Trigger huishoudelijk geweld
Wat zullen mensen wel niet denken
Wat zullen mensen wel niet denken
Gister zat die kerel Perridon bij Jinek en die kwam ook aanzetten met dat familie de Mol al zoveel op hun bordje hebben gehad de laatste tijd en âhoge bomen vangen veel windâ Sowieso zei hij de hele uitzending steeds beschamende dingen. Ook een opmerking toen Splinter zei dat hij van de mannenliefde is âJoh niet te zien!â Kunnen we deze man ook heeeeel snel van de tv afhalen. Niet goed voor mijn bloeddruk
Met het Voice gebeuren deed hij dat ook. Maar blijkbaar heeft hij (en Olcay ook) dezelfde manager als Linda de Mol.
Jamie Vaes zal haar kant van het verhaal zo doen bij Khalid en Sophie op NPO1. Begint om 19:00u.
Ja ik heb het aanstaan maar komen eerst allerlei andere items
Ja en ook dat cringe âik neuk nog!!â
En hoe hij over Evaâs âboobie filmpje praatte.
Ik dacht echt dat hij een grap maakte toen hij het over âhaat voor luie mensenâ had
Kan iemand hoogtepunten delen voor de mensen die het niet kunnen volgen.
Het is tot nu toe nog vrij algemeen
Dat het mentaal ook zwaar was eigenlijk na 1 jaar al
Ze heeft veel berichten ontvangen van vrouwen en kinderen in dezelfde situatie
Ja snap ook niet wat Khalid wil horen van haar maar ja miss is dit de strategie die haar advocaat heeft bedacht
Ze zegt het nodig te hebben gehad dat de beelden zijn uitgelekt omdat ze anders waarschijnlijk weer terug was gegaan
De aangifte op Ibiza heeft ze destijds ingetrokken omdat ze niet wilde dat het ging escaleren, om Jorik zân carriĂšre te redden
Nu heeft ze goede begeleiding van de advocaat waardoor ze het nu wel durft?
Heel ongemakkelijk nu het excuus filmpje
Ik denk ook dat Khalid niet de beste interviewer is voor een gesprek als dit.
OG
Maar het is toch logisch dat ze niet alle ins en outs gaat delen.
Ze zegt dat ze zelf ook ziet dat ze verstijfd zit in het excuus filmpje en dat ze er niet achter stond maar het was een idee van het management van Jorik
1e jaar was rozengeur en maneschijn. Hij kan ook leuk zijn. Ergens blijf je van iemand houden of kan je iemand missen, ook al is diegene niet goed voor je.
Na 1 jaar begon het; emotionele manipulatie. Woorden doen meer pijn. Langzaam begon het fysieke.
Na een tijd kon ze ook in haar omgeving niet meer echt terecht voor steun, ze waren er wel voor haar maar niemand snapte waarom ze bij hem bleef.
Na bekendmaking filmpjes kreeg ze heel veel steun van andere slachtoffers etc, toen snapte ze pas dat ze niet aan zichzelf hoeft te twijfelen.
Ze kan niet zeggen ivm het onderzoek hoe het filmpje vd mishandeling bij LifeofYvonne terecht is gekomen.
Ze heeft destijds de 1e aangifte ingetrokken omdat ze zijn carriĂšre geen schade wilde berokkenen. Ze hadden toen hetzelfde management (ze laten dat filmpje waarin hij haar knuffelt en spijt betuigt zien, ze kan er niet goed naar kijken). Was volledig geregisseerd
Ik vind dâr wel goed overkomen, komt goed uit haar woorden, is rustig, duidelijk. Spaart hem totaal niet.
De advocaat zegt dat er zaken vooral financieel en omtrent hun zoon moeten worden afgehandeld
Excuus filmpje van Jorik wordt getoond Khalid zegt dat zij niet wordt genoemd
Jamie zegt dat ze hier kwaad van werd dat ze ziet dat het crisismanagement is en heeft hierover geklaagd bij het management en zelf naar een ander management is gegaan
Ze hoopt dat hij inzichten krijgt maar ze gelooft dit niet omdat ze vindt dat hij een nare houding heeft
Ze had waarschijnlijk in een doos op de gracht gestaan als ze Kim niet had (de advocaat)
Nu ik Jaimie zo hoor praten over het filmpje van afgelopen zomer op Ibiza en ook terugdenk aan die Bram Moskovisch die even Jorrik en en zijn zoon (de manager van) aan het verdedigen was vond ik het toen al gĂȘnant (zacht uitgedrukt) maar nu vind het helemaal bizar.
Ik heb Jaimie altijd al hele sterke media presence (ff geen goed NL woord voor). Rustig. Doordacht, kan emotie inzetten waar nodig
hoe bedoel je breder trekken?