FF Boulevard #7

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Vind het gewoon zo jammer dat je als vrouw een andere vrouw om haar uiterlijk gaat zitten afkraken. Als het nou nog een of ander rotmens was die iets verschrikkelijks had gedaan dan denk ik nog van oké (sowieso hoeft het dan ook niet). Maar deze vrouw zit daar gewoon haar werk te doen. Echt 0 toegevoegde waarde om zo’n jolige popi jopi opmerking te maken.

Bah :face_vomiting:.

13 likes

Maar hoezo is het uiterlijk van een advocaat sowieso relevant? Dan mis je echt het hele punt

31 likes

Het uiterlijk zelf zou niet relevant moeten zijn maar wel hoe je jezelf neerzet. Julia Mekkes had tijdens haar advocaat stagiaire tijd een FHM (of ietsvergelijkbaars) fotoreportage online staan. Ik vind dat toch niet helemaal handig.

Deze advocaat die door haar uiterlijk wel opvalt (niets mis mee) heeft ook een insta vol foto’s die ik op zijn minst gezegd niet handig vind. Ook fotos van haar dochter. In een maatschappij waarin advocaten worden afgeknald omdat ze bepaalde mensen bijstaan vind ik dat erg onhandig. Daarnaast ook wel veel zwoelen fotos. Mag allemaal, maar op je zakelijke account; niet handig

5 likes

Wait what? Wat is daar niet ‘handig’ aan?

20 likes

Deze vrouw is blijkbaar goed in haar werk als advocaat, waar Jaimie haar voor ingezet heeft.

De advocaat hoeft niet te leren om zich wat “handiger” te gedragen, wij moeten eens leren om mensen serieus te nemen als ze niet aan ons standaardbeeld van hoe een advocaat “moet” zijn voldoen.

132 likes

Ik heb op haar instagram gekeken want na je post verwachtte ik content die niet op OnlyFans zou misstaan. Helemaal niets van gezien. Gewoon een mooie vrouw die zich goed weet te kleden.

En zelfs al zou ze met haar tieten vol op insta staan, dat betekent niet dat ze geen goede advocaat is.

21 likes

Mis ik iets ofzo? Wat zou er mis moeten zijn met haar voorkomen op tv?

4 likes

Echt zo typisch. Uiterlijk uiterlijk en uiterlijk :face_vomiting:.
Boeie, ze staat iemand bij die geestelijk en lichamelijk kapot is gemaakt. Ipv het verhaal is de focus verschoven op haar advocaat. Ik zie dit probleem nooit bij mannen maarja…

51 likes

Rare take. De persoon waarop je doelt had niet eens Instagram, dus wat probeer je nou te zeggen?

3 likes

Inez Weski is ook een opvallende verschijning, maar dat is niet relevant. Ze is een hele goede advocaat en haar cliënten weten dat.

Zolang je je werk goed doet, is uiterlijk niet boeiend. En er is een reden waarom ze cliënten heeft en dat heeft niks te maken met haar koppie of insta.

En diegene die daarop afknappen, prima dan neem je een andere advocaat

14 likes

Misschien niet. Maar doet het af aan haar kwaliteiten als advocaat? Wellicht een beetje een vergezochte vergelijking van mij, maar toch.

6 likes

Ik vind dit wel een onsmakelijke opmerking.

9 likes

We moeten af van het beeld dat de advocaat een witte man is. En laten we vooral niet mensen, in dit geval vrouwen, die er anders uit zien omdat ze bijvoorbeeld vrouw zijn, make up op hebben en zich goed verzorgen, zo afkraken. Ze doen gewoon hun werk. We kraken toch Hugo de Jonge ook niet af om zijn lelleke schoenen, maar om zijn schandalen? Nou die vrouw doet haar werk veel beter en krijgt een emmer shit over dr heen.

En het kan niet je smaak zijn, maar dan nog zeg…

73 likes

Precies “bepaalde mensen”. Je haalt er nu iets bij wat helemaal niet aan de orde is in dit geval. Een advocaat heeft zelf altijd nog de keuze om iemand wel/niet bij te staan en om bepaalde fotos het internet op te knallen.

6 likes

Oh wat een hoop reacties…

Ik doel inderdaad op de advocaat die een kroongetuige bijstond en voor zijn woning is doodgeschoten.

Als advocaat maak je ‘professionele vijanden’ en dat zijn meestal niet keurige burgers. Mijn mening is dat je - jammer genoeg - zo weinig mogelijk van je persoonlijk leven (vindbaar/herkenbaar) op internet moet zetten. Juist omdat die professioneel vijanden er steeds minder moeite mee lijken te hebben in te grijpen op je persoonlijk leven.

2 likes

Juist dat voorbeeld laat toch zien dat je daar niks tegen kan doen? Sowieso staat zij totaal andere cliënten bij. Vind het een rare blaming the victim. Er staat 1 herkenbare foto van een kind op en haar hele moederschap en professionaliteit wordt in twijfel getrokken. Als ze zich als een degelijke Merkel kleedde was dat echt niet zomaar gebeurd. Ik zie ook helemaal geen zwoele foto’s trouwens, maar vooral heel veel seksisme door andere vrouwen.

14 likes

Suggereer je nu dat lil kleine wat van plan is? Ik vind jouw aannames vrij ver gaan.

3 likes

Ik denk dat het de mensen die je nu omschrijft geen drol uitmaakt of je dingen op social media zet, want die weten je toch wel te vinden als ze willen.

Ik vind het juist verfrissend dat er eens een knappe dame als advocaat op tv is in plaats van de gemiddelde kak man

20 likes

Sorry maar dit is toch een heel eenzijdig beeld van advocaten. Niet iedere advocaat is een strafrechtadvocaat hè?

De advocaat in kwestie is een familierechtadvocaat. Dat is echt totaal iets anders dan de advocaat die de kroongetuige bijstond.

En dan alsnog wat heeft het bijstaan van een kroongetuige of wie dan ook te maken met je uiterlijk?

Je kan ook advocaat zijn zonder maatpak of mantelpak.

17 likes

Nee kom op zeg dit suggereert ze echt helemaal niet.

Het is toch gewoon een feit dat je werk als advocaat gevaarlijk kán zijn. (Ik vind hoe zij eruit ziet of wat ze op insta zet daar niks mee te maken hebben overigens, tenzij ze constant haar live locatie heeft aanstaan ofzo)

41 likes