Jeeej echt living het best life!! Zo leuk
Ahhhhh wat fijn!!
Ziet Britney eigenlijk haar kinderen op het moment?
Ja, ze heeft gedeelde voogdij met Kevin, al is het 70/30 maar ze mag ze zien wanneer zij en de jongens het willen. Het zijn nu natuurlijk tieners dus die willen niet meer alleen met hun ouders rondhangen.
Maar ik ben blij voor Britney eindelijk heeft ze weer de regie over haar eigen leven.
Wat dacht je van nee
Sowieso nee inderdaad, maar het feit dat hij nog niet eens zijn excuses heeft aangeboden aan Jaimie volgens haar maakt dat ik nog meer NEE hierop zeg.
Maar hij heeft een hele moeilijke jeugd gehad
Alsof dat een vrijbrief is om herhaaldelijk je vriendin bont en blauw te meppen.
Kijk de rechter moet kijken naar de omstandigheden en eventuele verzachtende omstandigheden. Maar de publieke opinie hoeft dat niet. Dus…lil kleine kan de tering krijgen.
Wat er in dat artikel staat is natuurlijk dikke onzin. Maar er is toch echt niets mis mee met nadenken over waar bepaald gedrag vandaan komt. Dat staat toch echt niet gelijk aan zeggen dat het een vrijbrief is. Gedrag verklaren en hetzelfde gedrag veroordelen kan toch prima naast elkaar bestaan.
Sorry dat ik dit zeg, mannen die dit doen zijn het probleem maar vrouwen zoals deze die zulke mannen excuseren zijn ook echt een belangrijk onderdeel van dat probleem. Ik kan niet met zulke vrouwen. Ze zal zelf ook wel gebrainwashed zijn door het patriarchaat maar dat maakt het nog niet ok.
Guttegut deze vrouw…
Als Peter R de Vries er nog was geweest had zij nooit zoveel zendtijd gekregen
Kan vaak geen touw vastknopen aan haar gezwets.
Gilbert Gottfried is overleden
Het gerucht gaat op Twitter dat Asap Rocky vreemdgegaan is
Mag niet waar zijn
Het zou kennelijk tijdens Paris fashion week zijn gebeurd? En daarna nog heeft Rihanna haar schoenen gepromote? Lijkt me heeeel sterk
(Toch?)
Drake will call ASAP when things get rocky
‘Dat ze verliefd zou worden op een man met al drie kleine kinderen had ze nooit verwacht. Bovendien zat ze zelf nog in een scheiding en wilde ze eerst een tijdje alleen zijn.’
Was het niet ook misschien omdat het de (ex-)man van een vriendin van haar was?
Och jezus, jaren verder en dit is nog steeds het enige waarover ze het kan hebben bij interviews. Zeg gewoon eerlijk dat je met de man van je vriendin ervandoor bent gegaan. Ja vriendin en niet ‘bekende’. De receipts van jullie weekendjes weg staan nog steeds online.
Je bent ook echt een teringtrut als je dit flikt bij een vriendin en daarna ook nog het lef hebt om publiekelijk te ontkennen dat jullie ooit vrienden waren