroeger kon je daar aan iemands haar/kapsel zien waar iemand vandaan kwam, of iemand al getrouwd was, of je van een hoge status was, etc) en ook de traditie van de tijd nemen om het haar van je familieleden te verzorgen/in te vlechten zit heel diep in de cultuur. En sommige volken geloofden/geloven ook dat het spiritueel is (als in: je haar is je connectie met het goddelijke). Daarnaast scheerden de slavenhandelaren alle tot slaaf-gemaakten kaal toen ze gevangen werden, wat dus al heel heftig was omdat er zoveel waarde werd gehecht aan hun haar.
En tot slot is er natuurlijk tot op de dag van vandaag veel te doen over de westerse schoonheidsstandaarden waardoor vrouwen met afrikaans haar hun haar moesten relaxen/steilen om überhaupt serieus genomen te worden op de werkvloer/de maatschappij. En bijv. high schools waarop het verboden is om vlechtjes te dragen, terwijl dat voor zwarte mensen een protective hairstyle is.
Dus ja, ook als je wit bent is het vreselijk om alopecia te krijgen, maar ik denk dat in de westerse/witte cultuur haar minder belangrijk wordt gevonden (of althans, misschien meer gewoon for granted wordt genomen).