Dacht ik ook meteen. Toen Samantha meedeed was ze al iets ouder, en ze is volgens mij ook niet bepaald op dr mondje gevallen. Dus ik kan me voorstellen dat zij zelf geen slachtoffer is. En natuurlijk weet zij er niets van. Zou raar zijn als de daders zo onvoorzichtig te werk zouden gaan.
Ik vind het echt erg dat dit soort dingen maar meteen goedgepraat worden in een aantal programmaâs. Nee machtsmisbruik is nooit goed, want dat is wat het is. En zeggen dat de vrouwen ook schuldig zijn, omdat ze er in meegegaan zijn is echt zo erg om te zeggen.
Alles cancelt zichzelf al want een van de grootste sponsors stopt ook met het programma.
Nu ik er meer over lees en hoor is Linda echt zooooveel in mijn achting gedaald. Waarom hield ze hem de hand boven het hoofd?
Er werd trouwens gisteren bij Boulevard ook iets door Aran Bade gesuggereerd, maar het ging best snel dus weet niet zeker of ik het nou helemaal goed heb geĂŻnterpreteerd.
Maar hij zei iets over dat interview afgelopen zomer tussen Linda en Marco. Er was toen al kritiek op hoe weinig kritisch Linda daar was. En volgens mij zei Aran nou dat Linda toentertijd wellicht al veel wist, en niet wilde dat er te veel van Marco zou uitlekken, want dat zou ook weer slecht zijn voor haar man, en daarmee uiteindelijk ook voor haarzelf. Heeft iemand dit ook gehoord? Zou echt ziek zijn als dit waar zou zijn.
Maar waarom hebben we het wéér over Linda? Het is haar vent die met zn gore poten aan andere vrouwen heeft gezeten, niet zij. Ik vind echt dat er teveel naar de vrouwen wordt gewezen. Ja, ze had wellicht dingen anders moeten doen maar laten we het aub niet afschuiven op haar (of Leontine, of de vrouw van Ali, of Maan ofâŠ).
Ja zo had ik het ook begrepen!
Ver gezocht.
Ze had dat interview ook gewoon niet kunnen doen als ze daar zo bang voor was
Waarom hebben we het ĂŒberhaupt (alleen maar) over Linda en Jeroen? Er is na zorgvuldig onderzoek door BOOS geen aanklacht tegen hem ingediend. Wil niet zeggen dat hij helemaal zuiver is want anders was hij niet uit zichzelf opgestapt maar er is aangifte gedaan tegen Ali B en dat is naar mijn mening VEEL erger en ik heb het idee dat daar online aan âvoorbij gegaanâ word
Nee zeker, dat is echt helemaal waar wat je zegt, alleen heb ik soms het idee dat de âtherapie kaartâ alleen wordt getrokken om zich daar achter te verschuilen. Zeker omdat hij dit gedrag nog heel recent zou hebben laten zien. Maar goed dat blijft een aanname natuurlijk
Precies, en daarbij: waarom moet zij uberhaupt iets doen? Als dit iets is waar zij privé samen uitgekomen zijn als echtgenoten hoeft zij daar geen verantwoording over af te leggen naar de buitenwereld.
Heh, zij heeft hem vergeven en opnieuw laten proberen. Zij heeft met haar kennis in 2016 niet ingegrepen waardoor er van 2016 tot 2021 nog meer slachtoffers konden vallen. Dat neem ik haar kwalijk. Niet dat wat hij gedaan heeft.
Slachtoffers waarvan precies? Ongepaste appjes naar volwassen vrouwen? Naar kinderen? Seksueel geweld? We weten precies niks, alleen dat er, nogmaals, geen aanklacht tegen hem is ingediend.
Dat mij opvalt is hoe verschillend de media zijn in BelgiĂ« en Nederland. De zaak Bart De Pauw/de fotoâs die gelekt waren van mannelijke bvâs.
Denk dat ik alleen ongepaste comments op sociale media zag. Het concept shownieuws bestaat hier ook niet maar denk niet dat ik ooit heb gehoord dat een bv de slachtoffers van Bart De Pauw in vraag stelde of steun betuigde aan de dader.
Ik lees dit allemaal met verbazing.
De comments op HLN.be zijn anders niet mals voor âaandachtstrekkersâ en âgolddiggersâ. En ik herinner me ook artikelen waarbij vragen werden gesteld over waarom de verhalen nu naar buiten zijn gekomen.
Ik zeg toch ook de comments en sociale media. Dat zijn âgewoneâ mensen. Als ik hier lees dat Patty de slachtoffers in diskrediet brengt door te zeggen dat Jeroen gewoon een flirt is dan vind ik dat verbazingwekkend.
De mensen op tv zeggen hier zulke dingen niet. Het is minder sensatiebelust maar meer feitelijk.
Maar wat had je dan precies van haar verwacht? Had ze hem een kuisheidsgordel aan moeten doen? Sorry hoor maar je bent toch niet verantwoordelijk voor de (ongepaste) handelingen van je partner
Ik lees nu ook âvrouw van Ali B wist het ook al langerâ
Omg alsof het hun schuld is.
Nee naar buiten treden, desnoods hem aangeven. Hem niet de hand boven het hoofd houden maar zeggen: hier is mijn grens. Wat ze privé doet vind ik ook wat van maar ok, dat mag ik hier niet uiten.Maar wat ze alle vermeende slachtoffers vanaf 2016 had kunnen besparen, daar had ze naar kunnen handelen
Ook typisch dat we nu een vrouw de schuld geven van de handelingen van een man. Hoe je het ook wendt of keert: het is altijd de schuld van de vrouw.
Sorry ik gooi mijn bericht van net er nog maar een keer in want ik en wij weten dit totaal niet. Misschien is het bij ongepaste appjes gebleven en is ie een keer vreemdgegaan en heeft ze hem dat vergeven, misschien is er veel meer en veel erger dan dat, WE WETEN HET NIET:
Slachtoffers waarvan precies? Ongepaste appjes naar volwassen vrouwen? Naar kinderen? Seksueel geweld? We weten precies niks, alleen dat er, nogmaals, geen aanklacht tegen hem is ingediend.
Edit: sorry maar ik vind dit soort posts bloed irritant.