Hahaha ja tegen mijn zusje met maat 36 zegt ze het nooit. Tegen mij, ook een normale maat 40, wel.
Die bestaat bij mij niet, want mijn organen claimen alle ruimte in.
Maar een egaal platte buik komt weinig voor. En een sixpack bij vrouwen is nog zeldzamer.
Vind het ook een beetje raar om te roddelen over iemands zwangerschap. Weet jij veel of diegene een kinderwens heeft of miskramen heeft gehad.
In dit geval word het flink uitgelicht in de nieuwe kardashians serie. Dus opzich is het niet zo raar dat er speculaties over zwangerschappen ontstaan. Ook precies de aandacht die de kardashians wouden natuurlijk.
Vind ik nog lulliger eigenlijk. Bij iemand die graag een kindje zou willen en daar moeite mee heeft zou ik al helemaal niks zeggen.
Ik vind het wel altijd lastig hoe ver je dit door moet trekken want vaak is een kleur niet flatteus omdat je er bleek door lijkt, maar eigenlijk impliceer je daarmee dan toch ook dat het niet oke is om bleek te zijn? Of omdat bijv. rood je rosacea meer laat opvallen, maar eigenlijk impliceer je dan dat je je rosacea moet camoufleren.
Gewoon even een filosofische gedachte hoor, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ervan vind. Want ik vind bij mezelf kleding soms ook niet zo mooi staan omdat je mijn buikje erin ziet en ik het gewoon mooier vind als dat niet opvalt. Net als dat ik inderdaad bepaalde kleuren liever niet draag omdat ik vind dat ze me bleek maken. Maar eigenlijk is dat natuurlijk allemaal herleidbaar tot ons schoonheidsideaal.
Ja dat is zo, ik bedoelde ook niet dat het woord wel of niet met het schoonheidsideaal te maken heeft (dat heeft het wel, en flatteus is sowieso subjectief) maar dat het breder gebruikt wordt dan er dikker/dunner uitzien. Belichting kan ook flatteus of onflatteus zijn.
Vind âŹ5000 wel een schijntje, maar misschien ben ik Amerikaanse bedragen gewend.
Ik zou bij Yvonne ook veel hoger inzetten met het bedrag in gedachten wat zij per maand vangt met deze onzin
Haha omg ik dacht, dat is onze forummeit! Maar dat is Samantha Stroombergen. Jammer.
ja inderdaad⊠echt klaar met mijn lichaam bedekken en verbergen omdat anderen er mogelijk een mening over hebben.
Ander nieuws over Kourtney: het schijnt dat ze getrouwd is na de Grammyâs!
Bron:
In het kader van onflatteus. Ik ben aan het kijken voor jurken kom ik dit tegen
Echt why?? Kunnen we niet met zân allen een klacht indienen?
Is bij Peek & Cloppenburg dus misschien moet ik daar sowieso niet kijken.
Edit: En nĂłg irritanter, ik wil helemaal niks verbergen!
Blijft er nog een jurk over als je alles wil camoufleren?
Zie dit overigens voor het eerst. Kan echt niet.
Dus grote buiken mogen wel? Score.
pff het enige waarbij dit oké zou zijn is als je je zwangerschap nog even wil verbergen voor de buitenwereld.
Ik denk dat veel mensen juist blij zijn met deze filteroptie :(.
Als je alles selecteert, dan laat ie alles zien, dus dan heeft het ook 0 zin. Ik zag later pas de filter accentueren maar die werkt ook voor geen meter.
@S.onrisa maar ook alleen maar omdat mensen opmerkingen maken
En zelfs dan heb je niet zoân filter nodig, dan zoek je gewoon op bepaalde jurken
nog wat leuke roddels om te lezen op een regenachtige ochtend
Rachel Hazes is bezig met een boek over haar leven. Dit moeten we natuurlijk lezen.
En ze heeft verteld over haar zelfmoordpoging, waarbij uiteraard André haar heeft behoed.
Rachel Hazes over zelfmoordpoging: âIk denk dat DrĂ© dacht: wegblijvenâ
https://www.ad.nl/show/rachel-hazes-over-zelfmoordpoging-ik-denk-dat-dre-dacht-wegblijven~ad409805/