Of Kourtney heeft een onflatteuze outfit aan of er groeit een buikje.
Ik ken trouwens de helft van de artiesten niet die Grammy’s hebben gewonnen. Toch eens wat opzetten via Spotify.
Of Kourtney heeft een onflatteuze outfit aan of er groeit een buikje.
Ik ken trouwens de helft van de artiesten niet die Grammy’s hebben gewonnen. Toch eens wat opzetten via Spotify.
Of ze ziet er gewoon mooi uit in een tof pak.
come on.
Iedereen: de Kardashians houden onrealistische schoonheidsidealen in stand!!! Boe!!!
Also iedereen: omg Kourtney heeft een buikje!!!
wtf
Ze is open over zwanger willen worden dus dit is geen rare reactie.
Eerdaags begint hun nieuwe shows dus het kan een goede teaser zijn.
Alsnog niet heel netjes om op zo’n manier (of überhaupt) over zwangerschap te speculeren.
Nouja eerlijk gezegd vind ik speculaties over zwangerschappen altijd een rare reactie. Als dat zo is dan horen we dat vanzelf. Als iemand ook maar een inimini buikje heeft komen die speculaties alweer om de hoek want oeeh ze heeft ooit gezegd dat ze zwanger wil worden. Come on
Een buikje een goede teaser voor een show?
Kourtney: leeft haar leven
De wereld: wowwwww the kardashians begint bijna weer op huluuuuuu wat een teaser dat buikje van haar!
Wow, bodyshaming en zwangerschap speculatie in 1 zin. Applaus.
De Kardashians doen niet aan ‘gewoon hun leven leven’. Alles is vooropgezet bij die mensen. Normaal vind ik het echt niet ok om over zwangerschappen e.d. te speculeren maar zij doen het er heel vaak om.
Oh ik voel elke keer als ik het zie plaatsvervangende schaamte voor Chris Rock. Echt zo naar.
Ik vond het nogal saai… ik hoor basically tien keer hetzelfde onder luider en drukker wordend gegitaar.
Maar misschien is mijn muzikale gehoor gewoon niet verfijnd genoeg.
Ik zie alleen een zwart vlak
Ik lees alle reacties nu en ik had het bewust in het FF Boulevard topic geplaatst omdat ik dacht dat juist dit dé plek was om te roddelen en te speculeren want boulevardtopic. Daar lijk ik me in te hebben vergist gezien de reacties. En dat ik een outfit niet mooi vind staan staat los van dat ik haar lichaam niet mooi zou vinden, dat vind ik twee verschillende dingen. Of is het zo dat als je vindt dat een outfit niet mooi staat, je ook automatisch bodyshamet? Oprechte vraag, want anders ben ik me daar niet bewust van geweest. Dat was in elk geval niet mijn bedoeling.
Alleen voor mezelf sprekend zit het hem een beetje in het woord flatteus, want daarmee doe je een aanname over hoe haar lichaam eruit ziet in die kleding.
Edit: ja wat @anon3219017 zegt dus
Sta je dan met je snuffert op de Revu
Het probleem van het woord “flatteus” imo is dat het vaak bedoeld wordt als “zo slank mogelijk”. Dus wanneer iemand zegt dat iets niet flatteus is, riekt dat veel naar bodyshamen.