Gilbert Gottfried is overleden
Het gerucht gaat op Twitter dat Asap Rocky vreemdgegaan is
Mag niet waar zijn
Het zou kennelijk tijdens Paris fashion week zijn gebeurd? En daarna nog heeft Rihanna haar schoenen gepromote? Lijkt me heeeel sterk
(Toch?)
Drake will call ASAP when things get rocky
‘Dat ze verliefd zou worden op een man met al drie kleine kinderen had ze nooit verwacht. Bovendien zat ze zelf nog in een scheiding en wilde ze eerst een tijdje alleen zijn.’
Was het niet ook misschien omdat het de (ex-)man van een vriendin van haar was?
Och jezus, jaren verder en dit is nog steeds het enige waarover ze het kan hebben bij interviews. Zeg gewoon eerlijk dat je met de man van je vriendin ervandoor bent gegaan. Ja vriendin en niet ‘bekende’. De receipts van jullie weekendjes weg staan nog steeds online.
Je bent ook echt een teringtrut als je dit flikt bij een vriendin en daarna ook nog het lef hebt om publiekelijk te ontkennen dat jullie ooit vrienden waren
Verdrietig
Jaa las het net ook. Zo sneu
Wat ondragelijk tegenstrijdig gevoel moet het zijn om blij te zijn met de geboorte van de ene en tegelijkertijd rouwt om de ander.
Wat een immens groot verdriet
Ik heb vandaag ( en nu nog) zitten kijken naar de verslaggeving van de zaak Johnny Depp vs Amber Heard. Dit is dag 5.
De laatste twee uur is Johnny aan het getuigen waarin hij onderandere uit de doeken doet hoe hij als kind (net als zijn broer en zus) hevig geestelijk en lichamelijk is mishandeld door zijn moeder. Ook zijn vader werd mishandeld door Betty Sue ( Johnny’s moeder)
Hij praat ook over zijn daarop volgende verslaving als vorm van zelfmedicatie, sinds hij 11 jaar oud was.
Hij begint nu net te spreken over de vermeende mishandelingen van Amber.
Het is echt hartverscheurend.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo duidelijk gebroken is, maar ook zo strijdbaar.
Zo’n zaak is sowieso al afschuwelijk, maar dat moet je als “celebrity” ook nog eens ten overstaan van de natie je hele prive leven tot in detail op straat gooien.
Het is overigens geen zaak om strafrechtelijke vervolging, maar een zogenaamde ‘deformation lawsuit’.
Ik zou niet weten hoe dit gaat eindige, maar dat er hem vreselijke dingen zijn aangedaan is wel duidelijk.
*Edit.
Johnny verteld over het eerste begin van de vermeende geestelijke mishandelingen.
Zo was er een incident waarin Johnny thuis kwam van werk en zijn schoenen uitdeed.
Amber zou zijn ontploft, omdat het volgens haar haar taak was om zijn schoenen uit te doen. Dat mocht hij niet zelf doen.
Ook omschrijft hij dat hij niet naar bed mocht wanneer hij wilde. Zij bepaalde zijn bedtijd, dus zat hij als gevolg soms uren te wachten tot hij van haar mocht gaan slapen.
Ik word hier echt kotsmisselijk van
Ik heb het de eerste dag gevolgd. Ik vind het zo bizar dat dit openbaar is!?
Op de eerste dag was zijn zus aan het getuigen en nu na jouw verhaal ben ik wel heel benieuwd welke kant het op gaat als Amber aan het woord mag. Zijn zus was (uiteraard) team Johnny en ontkende drugsgebruik maar toen werden er sms’jes en mails getoond waarin zij hem zegt te stoppen met drugs, dat was niet zo’n goede ronde.
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat eindigen want volgens mij zijn ze allebei vreselijk fout geweest. Erg toxic, inderdaad.
Het gaat niet goed met hen. Hoeveel incidenten zijn er al niet geweest in een hele korte tijd?
Wow zo heftig. Het lijkt me verschrikkelijk voor hem om toch een soort van gedwongen te worden om dit alles op tafel te moeten gooien.
Maar hij kiest hier eigenlijk zelf voor? Praat het gedrag van beiden niet goed, maar hij laat het zelf niet los. Hij kiest er bewust voor om haar (nogmaals) aan te klagen in een staat waarbij de wetten gunstig zijn terwijl hij een eerdere rechtszaak al verloren heeft. Ik snap ook niet zo goed want zijn einddoel is.
Ik heb wel het idee dat het algemene publiek compassie heeft voor Johnny en Amber door iedereen uitgekotst wordt. Ik heb er zelf geen mening over, ze kunnen allebei even erg voor elkaar geweest zijn I don’t know, maar die Amber heeft iets heel naars over zich.
Wat heeft die Amber nog voor carrière? De fans van Aquaman (lol bestaan die voor die slechte film?) motten haar niet en verder heeft ze niks noemenswaardig uitgebracht?