je zou zo mee kunnen doen aan temptation island
Echt disrespectvol
Wow ik dacht dat dit die Tinder Swindler was (ik vond het btw strontirritant in die docu dat die NL vrouw tindler swindler zei de hele tijd)
Dit ja. Het is gewoon toxic masculinity. Ik heb verder totaal geen medelijden met Chris Rock en Jada verdient het dat haar man (of sowieso iedereen) voor haar opkomt, maar ik vind het gewoon weer zó typisch dat de ene man de andere man op zijn bek moet slaan i.p.v. er wat van te zeggen.
Overigens vind ik het wel stom dat er gesproken wordt over het afpakken van Will Smith’s oscar. Hoeveel oscars heeft Weintein? (Dat laatste heb ik van tiktok uiteraard)
Aankomend seizoen ben ik erbij
Ja, die Oscar heeft hij voor een bepaalde prestatie gekregen, niet voor zijn stralende persoonlijkheid. Dan zou niemand namelijk nog een Oscar krijgen gok ik haha. Dan mag 90% weer terug.
Ik weet niet of dit hier past, maar dit is een interessante diep dive in Hilary Duff en alles wat in 2000 zich afspeelde. Zoals hoe ze een persona moest zijn, de feud tussen haar en Lindsey om een man (uiteraard werden de vrouwen uitgespeeld en alle mannen hadden geen last van consequenties), de leeftijdsverschillen in zoen scènes en meer.
Ik was vroeger ook zo fan van Hilary maar was toen erg jong en nu ik al deze oude problematische beelden terug zie denk ik echt wtf.
Misschien vinden anderen dit ook interessant om te zien.
damn ik dacht ik kijk dit even op mn werk maar het duurt een uur, dat is wel erg lang
ook een leuke podcast in hetzelfde kader:
ze bespreken alle roddels/blinds over mensen chronologisch, wat er waar van zou kunnen zijn en welke duistere shit er achter zit
vond deze heftig:
over o.a. hoe leonardo dicaprio zo groot is geworden
Hij heeft er één. Ik snap niet waar die 81 wins vandaan komen. Niemand heeft er zoveel, dat is echt een belachelijke hoeveelheid.
Edit: Ik zie dat de 81 wins komen van films waaraan hij heeft meegewerkt. Maar die heeft hij niet zelf gewonnen. Dit zijn awards uit categorieën zoals beste acteur, beste script, etc. Hij heeft er zelf persoonlijk maar een gewonnen. Normaal tel je oscar wins of nominaties niet op deze manier, dan zou iedereen in Hollywood een aantal wins op hun naam hebben staan
Zolang Polanski, die letterlijk uit de academy is gegooid vanwege seksueel misbruik van minderjarige meisjes en al sinds 1978 niet meer in Amerika is geweest omdat hij anders meteen gearresteerd wordt, die van hem mag houden, vind ik dreigen dat Will Smith de zijne terug moet geven nogal overdreven.
nou dit ook, ik denk dat je 100000x liever een normaal/saai leven leid maar wel gelukkig bent en gewoon normaal opgegroeid dan een celeb die nergens heen kan, niemand kan vertrouwen en die door z’n ouders als een soort kindslaaf verkocht is aan hollywood (lekker dramatisch)
Of dit zijn gewoon mensen die een passie hebben voor film/muziek en weten dat beroemd zijn daar deel van is? Vind het eigenlijk best raar om ervan uit te gaan dat beroemdheden ongelukkig zijn en liever “normaal” hadden willen zijn. Los even van kinderen die door hun ouders gepusht worden, dat blijft altijd twijfelachtig.
nee ok, ze zullen vast niet allemaal doodongelukkig zijn maar ik bedoel mensen die van kinds af aan gepushed worden door hun ouders en nu een ogenschijnlijk droomleven hebben
Mogen Casey Affleck en Mel Gibson dan ook voor in de rij svp.
En Woody Allen, Kevin Spacey etc.
Wow bedankt voor deze tip!
Ja idd bizar, de olsen twins bijvoorbeeld hadden met 9 maanden oud een contract. Die hebben geen enkele kans gehad op een normale jeugd. Gelukkig gebeurt dit volgens mij? Nu wel een stuk minder.
‘Maar ze wilden echt zelf een YouTubekanaal beginnen hoowr!’
waarschijnlijk zelf een gefaalde film/tv carrière
En waar zijn ze bekend van?
Kimberly omdat ze haar beste vriendin haar man gejat heeft en Melody ken ik alleen omdat haar vriend in Afghanistan is overleden.