FF Boulevard #7

Ik vind het juist goed dat het over haar gaat. Voor het eerst zie ik haar vechten. En daarmee vecht ze voor haar zoon. Terwijl alle keren dat ze besloot niet te vechten dat deed om haar zoon en Jorik te beschermen ten koste van zichzelf.

@statelyblack Hoorde je dat letterlijk dat hij hen het huis wilde uitzetten? Of heb ik wat gemist?
@Alchemy Dat was toen ook haar management. Heb je wat aan op zo’n moment…

10 likes

Wat een pisventje; ik heb er geen andere woorden voor

3 likes

Ik vind dat Jaimie het heel goed doet. Inderdaad heel rustig, volwassen en ze komt goed uit haar woorden. Goed dat haar advocaat (dat is haar advocaat toch, die Kim?) er ook bij is ter ondersteuning.

13 likes

Hahahaha jezus mevrouw Coldeweijer is jaloers hoor. Wat een laffe kutopmerking

18 likes

En al die onnodige afkortingen ook

11 likes

Dacht ook eerst dat ze het over een avocado had ipv advocaat :confused:

Maar ik heb ook de neiging om advocado te schrijven

8 likes

Wat is hier ook de toegevoegde waarde van? Echt laag om zo proberen te scoren.

15 likes

Ze impliceert dat een advocaat er zo niet uit hoort te zien. Achterlijk wijf.

22 likes

Hoezo zo super awkward? Hij blijft vrij feitelijk, wil haar alle ruimte geven, niks van woorden in de mond leggen

6 likes

Volgens mij is Yvonne erg onzeker over zichzelf. Want ze doet wel heel “kijk-mij-girl-boss-zijn”, maar het is dan weer jammer dat ze andere succesvolle vrouwen naar beneden haalt met een opmerking over het uiterlijk. Want lager dan dat kun je bijna niet gaan. Deze advocaat ziet er gewoon prima uit, dus Yvonne moet niet zo zeiken.

32 likes

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Vind het gewoon zo jammer dat je als vrouw een andere vrouw om haar uiterlijk gaat zitten afkraken. Als het nou nog een of ander rotmens was die iets verschrikkelijks had gedaan dan denk ik nog van oké (sowieso hoeft het dan ook niet). Maar deze vrouw zit daar gewoon haar werk te doen. Echt 0 toegevoegde waarde om zo’n jolige popi jopi opmerking te maken.

Bah :face_vomiting:.

13 likes

Maar hoezo is het uiterlijk van een advocaat sowieso relevant? Dan mis je echt het hele punt

31 likes

Het uiterlijk zelf zou niet relevant moeten zijn maar wel hoe je jezelf neerzet. Julia Mekkes had tijdens haar advocaat stagiaire tijd een FHM (of ietsvergelijkbaars) fotoreportage online staan. Ik vind dat toch niet helemaal handig.

Deze advocaat die door haar uiterlijk wel opvalt (niets mis mee) heeft ook een insta vol foto’s die ik op zijn minst gezegd niet handig vind. Ook fotos van haar dochter. In een maatschappij waarin advocaten worden afgeknald omdat ze bepaalde mensen bijstaan vind ik dat erg onhandig. Daarnaast ook wel veel zwoelen fotos. Mag allemaal, maar op je zakelijke account; niet handig

5 likes

Wait what? Wat is daar niet ‘handig’ aan?

20 likes

Deze vrouw is blijkbaar goed in haar werk als advocaat, waar Jaimie haar voor ingezet heeft.

De advocaat hoeft niet te leren om zich wat “handiger” te gedragen, wij moeten eens leren om mensen serieus te nemen als ze niet aan ons standaardbeeld van hoe een advocaat “moet” zijn voldoen.

132 likes

Ik heb op haar instagram gekeken want na je post verwachtte ik content die niet op OnlyFans zou misstaan. Helemaal niets van gezien. Gewoon een mooie vrouw die zich goed weet te kleden.

En zelfs al zou ze met haar tieten vol op insta staan, dat betekent niet dat ze geen goede advocaat is.

21 likes

Mis ik iets ofzo? Wat zou er mis moeten zijn met haar voorkomen op tv?

4 likes

Echt zo typisch. Uiterlijk uiterlijk en uiterlijk :face_vomiting:.
Boeie, ze staat iemand bij die geestelijk en lichamelijk kapot is gemaakt. Ipv het verhaal is de focus verschoven op haar advocaat. Ik zie dit probleem nooit bij mannen maarja…

51 likes

Rare take. De persoon waarop je doelt had niet eens Instagram, dus wat probeer je nou te zeggen?

3 likes

Inez Weski is ook een opvallende verschijning, maar dat is niet relevant. Ze is een hele goede advocaat en haar cliënten weten dat.

Zolang je je werk goed doet, is uiterlijk niet boeiend. En er is een reden waarom ze cliënten heeft en dat heeft niks te maken met haar koppie of insta.

En diegene die daarop afknappen, prima dan neem je een andere advocaat

14 likes