Dit vind ik ook niet oke om te zeggen. Als we alle pijlen op @Beutyschooldropout doen omdat we advocaten niet mogen benadelen om hun uiterlijk, dan slaat het nergens op om vervolgens wel andere advocaten die er niet zo uitzien gemiddelde kak man te noemen. Of om haar juist te bevoordelen om hoe ze eruit ziet.
Ja ik denk dat het als buitenstaander heel makkelijk is om te roepen ga toch weg bij die klootzak etc. Terwijl ze er natuurlijk wel van houd en ineens is die persoon uit je leven, hoe rotte appel diegene dan ook mag zijn het gevoel is niet zo hup verdwenen.
Ik denk wel gewoon fijn jonge vrouw vs witte grijze man boven de 50. Maar daarbij hoeft het verder niet over uiterlijk te gaan idd
Niet verrassend, maar denk ook dat hij voorlopig even niet meer gaat acteren dus zal hij er niet veel van merken.
Hopelijk gaat hij wel in therapie na dit alles
Aaaaw wat lief dit
Vond die 2e zo sad, hij komt daar echt uitgeput over
Ik zie inderdaad online zo veel van deze filmpjes over Will. Ik denk dat hij alles zou doen om zijn vrouw tevreden te stellen, hierdoor over zijn eigen grenzen gaat. En hoe meer zij hem afwijst, hoe meer hij probeert. Want deze man wilt gewoon liefde, bevestiging en een glimlach van zijn vrouw.
Het is heel verdrietig om te zien.
Alsof er een of andere therapeut bij alles wat je de hele dag doet, je acties afweegt, en uitlegt wat je onderliggende gedachten en constructies zijn wanneer je de afwas aan het doen bent
Wat ik lees over die 40e verjaardag van Jada: Will talks about it in his autobiography. She did not want a big celebration, him going OTT for her birthday was a huge “look how awesome of a husband I am!” moment of ego for him. They had an enormous falling out over it but he basically spent her birthday forcing her to do things she expressly told him she did not want to do, ahead of time.
Dat zet het toch wel in een ander daglicht naar mijn mening, door alleen een deel van de informatie te laten zien komt Jada er niet zo goed vanaf, terwijl ik haar wel begrijp in dit geval.
Context is everything.
Sowieos, maar een tijdje single blijven is ook een optie
Ok ok die telt dan niet, maar die 2e is wel alsnog een beetie raar
Ik weet er het fijne niet van, maar dat hele “entanglement” gedoe van een tijd terug was ook heel raar
Aah geweldig dit! Vind ze allebei zo leuk, lief dat ze samen zijn! Waar zouden ze elkaar hebben ontmoet?
Ooh ik vind dit echt een goede combi! Super leuk voor ze!
Ahh wat zoet, ik ga dat interview opzoeken vanmiddag
DPG Media Privacy Gate Ben Affleck en Jennifer Lopez zijn verloofd. Ik vind dit dus zo’n mooi stel . En heel bijzonder; exen die na zoveel jaar weer samenkomen (moet er zelf niet aan denken
)
Edit: weet niet hoe ik een link krijg waarbij je het nieuws al kunt zien?
Ik wist niet eens dat hun een stel waren trouwens
Lijkt me echt kut als ex/moeder van kids zijnde jennifer garner. Dat hij dan tijdens huwelijk vast dingen zei als nee nee ik en jlo dat ligt in het verleden no more love blabla en dan nu weer samen
Hoezo is dat kut? Volgens mij heeft zij haar zegen gegeven (hoewel ook niet eens nodig) aan hun nieuwe relatie