FF Boulevard #7

Dat tussenverhaal over het kind van Jamie Lynn Spears. What the hell is that?!

8 likes

Hoezo Petty, dit is toch gewoon ook een hele domme woordkeus na alle commotie rondom Lil Kleine.

8 likes

Nou hij gaat in Thailand aan zichzelf werken hoor
Blijf maar daar doei

9 likes

“Ja Jorik, kijk goed zielig in de camera en zeg dat het je spijt en dat je aan jezelf gaat werken. Bla-bla-bla, je kent het wel”

49 likes

Vind het zo bijzonder dat die bn’ers altijd aan hun zelf gaan werken in warme, exotische landen. Dat kan natuurlijk niet gewoon in Nederland, of uberhaupt Europa.

75 likes

Ja en dat het daarna dan ineens goed is ofzo?
Alsof je het kan afkopen met professionele hulp.
Dat vond ik ook al zo opvallend toen Jeroen Rietbergen gelijk “in rehab” (maar lijkt meer op vakantie) vertrok na de BOOS aflevering. Wie heeft die diagnose van seksverslaving zo snel ook gesteld dan?

Gevangenis in ons koude kikkerlandje zou beter zijn maar ja

12 likes

Om te kotsen dit. :face_vomiting:
Sorry dit sorry dat sorry zus sorry zo, had je misschien van te voren moeten bedenken.
Iedereen weet dat zulk gedrag niet kan.

15 likes

Dit soort mensen moeten eigenlijk gewoon naar een gulag in Siberië

10 likes

Ik zou hem graag het voordeel van de twijfel geven, maar ik geloof er gewoon helemaal niets van. Het is zo plastisch

Het staat wel leuk als hij zich straks moet melden voor z’n proces.
’ ja maar rechter, ik heb heel hard “aan mezelf gewerkt” in een tropisch paradijs hoor, dus ik ben good to go!’

8 likes

Tanja Jess plaatste er zelf een vrij in detail tredende post over en kaart ook de problematiek van Juice kanalen aan.

30 likes

Het is niet eens het fenomeen juicekanalen, maar de mensen die deze presenteren. Stuk voor stuk walgelijke figuren die de bitterheid uit hun eigen leven eruit spugen via een roddelkanaal en dan schuilen achter journalistieke vrijheid. Werkelijk het afvoerputje van de social media.

11 likes

En dat continu benoemen dat het nieuws wel als eerste bij hun te lezen was hoor!!1!!11 En elkaar bashen aangezien zijzelf zogenaamd wel ethisch handelen tov hun concullega’s etc😅 Echt niveautje nul

9 likes

Ja vooral die toon die wordt aangeslagen. Alsof ze ons een dienst bewijzen en wel weten hoe de wereld werkt. Zo gedroeg ik me ook toen ik 16 was.

5 likes

Ik vind haar reactie heel sterk. Het valt me wel op dat de vrouwen/partners van de vreemdgaan de mannen regelmatig verklaringen geven als; problematische jeugd, seksverslaving enz. Ze geven redenen voor het egoĂŻstische gedrag van die mannen. Bijna excuses.
En misschien klopt dat ook wel allemaal hoor, maar toch bekruipt me dan het gevoel van
 Die fuckers blijven er ondertussen gewoon mee wegkomen.

84 likes

Ik denk niet dat iemand hier op het forum denkt ‘oeeeh juicy roddel over Charley luske, nice’ en juist wel denkt; fuck juice kanalen.

Ik denk dat ze helemaal niet bijdraagt aan het verspreiden van een roddel, maar juist aan het aanwijzen van het giftige gedrag van juice kanalen.
En ja, als je dat gedrag ter kaak wil stellen zal je wel met een voorbeeld moeten komen.

9 likes

Ik lees net dat dit wordt gezegd in de video:
Dennis en Jan proostend: “Officieel door RoddelPraat is het eerste BN’er-huwelijk van Nederland verbroken.’’Wtf man :exploding_head:

10 likes

Dat zijn dan de mijlpalen in je leven. Echt iets om trots op te zijn.
Ik geloof niet in karma maar als het bestaat wens ik die kerels echt voor eeuwig lekkende daken en etterende puisten op hun balzak toe.

12 likes

Ja eens, er zijn whatsapp gesprekken uitgelekt van Charly Luske waarin hij naar een 20-jarige berichtjes stuurt over vrouwen met verkrachtingsfantasieën en dergelijke. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de manier waarop Juice kanalen handelen not done en dat wil ik echt benadrukken. Soms denk ik ook, zeker na de Boos aflevering bijvoorbeeld, hÚhÚ, eindelijk komen jullie vieze mannetjes niet meer weg met al die gore, geile, ongepaste berichtjes/avances naar vrouwen. Het wordt niet meer in de doofpot gestopt, het bereikt niet alleen vrouwen van middelbare leeftijd die de Story of Privé bij de kapper lezen. En een Lil Kleine kan bijvoorbeeld niet om een dergelijk filmpje heen, maar tegelijkertijd is het vreselijk voor Jaimie (en familie etc.) dat dit soort beelden rondgaan. Het voelt soms heel dubbel: zonder de media aandacht waren dit soort mannen rustig eindeloos doorgegaan omdat ze een soort onschendbaar zijn (en anderen hun vaak de hand boven het hoofd houden), tegelijkertijd zijn dit soort kanalen die inbreuk maken op hun privacy zum kotzen en gaan deze kwesties niemand wat aan.

De nieuwe generatie groeit wel op met handvaten die ik graag had willen hebben op die leeftijd over consent. Alleen nogmaals jammer dat het via dit soort trash kanalen gebracht moet worden, ieder platform puur en alleen voor entertainment en roddelen is natuurlijk heel toxic, maar tegelijkertijd zo’n onderdeel geworden van onze samenleving. Daarom wordt het tijd voor duidelijke regels omtrent social media, evenals met betrekking tot het in beeld brengen van minderjarige kinderen etc. Het is 2022, social media is zo’n groot deel van ons leven inmiddels, tijd om in te grijpen.

18 likes

Maar als die juicekanalen (die door veel Nederlanders gevolgd worden), iets al gepost hebben en het door andere media ook opgepakt is, dan mogen we het er hier toch wel gewoon over hebben? Anders kan het Boulevardtopic echt wel opgedoekt worden.

Als iemand hier nou een nieuwe roddel de wereld inbrengt vind ik het wel wat anders.

7 likes

Die lees ik niet, en volgens mij bijna niemand beneden de 60, dus die zijn per definitie irrelevant.

4 likes