Wow, bodyshaming en zwangerschap speculatie in 1 zin. Applaus.
De Kardashians doen niet aan âgewoon hun leven levenâ. Alles is vooropgezet bij die mensen. Normaal vind ik het echt niet ok om over zwangerschappen e.d. te speculeren maar zij doen het er heel vaak om.
Oh ik voel elke keer als ik het zie plaatsvervangende schaamte voor Chris Rock. Echt zo naar.
Ik vond het nogal saai⊠ik hoor basically tien keer hetzelfde onder luider en drukker wordend gegitaar.
Maar misschien is mijn muzikale gehoor gewoon niet verfijnd genoeg.
Ik zie alleen een zwart vlak
Ik lees alle reacties nu en ik had het bewust in het FF Boulevard topic geplaatst omdat ik dacht dat juist dit dé plek was om te roddelen en te speculeren want boulevardtopic. Daar lijk ik me in te hebben vergist gezien de reacties. En dat ik een outfit niet mooi vind staan staat los van dat ik haar lichaam niet mooi zou vinden, dat vind ik twee verschillende dingen. Of is het zo dat als je vindt dat een outfit niet mooi staat, je ook automatisch bodyshamet? Oprechte vraag, want anders ben ik me daar niet bewust van geweest. Dat was in elk geval niet mijn bedoeling.
Alleen voor mezelf sprekend zit het hem een beetje in het woord flatteus, want daarmee doe je een aanname over hoe haar lichaam eruit ziet in die kleding.
Edit: ja wat @anon3219017 zegt dus
Sta je dan met je snuffert op de Revu
Het probleem van het woord âflatteusâ imo is dat het vaak bedoeld wordt als âzo slank mogelijkâ. Dus wanneer iemand zegt dat iets niet flatteus is, riekt dat veel naar bodyshamen.
Haha helemaal stuk om sommigen hier. Van alles mogen zeggen is oke maar als er een zwangerschap wordt gespeculeerd is het not done? Like wth
Ik snap de grap niet?
âHun eerste interview samenâ. En ook meteen het laatste
Betekent âflatteusâ niet gewoon dat je er goed uit ziet? Dat is niet voorbhouden aan mensen die slanker ogen dan ze echt zijn. Lijkt mij.
Zo heb ik het nog nooit iemand horen gebruiken eerlijk gezegd. Het is altijd op een âHet kleed afâ manier.
Het woord op zich is wel breder, het wordt ook vaak gebruikt voor bijvoorbeeld kleuren in kleding en hoe die bij je huid staan. Grijs is bij mij bijvoorbeeld niet flatteus maar rood wel.
Ik snap werkelijk niet wat hier onflatteus aan is. Het staat haar naar mijn mening mooi en ik krijg helemaal geen zwangerschapsassociaties bij dat minibuikje⊠alles is gewoon mooi in verhouding
@Hejira je hoort het idd ook vaak in die context, maar vaak gaat het toch over âafkledenâ. In dit geval zou het niet flatteus zijn omdat je een buikje ziet.
Dit haat ik dus he, dat gezeik om een aftekenende buik. Ik ben vrij dik en heb pas sinds een jaar ofzo dat ik nauwsluitendere kleding durf te dragen waar mijn buik in te zien is omdat ik me altijd ZO schaam door dit soort kutcomments.
Laat zelf je uberplatte, egale buik dan maar zien als je zo een commentaar op dat van een ander hebt.
Wow ja als iémand vaak het woord flatteus (of preciezer: dit flatteert jou niet!) heeft gebruikt is het mijn moeder wel.