FF Boulevard #7

Ja precies haha

Dat hele wereldverbeteraar-complex begrijp ik ook niet. Hoe maak je de wereld beter door persoonlijke dingen de wereld in te slingeren van mensen die dat mogelijk privé willen houden? En sommigen lijken ook echt een soort persoonlijke vete te hebben tegen bepaalde mensen, zoals die Yvonne. Dat vind ik helemaal raar, echt waarom? Leven en laten leven toch

13 likes

Ik weet echt niet wiens leven wordt verbeterd of Rachel wel of geen kinderwens heeft.

Ja Yvonne’s want dan heeft ze weer iets wat te plaatsen.

6 likes

En kan ze tussendoor aandacht vestigen op haar Aliexpress meuk :unamused:

5 likes

Het is van een groothandel :rage:

11 likes

Uhuh :joy: :joy:

7 likes

Nou voor diegene die toch wil weten hoe dat nou zit met de vruchtbaarheid van de vriend van Rachel

Belachelijk dat hij zich moet verantwoorden, terwijl het een privékwestie is.

7 likes

Maar dit hele verhaal begon toch met dat hij daar gespot was met haar? En nu zegt hij dat hij nooit gegaan is?:exploding_head:

6 likes

https://www.ad.nl/show/the-wanted-zanger-tom-parker-33-overleden-tot-het-einde-gevochten~afdc8764/

5 likes

Nee het verbaal begon met een medewerkster van het ziekenhuis die een foto van de sfspraakbevestiging naar juicekanalen heeft gestuurd.

2 likes

Ah ok. Dan zit ik er naast

3 likes

Was ergens wel te verwachten dat er ‘iets’ was, waardoor hij ineens in zoveel films meespeelde maar qua kwaliteit niet vergelijkbaar met zijn actievere rollen van vroeger. (Vaak zittend, weinig tekst)

10 likes

Vreselijk. Wat een rot diagnose.
Kan me niet voorstellen hoe het is om je geliefde zo te zien.

17 likes

Nou sorry maar ik heb er wel/ook ervaring mee (vanaf de casting/productie kant) en in mijn ervaring zitten er zelden géén ouders achter die heel graag willen dat hun kind bekend wordt.
Nee, niet altijd, en soms kom je kinderen tegen die echt talent hebben en die willen het dan ook altijd graag zelf. Maar zelfs dan heb je ouders nodig die dat ook graag willen, en ik ben echt maar zelden tegengekomen dat het echt vanuit het kind kwam en de ouders zoiets hebben van “ok, als jij dat graag wilt helpen we je”.

7 likes

Dit. Zit niet helemaal aan castingkant maar eerder gewerkt op een bekende vooropleiding richting dans/musical en daar in auditie commissie gezeten.

Daarnaast merkte ik daar ook dat sommige docenten hun leerlingen heel erg pushen om ‘door te breken’. Was destijds een leerling van jaar of 13 die mee mocht doen in een musical, hij wilde eigenlijk niet echt want wilde gewoon naar school en een leven hebben, maar een andere docent bleef maar pushen dat dit dé kans was. Ja. Dé kans voor háár ja, zodat de kon zeggen ‘wij leveren leerlingen aan Joop van den Ende musicals’.

Ik wilde vroeger zelf ook heel graag musical/muziek/showbizz in en ben zo blij dat m’n ouders daar wel ruimte voor gaven (muziekles enzo) maar niet alles op alles hebben gezet om mij een kindsterretje te maken! Nam het ze destijds kwalijk dat ze ‘niet even naar de randstad verhuisden zodat ik dan mee kon doen met Kinderen voor Kinderen’, maar echt zo dankbaar dat ik niet ben meegesleept in die verwarrende rollercoaster van verwachtingen en roem.

Oké, eind rant.

14 likes

Ben benieuwd! Vind het wel opvallend gezien de mensen die hun oscars hebben mogen houden, zoals hier eerder werd genoemd. Misschien omdat dit op het event zelf was…

3 likes

Anderzijds, ze moeten een keer de aanpak wijzigen natuurlijk, anders verandert het nooit.

3 likes

En de andere mensen zijn toevallig wit en Will Smith overduidelijk niet.

Hem uit de academy zetten en voortaan niet meer nomineren vind ik nog geen slechte straf. Dat gebeurde ook met Polanski, die overigens nog steeds steun ontvangt van een aantal Academy leden.

11 likes

Hahahah, iemand bij Boulevard is wel er Petty:
Gezien de recente ontwikkelingen in het leven van hun paradepaardje annex cash cow Lil Kleine, die ervan verdacht wordt dat hij zijn verloofde heeft mishandeld, is je bedrijf de ‘partner in crime voor haar cliënten’ noemen wel erg treffend.

4 likes

Waarom is diegene bij Boulverard petty dan? Ik bedoel, waarom vind je dat?

5 likes

Ik vind dat hele dark Hollywood zo zo bizar. Ik heb er eerder wel eens een artikel over gelezen:

(Trigger warning)

Heel bizar dat hier zoveel verhalen over bestaan, maar dat je er toch weinig over leest.

4 likes