FF Boulevard #7

Nou dat was ook een vluggertje

18 likes

Hahahahah die laatste zin :joy:.

13 likes

Wat tof!

3 likes

Tof, ik ben benieuwd naar het programma! En leuk dat er nog een vervolg komt van “Make up your mind”.

19 likes

Awww de kat Crusty van Safiya en Tyler is overleden :cry:. Ze hebben er wel een leuke /mooi filmpje van gemaakt.d

11 likes

Hopelijk is dit het einde van de Klaas Otto-saga voor Rachel.

3 likes

:joy:

‘Professioneel weduwe Rachel’
‘Hazoloog Yvonne’

12 likes

Waarom moet die man altijd even erbij vertellen dat hij klaas heet en dat hij een vrouw heeft ‘met de naam grazia’? Volgers weten toch wie ze volgen? :joy:

11 likes

Misschien een geheugensteuntje voor zichzelf? :thinking:

14 likes

Dit is echt geweldig gedaan.

23 likes

Of Kourtney heeft een onflatteuze outfit aan of er groeit een buikje.

Ik ken trouwens de helft van de artiesten niet die Grammy’s hebben gewonnen. Toch eens wat opzetten via Spotify.

4 likes

Of ze ziet er gewoon mooi uit in een tof pak.

161 likes

:roll_eyes: come on.

36 likes

Iedereen: de Kardashians houden onrealistische schoonheidsidealen in stand!!! Boe!!!

Also iedereen: omg Kourtney heeft een buikje!!!

49 likes

:rofl::rofl: wtf

9 likes

Ze is open over zwanger willen worden dus dit is geen rare reactie.
Eerdaags begint hun nieuwe shows dus het kan een goede teaser zijn.

6 likes

Alsnog niet heel netjes om op zo’n manier (of überhaupt) over zwangerschap te speculeren. :sweat_smile:

11 likes

Nouja eerlijk gezegd vind ik speculaties over zwangerschappen altijd een rare reactie. Als dat zo is dan horen we dat vanzelf. Als iemand ook maar een inimini buikje heeft komen die speculaties alweer om de hoek want oeeh ze heeft ooit gezegd dat ze zwanger wil worden. Come on

21 likes

Een buikje een goede teaser voor een show? :joy:

3 likes

Kourtney: leeft haar leven

De wereld: wowwwww the kardashians begint bijna weer op huluuuuuu wat een teaser dat buikje van haar!

4 likes