Ik wil ook zo’n bezigheidstherapie. Graag met bijbehorende bankrekening.
Ergens wel een beetje flauw om een goedlopend bedrijf van een vrouw weg te zetten als bezigheidstherapie of dat het vast van het geld van haar man is. Geen Nikkie of Josh fan, maar over mannen zeggen we dit niet
Het kantoor van Nikki is een miljoenenpand dat volgens mij is aangekocht door haar man.
Dat zal best. Vind het een beetje scheef. Als een man een bedrijf runt dan is hij lekker bezig en stelt niemand verdere vragen. Als een vrouw een bedrijf runt dan heeft ze het te danken aan haar familie of haar man en is het een “bedrijfje” of een “leuke hobby”.
Bij Nikkie is haar man wel eigenaar van de holding waar haar bedrijven onder vallen dus kans is dan heel groot dat hij er veel geld in heeft gestopt om het op te zetten, maar ben het met je eens dat het een gaar argument is om dan maar iemands bedrijf te bashen. Meeste mannen die een bedrijf op zetten moeten ook geld lenen
Ik denk dat het bij haar ‘en…en’ is. En de kwaliteit van haar spul is slecht, steelt designs, kan niet omgaan met kritiek (verwijdert alles op social media) en daarnaast is haar man de grote geldschieter, wat natuurlijk wel helpt zo’n fijne startkapitaal. Eigenlijk meer en… en… en… .en… en bij nader inzien…
Hoe weet je dat het goed loopt, en wat is de definitie van goed lopend?
“we” (ik) zeggen dit ook over bedrijven van mannen waar van ik denk dat ze er niet perse winst uit halen, maar daar kan ik zo even geen voorbeeld van noemen.
Oh ja wel, Roy donders is denk ik ook vooral bezig met bedrijven openen en failliet laten gaan, die heeft dan weer geen rijke partner of familie.
Ze draait miljoenen winst, dat lijkt me redelijk succesvol?
Nikkie was toch ook de dochter in Het zonnetje in huis?
Nee, bij Kees en co!
Die twee gooi ik altijd door elkaar
Ben ik het mee eens hoor! Ik vind haar geen sympathiek mens en haar merk heb ik ook niks mee maar ik vind het feit dat haar man haar geldschieter is daar verder compleet los van staan. Ik vind het altijd een dooddoener als mensen aankaarten dat iemand geld van zijn partner of familie of wie dan ook gebruikt om een bedrijf op te zetten want je hebt nou eenmaal veel startkapitaal nodig en daarnaast betekent startkapitaal niet meteen dat je bedrijf gaat slagen en dat is bij haar wel het geval.
Het feit dat ze ruim 9 ton aan coronasteun heeft aangevraagd vind ik daarentegen wel een goed argument om haar uit te kotsen maar dat staat los van deze discussie
Nooooog meer aandacht voor dat ventje?! Is daar werkelijk vraag naar ook?!
Ik ben de familie Hazes echt beu
Ja eerlijk: ik ga dit echt meteen kijken.
Ik vind Roxeanne Hazes nog wel oke, maar die wordt ook niet systematisch door mijn strot gedouwd zoals haar broer en moeder
Edit: ik wil hier een rijdende rechter aflevering van
Videoland, ik zou graag eens een documentaire willen over een doorsnee Nederlander die zijn boodschappen haalt bij de LIDL, met een caravan naar Frankrijk gaat, ergens een cd van Hazes heeft rondslingeren en onderbroeken van de Hema draagt.
Behalve Rox Die heb ik een keer in het echt gezien, hele leuke vrouw!
Mijn vader vertelde dus laatst, nadat ik deze man compleet had opgehemeld, dat hij dus in het verleden op jonge jongens viel, alleen dat hij er met zijn woordkunsten een andere naam voor had bedacht. Bizar wel want blijkbaar was hij daar een tijd best open over.
Ja want hij was lange tijd homo. Heb het even nagevraagd: hij heeft de term hotero in het leven geroepen. Wat wilde zeggen dat hij op (voornamelijk jonge) hetero jongens viel. Blijkbaar was hij gay, maar trouwde hij later met een vrouw (Daantje) met wie hij zijn kinderen kreeg. Hij is ook op wat latere leeftijd vader geworden.