FF Boulevard #7

nou dit ook, ik denk dat je 100000x liever een normaal/saai leven leid maar wel gelukkig bent en gewoon normaal opgegroeid dan een celeb die nergens heen kan, niemand kan vertrouwen en die door z’n ouders als een soort kindslaaf verkocht is aan hollywood (lekker dramatisch)

7 likes

Of dit zijn gewoon mensen die een passie hebben voor film/muziek en weten dat beroemd zijn daar deel van is? Vind het eigenlijk best raar om ervan uit te gaan dat beroemdheden ongelukkig zijn en liever “normaal” hadden willen zijn. Los even van kinderen die door hun ouders gepusht worden, dat blijft altijd twijfelachtig.

3 likes

nee ok, ze zullen vast niet allemaal doodongelukkig zijn maar ik bedoel mensen die van kinds af aan gepushed worden door hun ouders en nu een ogenschijnlijk droomleven hebben

3 likes

Mogen Casey Affleck en Mel Gibson dan ook voor in de rij svp.

7 likes

En Woody Allen, Kevin Spacey etc.

10 likes

Wow bedankt voor deze tip!

4 likes

Ja idd bizar, de olsen twins bijvoorbeeld hadden met 9 maanden oud een contract. Die hebben geen enkele kans gehad op een normale jeugd. Gelukkig gebeurt dit volgens mij? Nu wel een stuk minder.

8 likes

‘Maar ze wilden echt zelf een YouTubekanaal beginnen hoowr!’

2 likes

waarschijnlijk zelf een gefaalde film/tv carrière

3 likes

En waar zijn ze bekend van?
Kimberly omdat ze haar beste vriendin haar man gejat heeft en Melody ken ik alleen omdat haar vriend in Afghanistan is overleden.

14 likes

Die moet ik nog luisteren, misschien ga ik dat morgen wel doen
Was vandaag druk met de aflevering over Kylie Jenner, hoe zij op haar 17e met een 26 jarige had die nummers schreef over hoe hij seks met haar had :-1:

3 likes

Bedoel je Kimberly? Ze hebben geen zus die Melanie heten volgens Google :relaxed:

2 likes

Nee, de laatste zus heet Stephanie dus ik denk dat @Reflect die bedoelt.

2 likes

Maar hoezo gepusht door de ouders? Denk je nou echt dat ze dat vol hadden gehouden als ze het zelf niet zouden willen. Als je bezig bent met topsport/kunst wat dan ook, dan laat je daar op jonge leeftijd al veel voor wijken. Ik vind het juist stom dat daar zo stom over wordt gedaan, niet alle kinderen zijn hetzelfde

1 like

Melody Klaver heeft wel een Gouden Kalf gewonnen (en op haar, ik geloof, 14e al een keer genomineerd ook als jongste actrice ooit) wat wel echt zo’n beetje de grootste prijs is die je in Nederland kan winnen als acteur.

Edit: Ik leg ook nu pas de link dat Melody Klaver en Kimberley Klaver zussen zijn haha.

6 likes

De vraag is of je überhaupt zelf nog beslissingsvrijheid hebt als je ouders je zo pushen

5 likes

je weet dit hoe? Heb je zelf ervaring? Ik namelijk wel en ik vind het altijd zo’n irritante aanname dat het altijd maar vanaf de ouders komt. Dat is gewoon zo vaak niet waar en vind eerlijk gezegd ook dat je dan echt de ambities van het kind tekort doet. En dan heb ik het niet over baby’s/kleuters whatever, maar als je goed bent in iets als kind en je wilt daar in door ontwikkelen dan komt het ook heel vaak gewoon wel uit jezelf

2 likes

Heeft ie blake iets aangedaan?

3 likes

Lees dit wel vaker en volgens mij is dit een soort van open secret dat ze in het echt een bitch is. Zo weird, want vind Bill Hader (ze daten blijkbaar) echt heel leuk overkomen, maar nu side-eye ik hem ook een beetje.

4 likes

Die Kendrick komt toch ook in al haar rollen over als een chagrijnig wijf. Zag haar in The Accountant en dan zie ik gewoon een chagrijnig wijf dat een vrolijk wijf speelt. Haar lach is ook zo niet overtuigend. Zou het zo over mezelf kunnen hebben.

I smile but I hate you

afbeelding

34 likes