FF Boulevard #7

Ik zag er ook heeel erg tegenop, maar het viel me echt 100% mee!

4 likes

Helaas ervaringsdeskundige, maar heel goed dat steeds meer mensen zich over het belang uitspreken

4 likes

Het viel mij ook heel erg mee. Succes!

3 likes

Herkenbaar, ik heb het dit jaar ook voor het eerst moeten doen. Het was binnen 2 minuten gepiept en de arts was heel relaxed en ging er goed mee om toen ik aangaf zenuwachtig te zijn.

4 likes

Sterker nog, volgens mij had de Donald Duck ook een persiflage personage gebaseerd op hem! Hij heette daar Woerd Duck volgens mij…

5 likes

Gistermiddag deze podcast opgezocht en tering wat verslavend, heb al 5 afleveringen ofzo geluisterd. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik snap niet zo goed waarom mensen dit leuk vinden, Ben is meerdere keren openbaar vreemd van haar gegaan de eerste keer. Lijkt me niet een fijne man

9 likes

En J.lo maakt er een compleet marketing spektakel van, het is zo afzichtelijk allemaal.

5 likes

Echt? Nooit meegekregen

8 likes

Ahw Marieke ligt er even uit.

11 likes

Ik heb er ook een paar geluisterd. Alleen heb ik soms moeite over hoe ze dingen verwoorden zoals ā€˜omg, likeeee this is sooooooo horribleeee’ en ā€˜what the fuck is happening omg Hhahaha’ terwijl het in die aflevering over mogelijke seksuele handelingen met kinderen ging, ik vond dat niet zo gepast dus ik ben uiteindelijk zelf wel gestopt met luisteren.

4 likes

Yeah oh my god it’s verrrrry American. Heb alleen nog maar ā€œluchtigeā€ afleveringen gehoord, maar snap wel waar je op afknapt.

8 likes

Ja dat klopt ook helemaal, maar je hebt o my god en je hebt de iets meer (nep)dramatische Ow Myyyyy GaWwWwD en dat laatste hoorde ik vooral in deze segment terug komen, maar ik ben misschien ook gewoon een zeikerd hoor haha.

3 likes

100% same maar ik ben te gretig voor de juice

5 likes

Iedereen die je dacht leuk vond vind je door hun kut, en iedereen die je al kut vond blijkt ook kut. :smiling_face_with_tear: Haha echt niet goed voor je wereldbeeld die podcast.

6 likes

Britney is zwanger!

92 likes

Wow!

5 likes

Ik hoop dat de paparazzi Britney lekker met rust laten zodat ze deze keer misschien wel een relaxte zwangerschap heeft.

28 likes

ZO LEUK!!!

8 likes

Jaaa het is haar echt gegund!

3 likes