FF Boulevard #7

Ik hoor alleen maar ‘rare eend’ op z’n steenkolen Engels uitgesproken als ik zijn naam hoor

13 likes

Ja ik dacht altijd dat het een parodieaccount op twitter was met een soort Donald Duck duckstad naam.
En toen kwam ik erachter dat het een echte naam was en dat de uitspraken/meningen ook echt waren :flushed: :nauseated_face:

19 likes

Hij was vorig jaar nog verloofd met een andere vrouw lol

3 likes

Over wie gaat dit?

1 like

:cry:

8 likes

Heftig, hopelijk helpen ze alles weg kunnen halen. Ik vind het wel heel goed dat ik er steeds meer vrouwen over zie posten. Zoveel vriendinnen van mij zijn het niet van plan omdat ze niet durven (of denken dat het ze vast niet overkomt), maar het is zo belangrijk om het wel te doen.

5 likes

Ik kreeg ook de brief vorige week als verjaardagscadeau voor m’n 30e. Zie er mega tegenop, maar geen moment getwijfeld.

16 likes

Je kan het met een zelftest doen hè, veel chiller als je het zo erg vindt

6 likes

Ja weet ik, maar vind dat ik mezelf eroverheen moet zetten :muscle:

3 likes

Ik vond die zelftest echt zo fijn

9 likes

Ik zag er ook heeel erg tegenop, maar het viel me echt 100% mee!

4 likes

Helaas ervaringsdeskundige, maar heel goed dat steeds meer mensen zich over het belang uitspreken

4 likes

Het viel mij ook heel erg mee. Succes!

3 likes

Herkenbaar, ik heb het dit jaar ook voor het eerst moeten doen. Het was binnen 2 minuten gepiept en de arts was heel relaxed en ging er goed mee om toen ik aangaf zenuwachtig te zijn.

4 likes

Sterker nog, volgens mij had de Donald Duck ook een persiflage personage gebaseerd op hem! Hij heette daar Woerd Duck volgens mij…

5 likes

Gistermiddag deze podcast opgezocht en tering wat verslavend, heb al 5 afleveringen ofzo geluisterd. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik snap niet zo goed waarom mensen dit leuk vinden, Ben is meerdere keren openbaar vreemd van haar gegaan de eerste keer. Lijkt me niet een fijne man

9 likes

En J.lo maakt er een compleet marketing spektakel van, het is zo afzichtelijk allemaal.

5 likes

Echt? Nooit meegekregen

8 likes

Ahw Marieke ligt er even uit.

11 likes