Oh ja dat zou indd best kunnen. Ik heb mij eerlijk gezegd ook niet heel erg in verdiept. Vond het wel opvallend. Maar dit zou indd ook meespelen
Denk eerder omdat Depp bekender is dan die twee.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom Johnny Depp als slachtoffer wordt gezien.
ja
Ik had mij anders moeten formuleren maar ik bedoelde meer waarom hij alleen als slachtoffer wordt gezien door heel veel mensen ( niet alleen hier) en er door hun wordt gedaan alsof hij niks heeft gedaan.
Oh nee, ook nog in het bijzijn van Rihanna. Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen. Lijkt me sowieso heftig om mee te maken, maar al helemaal als je zwanger bent
Is die schietpartij destijds niet ook in het nieuws geweest? Dat was op een feest met Justin Bieber geloof ik
Hoe eindigt een feestje van rijke, beroemde mensen in een schietpartij? Ben oprecht benieuwd hoe dat zo escaleert!?
Op dezelfde manier hoe dat bij niet beroemde en niet rijke mensen gebeurt? Spanningen/ruzies en dan hoeft er maar ƩƩn iemand een wapen bij te hebben.
Maar die rocky heeft dus al vast gezeten voor mishandeling, en is nu aangehouden voor een schietpartij. En Rihanna is hoogzwanger, lijkt me een vreselijke situatie voor haar.
Nou bij mijn vorige buren was het ook elke familieverjaardag raak met meubels die door het huis werden gegooid. Dat begon ook altijd ogenschijnlijk gezellig.
Is nog altijd net een verschilletje met een schietpartij
In Nederland dragen ook relatief weinig mensen een vuurwapen. Dat is ook genormaliseerd in Amerika, dus zal bij conflicten ook sneller worden getrokken.
Ik vind de woede een beetje selectief. Douglas verkoopt ook al een tijd Jeffree Star. De eigenaar daarvan staat ook niet bekend als de meest inclusieve vredelievende persoon op de wereld.
Overigens ben ik het mee eens dat het belachelijk is dat Douglas deze merken verkoopt
Pas als N beauty voor geen ene meter verkoopt, doet Douglas het merk weg. En eerlijk gezegd N beauty producten zien eruit als dure namaak van andere bekende merken.
Dat is toch waar Nikkie goed in is, namaken en haar eigen naam op plakken.
Ja zeker als ze met andere merken in dialoog zijn gegaan met CurlBella en Vera over het belang van het aanbieden van inclusieve merken. En dat dialoog kwam er na de bekendmaking van het merk van N Beauty. Een beetje dubbel om te zeggen dat je in dialoog gaat en bekijkt om het beter te doen als je een paar maanden datzelfde merk gewoon in de rekken legt.
Nikkie heeft de collectie wel uitgebreid met veel meer kleuren en ook een campagne erom heen gemaakt met veel meer inclusiviteit. Praat het allemaal niet goed natuurlijk maar ze hebben in ieder geval wel naar de kritiek geluisterd.
Ik vermoed dat deze 2 bedrijven bezigheidstherapieƫn zijn voor in dit geval 2 vrouwen met een loaded partner/familie.