Ik probeer het nu terug te kijken maar kom er gewoon niet doorheen, het maakt mij zo boos
Daar ging het gisteravond in dit topic over, dus ff terug scrollen!
ah thanks!
Weg met deze mensen. Allemaal
Holy moly. Ik ben maar gestopt met lezen want dit maakt me echt boos
Jemig die Patty zeg! Omg.
Echt zo walgelijk dit. Al heeft ie niets gedaan wat volgens de wet niet mag, wat gewoon kan natuurlijk, dan kan ie toch alsnog vieze grensoverschrijdende berichten hebben gestuurd. Of gewoon zich als een ranzige man hebben gedragen die denkt dat ie alles kan zeggen maar wat alsnog gewoon fuckin fout is.
Heh wat bizar. Wat kut ook als de slachtoffers die te zien of horen krijgenđ
Omg. Die Patty ook. Alles is waanzinnig wat met The Voice te maken heeft, waanzinnig waanzinnig waanzinnig.
Een waanzinnig stomme bitch is ze zelf, hoe durf je deze uitspraken te doen.
Nee maar weet je voor wie deze situatie pas echt erg is? Voor John de Mol!! Het zal je programma maar zijn hĂš!
Als ze zich écht kritisch uitlaat zal haar tvcarriere bij de door John de Mol beheerde zenders ook wel klaar zijn. Neemt niet weg dat het freaking genant is wat ze in shownieuws zegt.
#prayforjohn
Wat is er mis met deze wereld
Pff die reactie van die Samantha Steenwijk. Dat is hetzelfde als dat Martijn Krabbé dit zou zeggen. Vallen beide niet bepaald in de doelgroep van degenen die dit gedaan hebben.
Laten we SBS6 en Talpa gewoon cancellenâŠ. Het is toch allemaal crap.
Ga er maar vanuit dat t overal gebeurt waar mannen werken
Feit. Ik heb inmiddels 5 verschillende functies gehad bij 3 bedrijven en tot nu toe heb ik persoonlijk overal te maken gehad met verschillende vormen van ongewenste seksuele intimidatie. Van managers die naar mân benen bleven kijken ook al zei ik er expliciet wat van, tot ongewenste opgedrongen cadeaus van veel oudere mannelijke collegaâs⊠het is echt niet normaal.
Victim blaming
Wellicht allemaal open deuren die ik nu intrap, maar dit gaat me toch aan het hart. Als iemand die zelf slachtoffer is van seksueel wangedrag is het zo frustrerend als mensen vragen waarom slachtoffers er ânu pasâ mee naar buiten komen. Het is zoân beerput die je opentrekt als je aangifte doet. Bij een onbekend persoon al, laat staan bij een BNâer. Dat doe je toch echt niet zomaar. Al helemaal als je idd zelf twijfels hebt over in hoeverre het gedrag fout of grensoverschrijdend was. Of ja, dat weet je vaak dondersgoed. Maar je hebt een constante strijd met een stemmetje in je hoofd dat zegt dat jijzelf misschien niet duidelijk genoeg bent geweest. Of dat je expliciet âneeâ had moeten zeggen, want anders telt het niet (terwijl ik persoonlijk bijv iemand ben die volledig bevriest in dat soort situaties). Of dat je het je vast verkeerd herinnerd hebt allemaal. En daarbovenop heb je dan nog de angst dat mensen je niet geloven, die zeggen dat je je aanstelt of het je gewoon goed uitkomt. Echt om te kotsen. En precies dit soort reacties maken het zo verdomde moeilijk om hiermee naar buiten te treden. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je dat pas doet als meerdere slachtoffers ermee naar voren komen. Dat je dan pas genoeg munitie hebt om tegen dat stemmetje in je hoofd te zeggen dat je niĂ©t gek bent.
Jeroen heeft best een grote knuppel ih hoenderhok gegooid met dat detail dat zijn werkgever het allang wist. Wordt nu druk overal gespeculeerd wie dat was, hoe lang etc. maar dat kan weleens heel negatief afstralen op John de Mol en de fusie die eraan komt, best bijzonder dat hij dit dan allemaal al zelf âopbiechtâ. Gister werd bij rtl boulevard gesuggereerd dat Linda ook vast een aandeel had gehad in deze tekst, maar deze is dan toch best negatief (mogelijk) voor haar eigen broer?
Hoe zit t in dit soort zaken eigenlijk als er geen bewijs is? Dat je bv een jaar later pas aangifte doet. Wordt iemand dan uberhaupt nog veroordeeld?