Maar welke witte feministen bedoelt ze dan? Oprechte vraag want ik probeer het te begrijpen
@Beutyschooldropout ja en als er gezegd wordt dat iets gevoeliger ligt bij poc/zwart wordt niet bedoeld dat het niet erg is bij een wit persoon. Het kan door bepaalde context/verleden meer impactvol zijn.
Tuurlijk kan dat bij ieder individu erg zijn maar het gaat nu om de groeps aanduiding
@Zora geen idee denk dat het los ging op Twitter/insta?
Hoezo ver pissen? Ik mis denk ik wat context heb alleen t filmpje gezien 1 x
Dat is⊠niet Chris Rock haha
Oh goed dat je dit zo benoemt!! Ik wist hier vrij weinig over alleen het slavernij gedeelte
Oh whahaha never mind
Ik vind de grap nogal smakeloos, maar Will zân reactie is nooit oke. Sowieso zou er dan flink wat afgeslagen worden als dit een logische reactie zou zijn, want er worden nogal wat smakeloze grappen gemaakt, zowel bij de Oscars als in het algemeen.
Vind het ook niet oke dat ie daarna gewoon in de zaal kon blijven zitten en de show verder heeft mogen volgen en zelfs nog een speech mogen geven na het ontvangen van een oscar. Dan tolereer je als organisatie geweld, wat niet zou mogen imo.
Was veel sterker geweest als ie in zn speech of op een ander moment gewoon met woorden had laten weten dan ie het niet vind kunnen grappen te maken over de ziekte van zn vrouw. Of simpelweg een stoicijns gezicht had gehouden of was weggelopen met haar. Ja is achteraf en dit was in zân emotie, maar als volwassen man weet je heel goed dat dit geen oke reactie is. Leek zoals @lemongrab al ongeveer zei alsof het om zân ego ging, en vind het ook nogal beschamend gedrag.
Je kan op zo een moment ook gewoon op het podium het woord overnemen en duidelijk maken dat je niet bent opgezet met zulke grapjes omdat dit gevoelig ligt. Dan was hij ook opgekomen voor zijn vrouw, en had hij nog een luidkeels applaus in ontvangst mogen nemen.
Maar iemand in zijn gezicht slaan voor zoiets? Neen, dat is een stap te ver
Amy Schumer met haar kuthumor en Kirsten Dunst in haar gezicht een seatfiller noemen was ook weer niveautje trash.
Amy Schumer is sowieso trash
Wat een genante vertoning, dat er ĂŒberhaupt 1 iemand in de zaal is die hier om kan lachenâŠ
Typisch wel dat hier niks over wordt gezegd. Denk dat als het een mannelijke host was geweest die vrouwen op deze manier had betast, er wel reacties waren geweest.
Maar goed Will heeft het nog wat bonter gemaakt dus gaat daar de aandacht heen.
Anoniem: Wat is erger/stommer?
- Will Smith die Chris rock een klap verkoopt nadat hij zijn vrouw beledigde
- Regina Hall die Jason Momoa betast en sexueel getinte grappen/opmerkingen maakt over o.a. Bradley Cooper
0 stemmers
Het filmpje met de hilarische grappen van Regina Hall.
Gelukkig was Gaga weer wholesome. Heb niets met haar als artiest maar die vrouw is altijd respectvol en doet alles met klasse.
Die van Regina was wel afgesproken lijkt me, maar alsnog was het gĂȘnant.
Wil was echt boos en sloeg en zei fucking (daardoor weet je dat het echt was want de Oscars zijn superstreng op niet schelden).
De zogenaamde humor tijdens de oscars is ieder jaar om te janken
Ik begrijp ĂŒberhaupt niet zo goed dat er altijd grappen "grappen " moeten worden gemaakt op zoân avond. Het is geen cabaretvoorstelling dus hoezo gaat iedereen vreselijk slechte grappen maken. Ja iedereen wil een gezellige avond maar dat kan echtwel zonder dit tenenkrommende gedoe. Doe normaal.
Hij deed toch die lollige voice-over bij een meisje wat aangerand werd bij zoân rtl-programma? Ik snap eigk niet dat iedereen dat al vergeten is.
Ja dat neem ik deze vent nog steeds kwalijk eigenlijk
Eens!! Over naar de belangrijkere zaken in het leven
En het was wel degelijk een echte mep, heb ook filmpjes van een andere angle gezien.
Het een sluit het ander niet uit. De grap was kut, het geweld was kut.
Ik heb gezocht maar ik kan hier zo niks over vinden. Heeft iemand misschien een link? Staat me wel vaag iets van bij.