Ander nieuws over Kourtney: het schijnt dat ze getrouwd is na de Grammy’s!
Bron:
Ander nieuws over Kourtney: het schijnt dat ze getrouwd is na de Grammy’s!
Bron:
In het kader van onflatteus. Ik ben aan het kijken voor jurken kom ik dit tegen
Echt why?? Kunnen we niet met z’n allen een klacht indienen?
Is bij Peek & Cloppenburg dus misschien moet ik daar sowieso niet kijken.
Edit: En nóg irritanter, ik wil helemaal niks verbergen!
Blijft er nog een jurk over als je alles wil camoufleren?
Zie dit overigens voor het eerst. Kan echt niet.
Dus grote buiken mogen wel? Score.
pff het enige waarbij dit oké zou zijn is als je je zwangerschap nog even wil verbergen voor de buitenwereld.
Ik denk dat veel mensen juist blij zijn met deze filteroptie :(.
Als je alles selecteert, dan laat ie alles zien, dus dan heeft het ook 0 zin. Ik zag later pas de filter accentueren maar die werkt ook voor geen meter.
@S.onrisa maar ook alleen maar omdat mensen opmerkingen maken
En zelfs dan heb je niet zo’n filter nodig, dan zoek je gewoon op bepaalde jurken
nog wat leuke roddels om te lezen op een regenachtige ochtend
Rachel Hazes is bezig met een boek over haar leven. Dit moeten we natuurlijk lezen.
En ze heeft verteld over haar zelfmoordpoging, waarbij uiteraard André haar heeft behoed.
Rachel Hazes over zelfmoordpoging: ‘Ik denk dat Dré dacht: wegblijven’
https://www.ad.nl/show/rachel-hazes-over-zelfmoordpoging-ik-denk-dat-dre-dacht-wegblijven~ad409805/
Om te huilen dit. Terwijl het ‘benadrukken’ filter wat mij betreft wel een goed origineel idee is. Jammer dat ze daar niet zijn gestopt
Neee wat doe je me aan. Ik moet nog werken!
Ik ben benieuwd of Johnny rechterlijk wordt vervolgd
Echt zo verdrietig Ik zou de 24e april met mijn moeder naar zijn afscheidsconcert. Maar super goed dat hij alles annuleert en met zijn gezin zijn laatste tijd door gaat brengen.
Op zijn Instagram staat:
“Lieve vrienden
Na een nieuwe scan is als een mokerslag aangekomen dat ik niet nog - zoals verwacht - een paar maanden, maar eerder een paar weken te leven heb. Mijn conditie holt achteruit.
Daarmee zijn alle plannen van de baan, het restant OK Boomer en helaas, helaas ook het grote afscheidsfeest in Nieuwe Luxor op 24-4. (Theaters zullen contact opnemen met de kaartkopers)
Als herinnering aan een topavond die er dus niet van zal komen, de set zoals hij eruit zag.
Ik wens jullie alle liefs en ook sterkte met dit verdrietige nieuws.
Ik hoop er met mijn gezin nog een bijzondere tijd van te maken
en dank iedereen voor alle warmte, steun en applaus de afgelopen decennia. Ik ben nog niet weg hier, maar zeg het alvast:
Het was een prachtig leven.
Liefs, Jan”
Lijkt me zo vreemd als je weet dat je bijna doodgaat. Ergens heel fijn dat je bewust afscheid kan nemen. Maar ook heel surrealistisch dat je dan weet oke het is geen maanden meer maar weken.
Ik schrok ook van de vrouw van John de Mol, dat ze tegen Shima zei: zet een pet op en boek een andere hotelkamer? Wtf.
Ruud je bent er niet bij geweest, dus even je bek houden.
Wat een woordenkots van Ruud de Wild.
Johnny mag van mij kapot worden gemaakt, Ruud. Net als die hele familie die alles in een doofpot stopt.
“Johnny de Mol gaf mevrouw Shima Kamali Sarvestani plotseling een harde duw, waardoor zij over een paar stoelen/ligbedjes op de grond viel. Omdat zij zo over haar toeren was heeft zij Johnny de Mol toen, met de blote hand, een klap gegeven op zijn gezicht. Daarop pakte hij haar beet en sleurde hij haar, schoppend tegen haar ribben, door de hele tuin van het hotel. Omdat mevrouw Shima Kamali Sarvestani hard om hulp begon te schreeuwen kneep Johnny de Mol haar keel dicht en deed zijn hand op haar mond om het geschreeuw te voorkomen. Nadat mevrouw Shima Kamali Sarvestani zich uit zijn greep en verstikkingspoging had geworsteld is zij naar de hotelkamer gerend. Johnny de Mol ging achter haar aan en heeft haar in de badkamer van de hotelkamer volledig in elkaar geslagen.”
Zelf zegt Shima daarover in een verklaring die zij onder ede heeft afgelegd en die ook bij de aangifte is gevoegd: “Zodra Els (vrouw John de Mol) mij zag (rond twee uur en dertig minuten (02.30 uur)) stelde ze voor om naar onze kamer terug te gaan. We komen binnen en Els loopt direct naar het balkon toe waar Johnny staat, en vervolgens zegt Els met verheven stem dat het belachelijk is dat wij het zover hebben laten komen op het huwelijk van twee vrienden en Els dwong mij mijn spullen te pakken om mij vervolgens in een heel ander hotel onder te brengen. Het had immers geen zin meer om te blijven, laat staan om met een gehavend gezicht aan het ontbijt te verschijnen. Els eiste dat ik een petje op deed en via de receptie was er binnen vijf minuten een kamer in een nabij liggend hotel geboekt.”