Die twee gooi ik altijd door elkaar
Ben ik het mee eens hoor! Ik vind haar geen sympathiek mens en haar merk heb ik ook niks mee maar ik vind het feit dat haar man haar geldschieter is daar verder compleet los van staan. Ik vind het altijd een dooddoener als mensen aankaarten dat iemand geld van zijn partner of familie of wie dan ook gebruikt om een bedrijf op te zetten want je hebt nou eenmaal veel startkapitaal nodig en daarnaast betekent startkapitaal niet meteen dat je bedrijf gaat slagen en dat is bij haar wel het geval.
Het feit dat ze ruim 9 ton aan coronasteun heeft aangevraagd vind ik daarentegen wel een goed argument om haar uit te kotsen maar dat staat los van deze discussie
Nooooog meer aandacht voor dat ventje?! Is daar werkelijk vraag naar ook?!
Ik ben de familie Hazes echt beu
Ja eerlijk: ik ga dit echt meteen kijken.
Ik vind Roxeanne Hazes nog wel oke, maar die wordt ook niet systematisch door mijn strot gedouwd zoals haar broer en moeder
Edit: ik wil hier een rijdende rechter aflevering van
Videoland, ik zou graag eens een documentaire willen over een doorsnee Nederlander die zijn boodschappen haalt bij de LIDL, met een caravan naar Frankrijk gaat, ergens een cd van Hazes heeft rondslingeren en onderbroeken van de Hema draagt.
Behalve Rox Die heb ik een keer in het echt gezien, hele leuke vrouw!
Mijn vader vertelde dus laatst, nadat ik deze man compleet had opgehemeld, dat hij dus in het verleden op jonge jongens viel, alleen dat hij er met zijn woordkunsten een andere naam voor had bedacht. Bizar wel want blijkbaar was hij daar een tijd best open over.
Ja want hij was lange tijd homo. Heb het even nagevraagd: hij heeft de term hotero in het leven geroepen. Wat wilde zeggen dat hij op (voornamelijk jonge) hetero jongens viel. Blijkbaar was hij gay, maar trouwde hij later met een vrouw (Daantje) met wie hij zijn kinderen kreeg. Hij is ook op wat latere leeftijd vader geworden.
Jezus, ik heb net even wat filmpjes van die Johnny/Amber trial zitten kijken maar echt wtf zeg, het is nog heftiger dan ik dacht. Al die opnames, ook gewoon met beeld! Echt heel bizar. Lijkt me super pijnlijk als alles zo naar buiten komt
Dit is We zijn er bijna
Ik kijk nu de getuigenis van haar voormalige personal assistant, dat is echt een sassy vrouw hallo die zou ik wel als PA willen.
ahaha ik niet want ze vertelt al je geheimen
Ja ik heb deze ook al een paar keer voorbij zien komen en vind het echt een slechte foto.
Ik vind alleen Miljuschka er goed opstaan. Anna en Nikkie doen smizing a la ANTM. En Britt ziet eruit alsof ze een kiekje maakt in de kroeg gezellie met de meiden.
Ik vind Britt er hartstikke leuk op staan, als ik een kiekje in de kroeg maak ziet dat er meer zo uit
dat gezicht van die nikkie, alsof dit zo’n faceswap is
Wow dat deze vier nog relevant genoeg zijn voor een cover. Ik ben echt toe aan nieuwe gezichten
@Oprah ja dat dus!
Ja maar Anna krijgt toch een nieuwe docu ofzo? Daarom is ze ineens weer overal in beeld @kleinmaargroot