FF Boulevard #7

Volgens mij heeft ze t zelf een keer toegegevn dat ze moeite heeft met aardig zijn ofzo :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat valt toch best mee? Sisterhood of the traveling pants & age of adeline waren toch wel goed bekeken?

7 likes

En is ze ook niet gewoon moeder geworden? Best logisch dat je dan minder werkt.

3 likes

Vanity fair post Oscar feest?

Geloof ik geen kut van; het barst daar van de verre d-listers en Blake is vrienden met superveel designers en zou daar sowieso worden uitgenodigd. Ze is zelfs elk jaar op het MET en dat is veeeeeeeel exclusiever.

17 likes

Als bewijs tonen ze ziekenhuisgegevens. Hoop dat die spion snel wordt ontslagen.

13 likes

Jeetje dit gaat wel heel ver zeg

13 likes

Jeetje het is toch te bizar voor woorden dat je als BN’er al bang moet zijn dat je medische gegevens/afspraken lekken😧. Als er iets privĂ© is

17 likes

Die juice channels wanen zich echt onaantastbaar he? (En denken dat het hun roeping is om dit te doen ofzo, alsof ze er recht op hebben)
“We hebben toestemming van de bron om het te delen”
Ja maar geen toestemming van de fucking wet

67 likes

Dit plus dat ze roddelen. Het zijn geen feiten die ze delen, het is allemaal van horen zeggen. En ze zeggen dat ze bewijs hebben, maar hoe strikt wordt daarnaar gekeken? Het is hun eigen afweging, mede daarom komen ze zo verheven over

1 like

Het erge is nog dat als ze een keer op de vingers getikt worden ze binnen een mum van tijd een hoop geld binnenhalen om boete/rechtszaken te betalen, dus in die zin zijn ze eigenlijk echt onaantastbaar.

12 likes

Ja precies haha

Dat hele wereldverbeteraar-complex begrijp ik ook niet. Hoe maak je de wereld beter door persoonlijke dingen de wereld in te slingeren van mensen die dat mogelijk privé willen houden? En sommigen lijken ook echt een soort persoonlijke vete te hebben tegen bepaalde mensen, zoals die Yvonne. Dat vind ik helemaal raar, echt waarom? Leven en laten leven toch

13 likes

Ik weet echt niet wiens leven wordt verbeterd of Rachel wel of geen kinderwens heeft.

Ja Yvonne’s want dan heeft ze weer iets wat te plaatsen.

6 likes

En kan ze tussendoor aandacht vestigen op haar Aliexpress meuk :unamused:

5 likes

Het is van een groothandel :rage:

11 likes

Uhuh :joy: :joy:

7 likes

Nou voor diegene die toch wil weten hoe dat nou zit met de vruchtbaarheid van de vriend van Rachel

Belachelijk dat hij zich moet verantwoorden, terwijl het een privékwestie is.

7 likes

Maar dit hele verhaal begon toch met dat hij daar gespot was met haar? En nu zegt hij dat hij nooit gegaan is?:exploding_head:

6 likes

https://www.ad.nl/show/the-wanted-zanger-tom-parker-33-overleden-tot-het-einde-gevochten~afdc8764/

5 likes

Nee het verbaal begon met een medewerkster van het ziekenhuis die een foto van de sfspraakbevestiging naar juicekanalen heeft gestuurd.

2 likes

Ah ok. Dan zit ik er naast

3 likes