Die moet ik nog luisteren, misschien ga ik dat morgen wel doen
Was vandaag druk met de aflevering over Kylie Jenner, hoe zij op haar 17e met een 26 jarige had die nummers schreef over hoe hij seks met haar had
Bedoel je Kimberly? Ze hebben geen zus die Melanie heten volgens Google
Maar hoezo gepusht door de ouders? Denk je nou echt dat ze dat vol hadden gehouden als ze het zelf niet zouden willen. Als je bezig bent met topsport/kunst wat dan ook, dan laat je daar op jonge leeftijd al veel voor wijken. Ik vind het juist stom dat daar zo stom over wordt gedaan, niet alle kinderen zijn hetzelfde
Melody Klaver heeft wel een Gouden Kalf gewonnen (en op haar, ik geloof, 14e al een keer genomineerd ook als jongste actrice ooit) wat wel echt zo’n beetje de grootste prijs is die je in Nederland kan winnen als acteur.
Edit: Ik leg ook nu pas de link dat Melody Klaver en Kimberley Klaver zussen zijn haha.
De vraag is of je überhaupt zelf nog beslissingsvrijheid hebt als je ouders je zo pushen
je weet dit hoe? Heb je zelf ervaring? Ik namelijk wel en ik vind het altijd zo’n irritante aanname dat het altijd maar vanaf de ouders komt. Dat is gewoon zo vaak niet waar en vind eerlijk gezegd ook dat je dan echt de ambities van het kind tekort doet. En dan heb ik het niet over baby’s/kleuters whatever, maar als je goed bent in iets als kind en je wilt daar in door ontwikkelen dan komt het ook heel vaak gewoon wel uit jezelf
Heeft ie blake iets aangedaan?
Lees dit wel vaker en volgens mij is dit een soort van open secret dat ze in het echt een bitch is. Zo weird, want vind Bill Hader (ze daten blijkbaar) echt heel leuk overkomen, maar nu side-eye ik hem ook een beetje.
Die Kendrick komt toch ook in al haar rollen over als een chagrijnig wijf. Zag haar in The Accountant en dan zie ik gewoon een chagrijnig wijf dat een vrolijk wijf speelt. Haar lach is ook zo niet overtuigend. Zou het zo over mezelf kunnen hebben.
I smile but I hate you
Volgens mij heeft ze t zelf een keer toegegevn dat ze moeite heeft met aardig zijn ofzo
Dat valt toch best mee? Sisterhood of the traveling pants & age of adeline waren toch wel goed bekeken?
En is ze ook niet gewoon moeder geworden? Best logisch dat je dan minder werkt.
Vanity fair post Oscar feest?
Geloof ik geen kut van; het barst daar van de verre d-listers en Blake is vrienden met superveel designers en zou daar sowieso worden uitgenodigd. Ze is zelfs elk jaar op het MET en dat is veeeeeeeel exclusiever.
Als bewijs tonen ze ziekenhuisgegevens. Hoop dat die spion snel wordt ontslagen.
Jeetje dit gaat wel heel ver zeg
Jeetje het is toch te bizar voor woorden dat je als BN’er al bang moet zijn dat je medische gegevens/afspraken lekken😧. Als er iets privé is…
Die juice channels wanen zich echt onaantastbaar he? (En denken dat het hun roeping is om dit te doen ofzo, alsof ze er recht op hebben)
“We hebben toestemming van de bron om het te delen”
Ja maar geen toestemming van de fucking wet
Dit plus dat ze roddelen. Het zijn geen feiten die ze delen, het is allemaal van horen zeggen. En ze zeggen dat ze bewijs hebben, maar hoe strikt wordt daarnaar gekeken? Het is hun eigen afweging, mede daarom komen ze zo verheven over
Het erge is nog dat als ze een keer op de vingers getikt worden ze binnen een mum van tijd een hoop geld binnenhalen om boete/rechtszaken te betalen, dus in die zin zijn ze eigenlijk echt onaantastbaar.