FF Boulevard #7

Wat een genante vertoning, dat er überhaupt 1 iemand in de zaal is die hier om kan lachen…
Typisch wel dat hier niks over wordt gezegd. Denk dat als het een mannelijke host was geweest die vrouwen op deze manier had betast, er wel reacties waren geweest.

Maar goed Will heeft het nog wat bonter gemaakt dus gaat daar de aandacht heen.

Anoniem: Wat is erger/stommer?

• Will Smith die Chris rock een klap verkoopt nadat hij zijn vrouw beledigde
  • Regina Hall die Jason Momoa betast en sexueel getinte grappen/opmerkingen maakt over o.a. Bradley Cooper

0 stemmers

Het filmpje met de hilarische grappen van Regina Hall.

7 likes

Gelukkig was Gaga weer wholesome. Heb niets met haar als artiest maar die vrouw is altijd respectvol en doet alles met klasse.

9 likes

Die van Regina was wel afgesproken lijkt me, maar alsnog was het gênant.

Wil was echt boos en sloeg en zei fucking (daardoor weet je dat het echt was want de Oscars zijn superstreng op niet schelden).

8 likes

De zogenaamde humor tijdens de oscars is ieder jaar om te janken

28 likes

Ik begrijp überhaupt niet zo goed dat er altijd grappen "grappen " moeten worden gemaakt op zo’n avond. Het is geen cabaretvoorstelling dus hoezo gaat iedereen vreselijk slechte grappen maken. Ja iedereen wil een gezellige avond maar dat kan echtwel zonder dit tenenkrommende gedoe. Doe normaal.

20 likes

Hij deed toch die lollige voice-over bij een meisje wat aangerand werd bij zo’n rtl-programma? Ik snap eigk niet dat iedereen dat al vergeten is.

15 likes

Ja dat neem ik deze vent nog steeds kwalijk eigenlijk

12 likes

Eens!! Over naar de belangrijkere zaken in het leven

16 likes

En het was wel degelijk een echte mep, heb ook filmpjes van een andere angle gezien.
Het een sluit het ander niet uit. De grap was kut, het geweld was kut.

8 likes

Ik heb gezocht maar ik kan hier zo niks over vinden. Heeft iemand misschien een link? Staat me wel vaag iets van bij.

4 likes

Ja he. Heb het idee dat Chris de klap zo goed opving dat het nu lijkt alsof het wel meeviel. Alsof “het viel wel mee” geweld überhaupt goedpraat. De intentie blijft hetzelfde.

8 likes

https://www.ad.nl/show/wilfred-genee-over-de-villa-bram-krikke-ging-er-ook-in-mee~a4080de7/

hier staat het omschreven

RTL besloot het programma per direct van de buis te halen nadat mensen massaal vielen over een scène waarin een jongen het woord ‘nee’ niet lijkt te begrijpen als hij naast een meisje in bed ligt. Krikke voorzag ook deze beelden van grappig bedoeld commentaar. ,Na alle blauwtjes die Jose heeft gelopen, kan hij het niet laten. Hij probeert het nog één keer."

Sexual assault en aanranding wordt genormaliseerd op de NL televisie! Dit is géén knuffelen. Dit is niet onschuldig. Welke media pikt dit op?? #metoo #Devilla @RTL5 @JinekLive @pauwnl @dwdd pic.twitter.com/xj7q5nMWvq

— Jet Zurné (@Jet57887555) November 10, 2019
9 likes

Ughhh wat goed :heart:

4 likes

Hij was sowieso professioneel af hoe ie het handelde.

En echt gênant dat Will Smith een half uur later een staande ovatie kreeg toen ie won. Hij heeft alle aandacht van alle andere winnaars gejat met z’n kinderlijke actie plus van de Williams’ zussen over wie zijn film ging.

En dan z’n speech over alleen maar liefde. :nauseated_face:

16 likes

Hoezo wordt dit ook zo wegggemoffeld? Ik heb een aantal afro Amerikaanse vrienden gevraagd en hun antwoord was dat het heel UNPROFESSIONAL was. (Alsof het wel goed is dat hij naderhand hem op de bek had geslagen, helaas leek het daar wel op). En van “you don’t talk a brother down like that” Uiteraard is het niet professioneel. Maar daarna zeiden ze ook van this was just embarrassing. Het is ook niet ok. En miljoenen mensen kennen Will Smith en ook jonge kinderen zien hem een collega /enemy, voor zn bek slaan. Ben serieus bang dat kleine jongens gaan denken dat dit een oplossing is omdat Will Smith een soort legend it.

Doe ff normaal hoor met je iemand op de bek slaan.

6 likes

Dat is totaal niet wat ik zeg.

6 likes

Wow ruk iemands woorden even compleet uit verband.

16 likes

Dit ook…hoe verzinnen ze het?

Kunnen ze de oscars niet gewoon compleet opdoeken, in ieder geval die pompeuze/oersaaie ceremonie?
Geef de winnaars hun beeldje en be done with it.

23 likes

Eh zo raar is het niet om bang te zijn dat kinderen het gedrag van een voorbeeldfiguur overnemen. Gebeurt vaker zeg maar.

Edit: bovendien gaat het er niet alleen om dat hij een klap heeft uitgedeeld, maar dat het goedgepraat wordt en er geen consequenties voor hem lijken te zijn. Daarmee geef je niet een goed signaal af. Want hoe kut die grap ook was: het mag volgens mij niet genormaliseerd worden om te slaan.

8 likes

In ander nieuws. Herman’s smokings zijn gejat.

10 likes