FF Boulevard #7

Ik vind dat ‘primitief moederinstinct’ een beetje als een smoes klinken. Maar ik ben geen moeder dus :woman_shrugging:t2:

23 likes

Jammer wel dat de vieze gore mannen exposed worden door andere vieze gore mannen op een vieze gore manier (in het geval van roddelpraat).

16 likes

Ik keek net het boulevard item hierover. Ze kon het niet laten toch even te zeggen dat het uit zijn verband is getrokken😂

Ik zat na te denken wat ik zou doen als mijn zoon met een bebloed gezicht thuis zou komen over 15 jaar maar ik zou echt nooit iemand dan durven op zoeken om diegene ook een klap te geven. Hahaha, wat een mens

2 likes

Ik hoor vooral veel ik ik ik en de schuld buiten haarzelf. Vind het (vooral ook de zucht in het midden) heel onoprecht overkomen.

9 likes

Jammer alleen dat die 2 van roddelpraat precies zulke walgelijke mannetjes zijndie jij beschrijft

6 likes

Mooi.

29 likes

Ik snap sowieso niet dat het ‘juice’ is dat iemand vreemdgaat. Ik vind dat persoonlijk zó onboeiend. Echt heel veel mensen gaan vreemd en het als dat gebeurt is het aan de mensen in de relatie wat ze daar vervolgens mee doen. Je hoeft daar als buitenstaander niet per se een mening over te vormen (dus ook niet of Charlie Luske een lul is bijv.*)
Ik vind dat echt een privé aangelegenheid en heel wat anders dan bijv. de situatie rondom the Voice waarbij heel Nederland zich wat mij betreft uit zou moeten spreken tegen het gedrag van die gore mannen.

*tenzij hij iemand seksueel geïntimideerd heeft uiteraard maar door de berichtgeving ging ik er vanuit dat hij gewoon seks heeft gehad met wederzijdse instemming met iemand die vrij jong, maar wel volwassen is. Ik vind echt niet dat dat ‘ge-exposed’ moet worden.

Vreemdgaan is ook niet cool want je verbreekt een belofte naar je partner maar dat vind ik wel gewoon van een hele andere orde dan maatschappelijk onaanvaardbaar gedrag zoals bij de voice of lil kleine die zijn vrouw in elkaar slaat.

45 likes

Nu nog zo houden.

4 likes

Nou inderdaad. Er wordt altijd zo hysterisch gedaan over vreemdgaan en het exposen ervan, maar zo lang het tussen 2 volwassenen gebeurt met wederzijdse instemming heb je er toch niks mee te maken wie het met wie doet?! Wie weet heeft iemand daar gewoon afspraken over in de relatie. Word echt steeds misselijker van juicekanalen.

12 likes

Angela Groothuizen vond gezelschap via Tinder: ‘Ik heb nu drie lovers’

https://www.ad.nl/show/angela-groothuizen-vond-gezelschap-via-tinder-ik-heb-nu-drie-lovers~afa0fd50/

Haha ik vond dit echt heel leuk om te lezen. Lekker open en ze heeft natuurlijk groot gelijk. Go Angela👏

57 likes

Nou dat was ook een vluggertje

18 likes

Hahahahah die laatste zin :joy:.

13 likes

Wat tof!

3 likes

Tof, ik ben benieuwd naar het programma! En leuk dat er nog een vervolg komt van “Make up your mind”.

19 likes

Awww de kat Crusty van Safiya en Tyler is overleden :cry:. Ze hebben er wel een leuke /mooi filmpje van gemaakt.d

11 likes

Hopelijk is dit het einde van de Klaas Otto-saga voor Rachel.

3 likes

:joy:

‘Professioneel weduwe Rachel’
‘Hazoloog Yvonne’

12 likes

Waarom moet die man altijd even erbij vertellen dat hij klaas heet en dat hij een vrouw heeft ‘met de naam grazia’? Volgers weten toch wie ze volgen? :joy:

11 likes

Misschien een geheugensteuntje voor zichzelf? :thinking:

14 likes

Dit is echt geweldig gedaan.

23 likes