FF Boulevard #7

Verdrietig :broken_heart:

11 likes

Jaa las het net ook. Zo sneu :sob:

8 likes

Wat ondragelijk tegenstrijdig gevoel moet het zijn om blij te zijn met de geboorte van de ene en tegelijkertijd rouwt om de ander.

Wat een immens groot verdriet :broken_heart:

15 likes

Ik heb vandaag ( en nu nog) zitten kijken naar de verslaggeving van de zaak Johnny Depp vs Amber Heard. Dit is dag 5.

De laatste twee uur is Johnny aan het getuigen waarin hij onderandere uit de doeken doet hoe hij als kind (net als zijn broer en zus) hevig geestelijk en lichamelijk is mishandeld door zijn moeder. Ook zijn vader werd mishandeld door Betty Sue ( Johnny’s moeder)

Hij praat ook over zijn daarop volgende verslaving als vorm van zelfmedicatie, sinds hij 11 jaar oud was.

Hij begint nu net te spreken over de vermeende mishandelingen van Amber.

Het is echt hartverscheurend.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo duidelijk gebroken is, maar ook zo strijdbaar.

Zo’n zaak is sowieso al afschuwelijk, maar dat moet je als “celebrity” ook nog eens ten overstaan van de natie je hele prive leven tot in detail op straat gooien.

Het is overigens geen zaak om strafrechtelijke vervolging, maar een zogenaamde ‘deformation lawsuit’.
Ik zou niet weten hoe dit gaat eindige, maar dat er hem vreselijke dingen zijn aangedaan is wel duidelijk.

*Edit.

Johnny verteld over het eerste begin van de vermeende geestelijke mishandelingen.

Zo was er een incident waarin Johnny thuis kwam van werk en zijn schoenen uitdeed.
Amber zou zijn ontploft, omdat het volgens haar haar taak was om zijn schoenen uit te doen. Dat mocht hij niet zelf doen.
Ook omschrijft hij dat hij niet naar bed mocht wanneer hij wilde. Zij bepaalde zijn bedtijd, dus zat hij als gevolg soms uren te wachten tot hij van haar mocht gaan slapen.

Ik word hier echt kotsmisselijk van :frowning:

31 likes

Ik heb het de eerste dag gevolgd. Ik vind het zo bizar dat dit openbaar is!?

Op de eerste dag was zijn zus aan het getuigen en nu na jouw verhaal ben ik wel heel benieuwd welke kant het op gaat als Amber aan het woord mag. Zijn zus was (uiteraard) team Johnny en ontkende drugsgebruik maar toen werden er sms’jes en mails getoond waarin zij hem zegt te stoppen met drugs, dat was niet zo’n goede ronde.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat eindigen want volgens mij zijn ze allebei vreselijk fout geweest. Erg toxic, inderdaad.

3 likes

Het gaat niet goed met hen. Hoeveel incidenten zijn er al niet geweest in een hele korte tijd?

7 likes

Wow zo heftig. Het lijkt me verschrikkelijk voor hem om toch een soort van gedwongen te worden om dit alles op tafel te moeten gooien.

1 like

Maar hij kiest hier eigenlijk zelf voor? Praat het gedrag van beiden niet goed, maar hij laat het zelf niet los. Hij kiest er bewust voor om haar (nogmaals) aan te klagen in een staat waarbij de wetten gunstig zijn terwijl hij een eerdere rechtszaak al verloren heeft. Ik snap ook niet zo goed want zijn einddoel is.

8 likes

Ik heb wel het idee dat het algemene publiek compassie heeft voor Johnny en Amber door iedereen uitgekotst wordt. Ik heb er zelf geen mening over, ze kunnen allebei even erg voor elkaar geweest zijn I don’t know, maar die Amber heeft iets heel naars over zich.

6 likes

Wat heeft die Amber nog voor carriĂšre? De fans van Aquaman (lol bestaan die voor die slechte film?) motten haar niet en verder heeft ze niks noemenswaardig uitgebracht?

4 likes

Vind het ook zo naar om te lezen, ze zijn allebei wel fout geweest maar als je je inleest lees je ook dat Johnny al weet ik veel hoe lang struggled met drugs/alcohol/whatever en dat hij met zijn therapeut ook praat over zijn ‘monster’ dat dan naar buiten komt. En dan opeens al die filmpjes op tiktok over hoe slecht Amber is en hoe geweldig en onschuldig Johnny is. Dusja het is niet het standaard verhaal van de mishandelde vrouw en ik geloof direct dat ze elkaar mishandelden maar van die ‘aw arme Johnny’ word ik een beetje moe

edit: voor de mensen die het willen volgen zou ik deze thread lezen, moet je ff op amber heard of johnny depp klikken voor de vorige posts. Is gewoon iemand die het op de voet volgt en elke dag beschrijft wat er in de zaal gebeurt.

16 likes

ooh het was toch helemaal niet persoonlijk naar jou of iemand in het topic bedoeld hoor :pleading_face: meer mijn eigen visie er op en wat ik dan zie op het internet en al die filmpjes op tiktok vind ik het weer typisch dat er voor de man allemaal excuses gemaakt worden (neeee dat zou onze johnny nooooit doen, vroeger zelf nare dingen meegemaakt ook) en de vrouw is natuurlijk de leugenaar

5 likes

Maar Johnny Depp is uit de filmreeks Fantastic Beasts gezet en Ezra Miller mag er nog wel in spelen?! Of zijn de incidenten van Ezra Miller pas gekomen na de film opnames?..

4 likes

Nou indd :scream:. Toxic Hollywood -.-
Dit is toch niet goed te praten als Johnny gelijk eruit wordt gegooid maar Ezra erin blijft. Snap daar echt niks van. Of nouja het gaat natuurlijk om bekendheid, invloed en macht. Johnny Depp is wereldnieuws en Ezra Miller is toch minder groot dus makkelijker in de doofpot te stoppen.

3 likes

Pff ja, ik vind/vond Johnny dus ook echt geweldig en dan merk je inderdaad dat je ergens toch denkt ‘Neee, dat zou hij nooit doen!’ Maar dat slaat natuurlijk nergens op haha, want je kent hem helemaal niet. Maar je wilt het denk ik gewoon niet geloven ofzo.

Een kennis van mij op Instagram plaatst altijd zulk soort dingen nu als: ‘Let’s stop that lying bitch now #teamjohnny’. Dat deed ze ook met Michael Jackson, altijd heel heftige dingen over dat hij het niet heeft gedaan, iedereen liegt, golddiggers etc. Dan denk ik echt; doe eens normaal, je was er niet bij, dus hoe kan je zo zeker weten dat iemand iets wel/niet gedaan heeft. Vind dat heel bijzonder.

6 likes

Ik ben steeds in de war of het nou over Johnny de Mol of juist Depp gaat, is dat bij je kennis niet ook over Mol?

4 likes

9gag is wel echt een verschrikkelijk platform, ik zie het daar ook maar ik kan dat niet serieus nemen tussen alle discriminerende meuk over o.a. transgenders. De visie is daar zo white straight male.

8 likes

Ja en het gekke is dat ik me niet kan herinneren of het daar vroeger ook zo was, of dat ik toen zulke posts heel neutraal zag? Ik bedoel ik (en heel veel mensen) hebben veel geleerd de afgelopen jaren over identiteit, racisme etc. Dus misschien valt het me nu meer op hoe walgelijk een percentage van de content daar is omdat ik er zelf meer van weet. Maar heb ook het idee dat de tegenbeweging groter is en er daarom dus meer van dat soort beledigende posts zijn.

2 likes

Ik heb die site heel lang dagelijks bekeken omdat het fijne hersenloze entertainment was, maar toen ik eenmaal ook af en toe comments ging lezen werd ik daar echt verdrietig van. Wat een nare ideeën hebben veel commenters daar. Super erg, maar het was echt bijna een verslaving waar ik van los moest breken, om die site niet meer te openen. Maar nu heb ik dit forum <3

14 likes

Had het niet ook te maken met dat Depp een rechtszaak verloren heeft en Miller en Heard (nog) niet?

3 likes