FF Boulevard #7

Misschien hebben ze het wel nooit over die relatie gehad tijdens hun huwelijk

1 like

Nou ja zou mij persoonlijk gewoon een beetje een nare bijsmaak geven

7 likes

Jlo en ben is toch gewoon een publiciteitsstunt?

16 likes

Maar zij zijn echt al een tijd gescheiden en hij heeft daarna een aantal relaties gehad met andere vrouwen. Het is niet alsof hij weer terug naar Jennifer Lopez is gegaan toen de scheidingspapieren nog niet waren getekend ofzo.

9 likes

Ik vind hem zooo “ik heb alles maar zwelg liever dan dat ik m’n issues aanpak” kinda guy. Kweenie vind iets heel irritant aan hem

8 likes

Huh zij was toch samen met Wouter de Winther of heb ik dit verzonnen?

Edit: Helemaal verzonnen. Ik kan die twee gezichten blijkbaar niet uit elkaar houden want het was altijd al Wierd Duk en ik snap het opeens nu ik zijn foto zie.

3 likes

Het enige wat ik weet van hem, is dat hij een opvallende tattoo op zijn rug heeft.

3 likes

Ik kan er echt niet over uit dat als je Duk als achternaam hebt, je het een goed idee vindt om je kind Wierd te noemen

32 likes

Ik kan er vooral niet over uit dat je een relatie met Wierd Duk zou willen

33 likes

Die krijgt gewoon betaald om te trouwen. Goed geregeld.

2 likes

Ik hoor alleen maar ‘rare eend’ op z’n steenkolen Engels uitgesproken als ik zijn naam hoor

13 likes

Ja ik dacht altijd dat het een parodieaccount op twitter was met een soort Donald Duck duckstad naam.
En toen kwam ik erachter dat het een echte naam was en dat de uitspraken/meningen ook echt waren :flushed: :nauseated_face:

19 likes

Hij was vorig jaar nog verloofd met een andere vrouw lol

3 likes

Over wie gaat dit?

1 like

:cry:

8 likes

Heftig, hopelijk helpen ze alles weg kunnen halen. Ik vind het wel heel goed dat ik er steeds meer vrouwen over zie posten. Zoveel vriendinnen van mij zijn het niet van plan omdat ze niet durven (of denken dat het ze vast niet overkomt), maar het is zo belangrijk om het wel te doen.

5 likes

Ik kreeg ook de brief vorige week als verjaardagscadeau voor m’n 30e. Zie er mega tegenop, maar geen moment getwijfeld.

16 likes

Je kan het met een zelftest doen hĂš, veel chiller als je het zo erg vindt

6 likes

Ja weet ik, maar vind dat ik mezelf eroverheen moet zetten :muscle:

3 likes

Ik vond die zelftest echt zo fijn

9 likes