Bij familierecht advocaten zie je juist wel vaker dat genoemd wordt of ze zelf kinderen hebben. Ik denk dat zij juist vanwege hoe ze is en zich presenteert heel goed bepaalde cliënten bij kan staan. Vind het echt kortzichtig om dat als onprofessioneel weg te zetten.
Niet elke advocaat is een strafrecht advocaat he… en sowieso dat je professionele vijanden maakt als advocaat echt heel erg overdreven.
Oke… je zal het vast veel beter weten dan ik
AMEN
En dat vrouwen die voldoen aan het schoonheidsbeeld dom zijn (of andersom dat alleen vrouwen die niet aan dit beeld voldoen WO opgeleid kunnen zijn)
Ik heb het fragment terug gekeken en ik vind het zo fijn voor Jaimie dat ze ten eerste nu weg is bij die engnek, maar ook helemaal in haar kracht staat door dit interview te geven. Geweld doorbreken is zo moeilijk en ze kan echt een mooi voorbeeld zijn voor anderen in gelijke situaties.
In ieder geval is cancel culture in dit geval terecht en ik hoop dat Lil’ Kleine geen carrière meer heeft na dit incident. Hopelijk stoppen we nu met het beroemd maken van mannen met een Napoleoncomplex.
Vond het ook wel goed dat naar voren kwam hoe waardeloos haar management haar hierin behandeld heeft, zij mogen ook wel echt het boetekleed aantrekken wat dat betreft.
Vond het ook weer schrijnend duidelijk worden dat geld en fame belangrijker is dan het welzijn van een vrouw en kind.
Ja ik vond het ook goed dat ze benadrukte dat je, ondanks de heftige en akelige gebeurtenissen in de relatie, wel aan iemand gehecht bent en van iemand houdt en moet loskomen, en dat dat alsnog een rouwproces is. Denk dat veel mensen dat niet snappen (en dat is ook wel weer enigszins begrijpelijk).
Dit vind ik ook niet oke om te zeggen. Als we alle pijlen op @Beutyschooldropout doen omdat we advocaten niet mogen benadelen om hun uiterlijk, dan slaat het nergens op om vervolgens wel andere advocaten die er niet zo uitzien gemiddelde kak man te noemen. Of om haar juist te bevoordelen om hoe ze eruit ziet.
Ja ik denk dat het als buitenstaander heel makkelijk is om te roepen ga toch weg bij die klootzak etc. Terwijl ze er natuurlijk wel van houd en ineens is die persoon uit je leven, hoe rotte appel diegene dan ook mag zijn het gevoel is niet zo hup verdwenen.
Ik denk wel gewoon fijn jonge vrouw vs witte grijze man boven de 50. Maar daarbij hoeft het verder niet over uiterlijk te gaan idd
Niet verrassend, maar denk ook dat hij voorlopig even niet meer gaat acteren dus zal hij er niet veel van merken.
Hopelijk gaat hij wel in therapie na dit alles
Aaaaw wat lief dit
Vond die 2e zo sad, hij komt daar echt uitgeput over
Ik zie inderdaad online zo veel van deze filmpjes over Will. Ik denk dat hij alles zou doen om zijn vrouw tevreden te stellen, hierdoor over zijn eigen grenzen gaat. En hoe meer zij hem afwijst, hoe meer hij probeert. Want deze man wilt gewoon liefde, bevestiging en een glimlach van zijn vrouw.
Het is heel verdrietig om te zien.
Alsof er een of andere therapeut bij alles wat je de hele dag doet, je acties afweegt, en uitlegt wat je onderliggende gedachten en constructies zijn wanneer je de afwas aan het doen bent
Wat ik lees over die 40e verjaardag van Jada: Will talks about it in his autobiography. She did not want a big celebration, him going OTT for her birthday was a huge “look how awesome of a husband I am!” moment of ego for him. They had an enormous falling out over it but he basically spent her birthday forcing her to do things she expressly told him she did not want to do, ahead of time.
Dat zet het toch wel in een ander daglicht naar mijn mening, door alleen een deel van de informatie te laten zien komt Jada er niet zo goed vanaf, terwijl ik haar wel begrijp in dit geval.
Context is everything.