Haha helemaal stuk om sommigen hier. Van alles mogen zeggen is oke maar als er een zwangerschap wordt gespeculeerd is het not done? Like wth
Ik snap de grap niet?
âHun eerste interview samenâ. En ook meteen het laatste
Betekent âflatteusâ niet gewoon dat je er goed uit ziet? Dat is niet voorbhouden aan mensen die slanker ogen dan ze echt zijn. Lijkt mij.
Zo heb ik het nog nooit iemand horen gebruiken eerlijk gezegd. Het is altijd op een âHet kleed afâ manier.
Het woord op zich is wel breder, het wordt ook vaak gebruikt voor bijvoorbeeld kleuren in kleding en hoe die bij je huid staan. Grijs is bij mij bijvoorbeeld niet flatteus maar rood wel.
Ik snap werkelijk niet wat hier onflatteus aan is. Het staat haar naar mijn mening mooi en ik krijg helemaal geen zwangerschapsassociaties bij dat minibuikje⊠alles is gewoon mooi in verhouding
@Hejira je hoort het idd ook vaak in die context, maar vaak gaat het toch over âafkledenâ. In dit geval zou het niet flatteus zijn omdat je een buikje ziet.
Dit haat ik dus he, dat gezeik om een aftekenende buik. Ik ben vrij dik en heb pas sinds een jaar ofzo dat ik nauwsluitendere kleding durf te dragen waar mijn buik in te zien is omdat ik me altijd ZO schaam door dit soort kutcomments.
Laat zelf je uberplatte, egale buik dan maar zien als je zo een commentaar op dat van een ander hebt.
Wow ja als iémand vaak het woord flatteus (of preciezer: dit flatteert jou niet!) heeft gebruikt is het mijn moeder wel.
Hahaha ja tegen mijn zusje met maat 36 zegt ze het nooit. Tegen mij, ook een normale maat 40, wel.
Die bestaat bij mij niet, want mijn organen claimen alle ruimte in.
Maar een egaal platte buik komt weinig voor. En een sixpack bij vrouwen is nog zeldzamer.
Vind het ook een beetje raar om te roddelen over iemands zwangerschap. Weet jij veel of diegene een kinderwens heeft of miskramen heeft gehad.
In dit geval word het flink uitgelicht in de nieuwe kardashians serie. Dus opzich is het niet zo raar dat er speculaties over zwangerschappen ontstaan. Ook precies de aandacht die de kardashians wouden natuurlijk.
Vind ik nog lulliger eigenlijk. Bij iemand die graag een kindje zou willen en daar moeite mee heeft zou ik al helemaal niks zeggen.
Ik vind het wel altijd lastig hoe ver je dit door moet trekken want vaak is een kleur niet flatteus omdat je er bleek door lijkt, maar eigenlijk impliceer je daarmee dan toch ook dat het niet oke is om bleek te zijn? Of omdat bijv. rood je rosacea meer laat opvallen, maar eigenlijk impliceer je dan dat je je rosacea moet camoufleren.
Gewoon even een filosofische gedachte hoor, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ervan vind. Want ik vind bij mezelf kleding soms ook niet zo mooi staan omdat je mijn buikje erin ziet en ik het gewoon mooier vind als dat niet opvalt. Net als dat ik inderdaad bepaalde kleuren liever niet draag omdat ik vind dat ze me bleek maken. Maar eigenlijk is dat natuurlijk allemaal herleidbaar tot ons schoonheidsideaal.
Ja dat is zo, ik bedoelde ook niet dat het woord wel of niet met het schoonheidsideaal te maken heeft (dat heeft het wel, en flatteus is sowieso subjectief) maar dat het breder gebruikt wordt dan er dikker/dunner uitzien. Belichting kan ook flatteus of onflatteus zijn.
Vind âŹ5000 wel een schijntje, maar misschien ben ik Amerikaanse bedragen gewend.
Ik zou bij Yvonne ook veel hoger inzetten met het bedrag in gedachten wat zij per maand vangt met deze onzin
Haha omg ik dacht, dat is onze forummeit! Maar dat is Samantha Stroombergen. Jammer.
ja inderdaad⊠echt klaar met mijn lichaam bedekken en verbergen omdat anderen er mogelijk een mening over hebben.